SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Lijkt me een goeie deal, ik ga dinsdag naar hun concert dus ik zal er nog wel veel over postenquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke post van jou waar triggerfinger in staat, was ik binnen no time haske rijk man!
Ik zie nietsquote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
PM is als het goed is verstuurd, laat even weten of het werkt alsjeblieft
*proest*quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de link, kip!
Maareh:
Sorry, die pagina is niet gevouden.
Ja, dat staat er echt .
Kching!quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie deal, ik ga dinsdag naar hun concert dus ik zal er nog wel veel over posten.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de link, kip!
Maareh:
Sorry, die pagina is niet gevouden.
Ja, dat staat er echt .
Moet je ook niet zoveel vretenquote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben gewoon een kilo aangekomen tijdens mn tentamenweek. Verdomme, weer een reden om niet te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 6 november 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij stond nog op maximum security, als in Alcatraz...
Als het goed is doet 'ie het nu wel (hoop ik)
Ik moet eerst weten of 'ie het doet, dan krijg je wel een PMquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten of 'ie het doet, dan krijg je wel een PM
quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel vreten
Het ergste is nog dat het echt waar is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duik maar weer eens vaker de sportschool in.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Leren = vreten?quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben gewoon een kilo aangekomen tijdens mn tentamenweek. Verdomme, weer een reden om niet te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |