U smoke?quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Vanaaf BF?quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook pas na 8'en hoor, dus dat komt goed uit
quote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso eerst even de coffeeshop in daarna nachtrelease en no lifen
Ik kreeg het niet helemaal meequote:
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
Zeg dat je je niet beschikbaar stelt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee![]()
Ben ondertussen aan het kutten met mensen uit project groep van school wie de presentatie gaat doen(kut lui die niet durfen te presenteren
)
quote:Op maandag 7 november 2011 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hou altijd een powerpoint presentatie over mezelf als ik een chick aan het regelen ben. Beamertje uit achterzak trekken, witte muur opzoeken en gaan.
Niet op in gaanquote:
nee maar dat voorkomt wel discussiesquote:
Het was maar een grapje.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee maar dat voorkomt wel discussies
En dan als hij weer 30 dagen speeltijd heeft kapt hij er weer mee.quote:Op maandag 7 november 2011 14:21 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe vanaf morgen ase weer de komende 2 maanden non stop online
2 kdr? De game hebben ze vannacht vast wel bij de MM, maar ik betwijfel of ze kinderen verkopen.quote:
Dat lukt je niet, want de game heeft te veel "bullshit". Tenzij het je wel lukt, dan lukt het je ondanks alle "bullshit".quote:
Hier kan je geen discussie van makenquote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee maar dat voorkomt wel discussies
Ho ho, het spel is nog niet uit.quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lukt je niet, want de game heeft te veel "bullshit". Tenzij het je wel lukt, dan lukt het je ondanks alle "bullshit".
zo werkt het wel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
Nee serieus, ik snap niet precies waarom je altijd zo klaagt over de CoD-games. Ok je gaat wel eens dood terwijl dat echt onzin is, dat is bij iedereen zo. Ja je krijgt veel hitmarkers, maar dat is bij je enemies ook zo. Ik heb al zo vaak bij S&D met je meegekeken en dat je kogels recht in je harsens kreeg waardoor je niet dood ging.
Alle zogenaamde bullshit die je tegen krijgt, krijg je net zo hard mee. Dus in totaal maakt dit dus niets uit voor je K/D.
Bij Crysis inderdaad ook en bij Battlefield ook, elke game heeft rare dingen. Zo is dat helaas nou eenmaal in deze generatie. Hoge commerciele belangen en dus werkdrukken zorgen voor eindproducten die niet perfect getuned zijn en zo ook niet kunnen worden.quote:Op maandag 7 november 2011 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zo werkt het wel.
Maar bij GoW3 zit stoma ook wel te vloeken hoor
En bij Crysis heb ik ook wel veel bullshit gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |