Over de 1.000.000 score heen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Teun, moest je me zonodig voorbij met SPM?
Maar zit nu alweer op 424
Stoma heeft geen BF3quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik even gemist.
Was heel de tijd aan het ragen door Nick's aimbot, wallhack en modded controller. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 17:36 schreef Friesz het volgende:
Toch bizar dat dit we na ruim een jaar nog steeds in het eerste topicdeel zitten. Zo'n goed spel, wat zeg ik? Het beste wat de playstation te bieden heeft. En dan zie je andere topics van bijvoorbeeld CoD al bij deel 221 zijnLeven we dan echt in zooo'n smakeloos land?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:37 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat CoD een eindeloze multiplayer heeft met een soort van slowchat topic hier op Fok! met een besloten clubje users die filmpjes/comments posten over hoe goed ze wel niet zijn etc.
Ik doe met je mee ouwe. That is, totdat ik het einde van mijn tentamens ga vieren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
SPM is nu 236, zit vooruitgang in dus![]()
Morgen weer lekker solo verder, wanneer de rest mw3 aan het spelen is
Wat is dezequote:
Je bent niet alleen hoor Bobquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
SPM is nu 236, zit vooruitgang in dus![]()
Morgen weer lekker solo verder, wanneer de rest mw3 aan het spelen is
op wat speel jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 04:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je hebt zeker wel kut maps. Scar + Silencer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |