Ik weet niet hoe lang jouw kabel is, maar die van mij is ongeveer 3-4 meter.quote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel dicht op je tv zitten
Nog steeds duurder dan oplaadbare batterijen gebruikenquote:Op maandag 7 november 2011 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon usb-verlengkabel.
Heb geen kabel, maar alles wireless. Nouja behalve een UTP-kabeltje uiteraardquote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jouw kabel is, maar die van mij is ongeveer 3-4 meter.
ja true, maar goed als ie leeg is, dan gaat die charge kabel er aan, en dan is het vaak al na een half uur groen, haal je hem eraf begint ie weer te kutten dat ie bijna leeg isquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan altijd die kabel erin laten.
Zit toch al 2m van me 40" vandaanquote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel dicht op je tv zitten
Ik zit iets van 3,5m van mijn 42" vandaan. Als ik er dichter op ga zitten krijg ik echt snel hoofdpijnquote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit toch al 2m van me 40" vandaanveel meer ruimte heb ik ook niet
Het is uberhaupt fijner dan een surroundset.quote:Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort ook maar eens een headset kopen denk ik, toch wel fijn om fatsoenlijk geluid te hebben wanneer mijn vriendin al op bed ligt. Ik vind het een beetje lullig om dan nog steeds mijn surround set vol open te draaien, en met heel zacht geluid mis je toch best wel veel.
Je hebt de x11 ofzo?! Zag wel dat die van speedlink redelijk cheap was en meteen voor de Xbox, PS3 en pc kon gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit 1M van me TFT vandaan. Maar me turtle beach is ook niet draadloos en me bank staat 5a6 meter van me TV af.
Ja die x11, ik had erest een duurdere maar daarvan had ik er 3 die allemaal voor gebruik al kapot waren, en heb hem toen geruild voor deze cheapere die het nog steeds prima doet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt de x11 ofzo?! Zag wel dat die van speedlink redelijk cheap was en meteen voor de Xbox, PS3 en pc kon gebruiken.
Maar goed, de X41 blijf ik toch wel erg fijn vinden
Ja alleen betaald zij dan ook niet de prijs die jullie klootjesvolk moeten betalenquote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die dingen zijn zo duur.Behalve deze dan; ¤50
[ afbeelding ]
Gamed jou vriendin ook?quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die x11, ik had erest een duurdere maar daarvan had ik er 3 die allemaal voor gebruik al kapot waren, en heb hem toen geruild voor deze cheapere die het nog steeds prima doet.
Mijn vriendin wil zo'n tritton erbij halen, dus die ook meteen ff testen.
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.quote:
Meh, jammer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, alleen geen multiplayers en shooters. Meer van de zelda's mario's heavy rain uncarted final fantasy etc.
Veel op ps3 en DS 3D en soms xbox.
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.quote:
Haha ja lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hahaha, je had een 1vs1 willen doen? nee MW en BF etc is totaal niet wat ze doet.
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap sowieso niet wat jullie mis vinden met dat wired microsoft headsetje. Die is echt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |