Uh, lopen? fietsen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, goede deal. Maar hoe moet ik die halen dan?
Ben je echt zo ziek danquote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, goede deal. Maar hoe moet ik die halen dan?
Ja hier ook al een paar dagen, UK mensen vooralquote:
Ja heb koorts en al. Anders was ik wel gegaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je echt zo ziek dan?
[..]
Ja hier ook al een paar dagen, UK mensen vooral
Nja dan beter lekker slapen en morgen gaan, ben je misschien ook iets fitterquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb koorts en al. Anders was ik wel gegaan.
Daarvoor moet ik eerst naar Arnhem he. Anderhalf uur reizen. Nee dank jequote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon even doorbijten dat half uurtje.
Geen MM in de buurt?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst naar Arnhem he. Anderhalf uur reizen. Nee dank je
Was laatst featured op dribbble, maar kan 'm niet meer vinden. Haal daar vaak inspiratie vandaanquote:
Yesquote:
hoe kan dat dan? Gewoon headset aansluiten met zon 3,5mm plug dingetje? Ik heb het ongeluk dat ik meestal op een pc scherm moet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.
Vind je dat vet? Ben je dan niet meer met cavalerie en artillerie bezig?quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Bozz187 het volgende:
Kijk ik de site van de KL wat zie ik daar tot mijn verbazing, ze mogen mensen aannemen voor oo pantsergenie, dus morgen maar weer eens formulieren invullen voor onze overheid
naja cav wilde ik wel maar er zijn geen tanks en atl heb ik nooit gewildquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind je dat vet? Ben je dan niet meer met cavalerie en artillerie bezig?
Jouw bf3 tagquote:
Mijn fout, bedoelde dat ik je knifdequote:
Ohja, dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn fout, bedoelde dat ik je knifde
Over de 1.000.000 score heen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Teun, moest je me zonodig voorbij met SPM?
Maar zit nu alweer op 424
Stoma heeft geen BF3quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik even gemist.
Was heel de tijd aan het ragen door Nick's aimbot, wallhack en modded controller. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijnLeven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:37 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat CoD een eindeloze multiplayer heeft met een soort van slowchat topic hier op Fok! met een besloten clubje users die filmpjes/comments posten over hoe goed ze wel niet zijn etc.
Ik doe met je mee ouwe. That is, totdat ik het einde van mijn tentamens ga vieren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
SPM is nu 236, zit vooruitgang in dus![]()
Morgen weer lekker solo verder, wanneer de rest mw3 aan het spelen is
Wat is dezequote:
Je bent niet alleen hoor Bobquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
op wat speel jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 04:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je hebt zeker wel kut maps. Scar + Silencer
dit.quote:
Klopt, een fruitmand was te duur dus hebben we besloten het maar zo te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dit voor een hartelijk onthaal?
simpel,quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dit voor een hartelijk onthaal?
Rossdale kan er vast wel een betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, een fruitmand was te duur dus hebben we besloten het maar zo te doen.
Maar echte liefde kun je niet kopen Tamaraquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale kan er vast wel een betalen.
Tuurlijk, alles gaat met de dag meer hangen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:23 schreef badboynova het volgende:
tamsje, ben je al minder heet dan gister?
De koorts is wel iets gezakt ja. Maar nog steeds heel beroerd. Gaat de betere kant op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:23 schreef badboynova het volgende:
tamsje, ben je al minder heet dan gister?
Ik doe gewoon hard met je mee natte bobquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
mag ik blij zijn dat ik hem niet haal voor meer dan 50 euri?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, wie heeft er al spijt van dat hij hem gekocht heeft
Wil je zo graag aan mijn appeltjes en banaan zitten ja?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale kan er vast wel een betalen.
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappijquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
En de ingang is aan het eind. Niet mijn foto trouwens.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappij
Ik zeg Rossdale aan de macht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappij
Je vind het nog steeds normaal dat je achteraan een enorme rij aansluit, in de ijskou om als eerste je geld aan Activision te mogen geven? Dat je een game op de releasedatum haalt ok, maar dit is toch gewoon zielig?quote:
Ross please, niet weer deze discussie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vind het nog steeds normaal dat je achteraan een enorme rij aansluit, in de ijskou om als eerste je geld aan Activision te mogen geven? Dat je een game op de releasedatum haalt ok, maar dit is toch gewoon zielig?
Dan wil ik juist opgevrolijkt worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Je moet toch wat te doen hebben als je ziek in je bed ligt
Haat aan Bobby Kotick en de arrogante houding tegen de pers. De nederlandse PR-dude van de CoD serie is wel ok overigensquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:54 schreef badboynova het volgende:
Rossdale is de haatbaard als het om Activision gaat.
Nee, eerst wordt er nog gezocht naar goede spots.quote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef badboynova het volgende:
Iemand al aan het campen bij de MM voor MW3?:')
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komtquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komt
edit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komt
wel grappig want ik en nog wat anderen waren het er al over eens dat het juist sneller was,quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:16 schreef Reintji het volgende:
Moet zeggen dat ik er wel even in moet komen met BF3 Ross. Ivm BFBC2 lijkt BF3 wat stroperiger te spelen. Die jets zijn wel tof trouwens. Je kunt er geen bommen mee droppen?
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel grappig want ik en nog wat anderen waren het er al over eens dat het juist sneller was,
Knifen is inderdaad langzamer, zodat je niet kan panic-knifen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Reintji het volgende:
Of ligt het aan het HD pack? Had gisteren iemand geknived en eerst een paar keer op rechter bumper rammen, toen een vage animatie. Leek mij bij bc2 meer ram, prik, lek.
Hahaha, stiekemertquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Reintji het volgende:
Nee ik was stilletjes aan het oefenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |