Van de dude kalender?quote:Op maandag 7 november 2011 09:14 schreef vaagjunior het volgende:
chocolate-chick mag van mij op de voorpagina
quote:Op maandag 7 november 2011 09:14 schreef vaagjunior het volgende:
chocolate-chick mag van mij op de voorpagina
whut?quote:
zo kunnen we wel een hele GRTD kalender maken.quote:Op maandag 7 november 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sowieso NBT,moeraskat,dudesque,JijHebtGeenRokje,SpaceInvaders
een bijlage danquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo kunnen we wel een hele GRTD kalender maken.
Dat wordt soppenquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Meloewa het volgende:
Haha alle fokkers , wel een soort playboy kalender, met daarop schaars geklede fokkers
hahaquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Meloewa het volgende:
Haha alle fokkers , wel een soort playboy kalender, met daarop schaars geklede fokkers
of ook wel leedvermaakquote:
nja ligt eraanquote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
of ook wel leedvermaak![]()
Ik moet eigenlijk al soppen lachen zonder te kalender te zien is dit wel gezond?
Ja maar het ''fokker'' zijnde is al genoegquote:Op maandag 7 november 2011 09:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ligt eraanze zijn niet allemaal zo
lachen is altijd gezond.quote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk al soppen lachen zonder te kalender te zien is dit wel gezond?
Alleen als ik er voor betaald krijgquote:Op maandag 7 november 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lachen is altijd gezond.
kom jij ook op de kalender?
true truequote:Op maandag 7 november 2011 09:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar het ''fokker'' zijnde is al genoeg
pics ter beoordeling of je betaling waard bentquote:Op maandag 7 november 2011 09:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen als ik er voor betaald krijg
quote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slim gespeeld, maar dat betalen is toch écht vooraf.quote:Op maandag 7 november 2011 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics ter beoordeling of je betaling waard bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |