Dat kietelt altijd.quote:Op maandag 7 november 2011 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
Your tits
My face
BRRRRRRRRRRRRR *motorboat sounds*
Gloodisis 1 week ago in playlist More videos from MeganSpeaks 86![]()
Dayum.quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy shit, kk hard lopen ownen met Stef en Pierre.![]()
98-3 nieuwe killstreak 57.
Waarschijnlijk een spec actquote:Op maandag 7 november 2011 17:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
klopt, maar toen ik het mailtje met de code voor spect act kreeg had ik het spel nog niet. Toen had i zoiets van hallo ik mis de code voor map pack Back to Karkand. Vandaag kreeg ik mailtje met boodschap hierbij uw ontbrekende code
Dus nu waarschijnlijk een Back to Karkand code over of heel misschien de spec act dubbel
Maar ben nieuwsgierig of iemand weet of ik kan zien waarvoor de code is zonder hem te gebruiken. Dan kan ik iemand anders er misschien blij mee maken.
Shiiiit...quote:Op maandag 7 november 2011 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy shit, kk hard lopen ownen met Stef en Pierre.![]()
98-3 nieuwe killstreak 57.
Nu alquote:Op maandag 7 november 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
haha dikke rij hier bij de gamemania allez
Zonder dat spel hadden we nu niet dit uitermate gezellige (en soms-wat-minder gezellige-maar-wel-leuke) topic.quote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Shiiiit...
En dat nog wel op de sterfdag van MW2.
RIP we will miss you.
Tsja als zelfs Pierre 40-12 speelt dan... nouja ... laat maar.quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zn plekje in de OP wel verdiend.
Je bedoelt Rossdale.quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja als zelfs Pierre 40-12 speelt dan... nouja ... laat maar.
Alleen mister en Stef gaan vannacht toch?! En jij zou toch ook gaan?!quote:Op maandag 7 november 2011 18:48 schreef tliciouz het volgende:
Meh, wil niets horen over hoe vet mw3 is als jullie hem hebben gekocht. Ik zoek jullie op!
Rossdale staat bij BF3 ook soms bovenaanquote:Op maandag 7 november 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt Rossdale.Pierre pwnde net op Wasteland.
Ga ook jonge.quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen mister en Stef gaan vannacht toch?! En jij zou toch ook gaan?!
Vriend van mij wil vanavond ook gaan, maar ik blijf gewoon thuis denk ik, ga niet meer in de rij staan voor een nacht release
Rossdale had net 3 keer een rpg in me bakkes geknald.quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rossdale staat bij BF3 ook soms bovenaan
Prachtig potje was datquote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rossdale had net 3 keer een rpg in me bakkes geknald.![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rossdale staat bij BF3 ook soms bovenaan
Nahh ik denk het niet! Duurt allemaal zo lang en dan ben ik rond 1.15 weer thuis ofzo en dan zoek ik het toch niet meerquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop dat al-qaida zich nuttig maakt vanavond en een vliegtuig in elke media markt ramt
Wat is dat MW volk over het algemeen toch dieptriest, zeker die lui die nu staan te blauwbekken om dat stukje DLC als "eerste" te hebben.
(sorry dat moest ik even kwijt als ik op internet de gemiddelde mislukte MW3 nerd quotes zie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |