Gamed jou vriendin ook?quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die x11, ik had erest een duurdere maar daarvan had ik er 3 die allemaal voor gebruik al kapot waren, en heb hem toen geruild voor deze cheapere die het nog steeds prima doet.
Mijn vriendin wil zo'n tritton erbij halen, dus die ook meteen ff testen.
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.quote:
Meh, jammer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.
Veel op ps3 en DS 3D en soms xbox.
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.quote:
Haha ja lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap sowieso niet wat jullie mis vinden met dat wired microsoft headsetje. Die is echt prima.
die chick die je gister poste had ik nog wat filmpjes gekeken, ik wist niet of ik moest lachen of huilen.. ;')quote:
Dat had ik opgelost door in-ear oortjes in de tv te rammen, en de headset over m'n rechterschouder hangen met de mic bij m'n mond en dan instellen dat de stemmen ook uit de tv komen maar ik wel door de mic kon praten. Dat werkte prima.quote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.
Ik moest in ieder geval wel lachen om de comments.quote:Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
die chick die je gister poste had ik nog wat filmpjes gekeken, ik wist niet of ik moest lachen of huilen.. ;')
Ik moest heel hard huilen, op elk filmpje heeft ze een mega decolleté.quote:Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
die chick die je gister poste had ik nog wat filmpjes gekeken, ik wist niet of ik moest lachen of huilen.. ;')
Alsof iemand de mening van zo'n chick ook maar een fuck boeit.quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest heel hard huilen, op elk filmpje heeft ze een mega decolleté.Dat is opzich natuurlijk nice maar dat is de enige reden waarom mensen nog naar haar kijken.
Dan moet je nog een keer kijken, ze heeft namelijk een nieuw filmpje gepost waarin ze redelijk emo verteld dat vanaf nu er geen tieten meer te zien zijn, ze ging bijna janken ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest heel hard huilen, op elk filmpje heeft ze een mega decolleté.Dat is opzich natuurlijk nice maar dat is de enige reden waarom mensen nog naar haar kijken.
Deze.quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Link? Ik val bijna in slaap. Ik moet even wakker worden door ofwel plaatsvervangende schaamte of door te lachen.
De code voor de online pass is ook de mappack code, en dat staat er toch vrij duidelijk opquote:Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wehkamp is lekker bezig....
Toen ik BF3 pre order deed kreeg ik paar dagen voor bezorging een code voor een spec act pack om te kunnen downloaden.
Ik stuurde een mailtje terug waar mijn code dan voor mappack Back to Karkand was? Ze hadden geen idee hoe en wat en krijg vandaag pas mailtje terug met code
Maar ik heb geen idee waar die code voor is. Mappack heb ik wel want is de limited edition, maar denk dat ik hiervoor nog een code heb ontvangen
Nu eens kijken wat ik er mee ga doen
quote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan moet je nog een keer kijken, ze heeft namelijk een nieuw filmpje gepost waarin ze redelijk emo verteld dat vanaf nu er geen tieten meer te zien zijn, ze ging bijna janken ofzo
Aandachtshoer.quote:
quote:
Bedankt, ik ben weer wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |