Het is een verhaal. Het is niet echt. Je kan zo van punt A naar B als het daartussen niks is bedacht door de schrijver dan is er niks. Als je wilt dat er iets is moet je je eigen verhaal schrijven.quote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef MNR het volgende:
Dat kan niet, want als er niks zou gebeuren zou iemand niet van punt A naar punt B kunnen verplaatsen!
Dat wil ik ook maar ik weet dus niet wat ik in moet vullen...quote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een verhaal. Het is niet echt. Je kan zo van punt A naar B als het daartussen niks is bedacht door de schrijver dan is er niks. Als je wilt dat er iets is moet je je eigen verhaal schrijven.
Jullie moeten minder pillen kauwen.
Hahahaha!quote:Op maandag 7 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een verhaal. Het is niet echt. Je kan zo van punt A naar B als het daartussen niks is bedacht door de schrijver dan is er niks. Als je wilt dat er iets is moet je je eigen verhaal schrijven.
Jullie moeten minder pillen kauwen.
Dit creeërt echt een hele filosofiequote:Op maandag 7 november 2011 12:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
'Niks' is in mijn beleving ook 'niks'. Als er niets verandert, blijft alles hetzelfde! Niks is hetzelfde als alles blijft hetzelfde.
Maar ja, TS geeft al aan dat er mentaal en fysiek iets met je verandert...
Iemand klampt zich vast aan een stuk wrakhout, raakt van uitputting bijna buiten westen en komt er dan achter dat de stroming hem vlak bij een eilandje heeft gebracht. Zoiets?quote:Op maandag 7 november 2011 12:31 schreef pipo5000 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook maar ik weet dus niet wat ik in moet vullen...
Dit is gewoon simpel.quote:Op maandag 7 november 2011 12:34 schreef pipo5000 het volgende:
[..]
Dit creeërt echt een hele filosofie
Ja, achter een golf zit kracht, als de kracht sterk genoeg is welke vergelijkbaar is met een klap van een vuist.quote:Op maandag 7 november 2011 12:35 schreef pipo5000 het volgende:
Kan je ook buitenwesten raken door een golf??
Of je zet er niets bij, of je zegt dat hij is opgepikt door rimboemannen die toevallig met hun cruiseschiip aan het varen waren??quote:
Is dit voor school??quote:Op maandag 7 november 2011 12:37 schreef pipo5000 het volgende:
[..]
Of je zet er niets bij, of je zegt dat hij is opgepikt door rimboemannen die toevallig met hun cruiseschiip aan het varen waren??
Met gemak. Ik was zo'n 10 jaar geleden op surfvakantie in Frankrijk. Het had net gestormd de avond voor de dag dat het mij overkwam. Lekker hoge golven dus ik zou me wel gaan vermaken...quote:Op maandag 7 november 2011 12:35 schreef pipo5000 het volgende:
Kan je ook buitenwesten raken door een golf??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |