SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Koop er gewoon eentje op marktplaats voor 70-80 euro ofzo
Heb ik al naar zitten kijken, en ze bieden er best vee aan hier in de buurt maar hoe weet ik of hij wel goed werkt? En hoe zit dat met de garantie?quote:
Zou wel een harddisk nemen, voor DLC etc, 4GB is in een oogblink vol!quote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik voor die paar tientjes meer liever een nieuwe koop.
USB stick kan je toch ook aansluiten? Is wel cheaper. Alleen installeren van het spel op console vind ik soepeler spelen, mindere laadtijden en minder herrie uit mijn oude xboxquote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou wel een harddisk nemen, voor DLC etc, 4GB is in een oogblink vol!
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
Jaja, de man die zojuist durfde te beweren dat MW3 de beste CoD ooit wordt.
dat is mooiquote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef vandermar het volgende:
Guess who's back, Shady's back tell some friends?
Tentamens en projecten nekken mij
Dank je. Gelukkig haal ik dan ook alleen maar mooie beoordelingen.quote:
Mooi kut?quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig haal ik dan ook alleen maar mooie beoordelingen.
ik doe een wilde gok, it's not gonna happen BS gaat nooit uit die gamequote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.
Zou ik ook doen, ben zelf ook nooit van 2e hands dingen kopenquote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik voor die paar tientjes meer liever een nieuwe koop.
Vannacht die-hard MP?quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als het MW2 zonder BS is.
Me dunkt! Na 8en denk ik. Ik moest mij zaterdag melden voor Gears3 Hordequote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey Rein!Vanavond tijd voor BF3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |