Deze gast weet trouwens niet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 10:44 schreef RetepV het volgende:
Gewoon verder gaan terwijl je spierpijn hebt. Maar begin wel met een goede warming up. Eerst een warming-up, dus een beetje cardio-dingen, tot je hartslag omhoog gaat en je begint te zweten. Daarna even een minuutje bijkomen en je kunt weer spieroefeningen doen.
Eventueel kun je een dagje wachten. Maar let op: de spierpijn is de tweede dag vaak erger. En dan doe je 2 of 3 dagen geen sport, en daarna ben je je motivatie kwijt waardoor je helemaal stopt.
Dus gewoon ondanks je spierpijn verder sporten, maar wel elke keer zorgen voor een goede warming-up. NA de warming-up voel je je spierpijn ook niet meer zo erg, als het goed is.
Dit alles tenzij je de 60 voorbij bent. Dan moet je het wel wat voorzichtiger aan doen.
Elke keer als hij valt heeft hij 3 dagen spierpijn!quote:Op maandag 7 november 2011 14:36 schreef Scorp.AM het volgende:
ik zou niet doorgaan met spierpijn, spierijn betekent dat er kleine scheurtjes in je spieren zitten en deze moeten eerst (grotendeels) genezen voor je verder gaat).
Ik snap niet dat je een BMI hebt van 25.6 en niet een keer kan opdrukken..
Dat is wel zo ongelooflijk zwakwat doe je dat als je op de grond zou vallen / liggen? op je rug draaien en dan met armen in de rug je romp omhoog duwen waarna je met moeite op kunt staan ?
Goeie jongen. Als je er een gewoonte van gaat maken gaat die tijd vanzelf omlaag. Wat betreft dat opdrukken..... Jij moet echt naar een sportschool, want dit kan echt niet.quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef mpc007 het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal de lulligste thuis![]()
Maar goed, als ik bedoel dat ik niet kan opdrukken bedoel ik dat als helemaal plat op de vloer ga liggen en dat vervolgens mijn handen neerzet ik niet van de grond kom ZONDER knieën te gebruiken. Met knieën is het natuurlijk een eitje, maar dat is geen opdrukken.
Met ellebogen bedoel ik dat ik ipv mijn handen op de grond mijn ellebogen op de grond zit (dus alleen mijn bovenarmen gewicht dragen), dit is makkelijker omdat de afstand die je omhoog en omlaag moet kleiner is. Dat hou ik wel even vol, en situps gaan ook wel lekker, maar het echte opdrukken lukt om de een of andere manier niet. (misschien doe ik het wel fout hoor).
Wat betreft jullie tips voor cardio / conditie trainen, had vanmiddag niks te doen en ben dus maar even naar buiten gegaan. Ik bakte er natuurlijk niks van (1.56km in 11 min, deels looppas, deels snelwandelen) maar op het laatst was ik wel lekker 'opgewarmt' en dat is het doel van cardio toch?
Ik waardeer jullie tips, hulp en (opbouwende) kritiek ontzettend, dus ga vooral door!
Nee, er bestaat niet zoiets als een gemiddelde conditie uitgedrukt in een tijd per hoeveel kilometer rennenquote:Op donderdag 10 november 2011 02:34 schreef mpc007 het volgende:
Wat is dat nou weer voor stomme reactie. Wat heeft student zijn te maken met stellen van vragen? Lijkt me toch dat er zoiets bestaat als gem. conditie, als je daar geen zinnig woord over kunt / wilt zeggen zeg dan gewoon niks. Inhoudelijk antwoorden blijft moeilijk blijkbaar, als dit een troll of grappige post was mag je lullen wat je wilt maar bij een serieuze vraag graag serieus antwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |