SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Lijkt me een goeie deal, ik ga dinsdag naar hun concert dus ik zal er nog wel veel over postenquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke post van jou waar triggerfinger in staat, was ik binnen no time haske rijk man!
Ik zie nietsquote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
PM is als het goed is verstuurd, laat even weten of het werkt alsjeblieft
*proest*quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de link, kip!
Maareh:
Sorry, die pagina is niet gevouden.
Ja, dat staat er echt .
Kching!quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie deal, ik ga dinsdag naar hun concert dus ik zal er nog wel veel over posten.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de link, kip!
Maareh:
Sorry, die pagina is niet gevouden.
Ja, dat staat er echt .
Moet je ook niet zoveel vretenquote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben gewoon een kilo aangekomen tijdens mn tentamenweek. Verdomme, weer een reden om niet te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 6 november 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij stond nog op maximum security, als in Alcatraz...
Als het goed is doet 'ie het nu wel (hoop ik)
Ik moet eerst weten of 'ie het doet, dan krijg je wel een PMquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten of 'ie het doet, dan krijg je wel een PM
quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel vreten
Het ergste is nog dat het echt waar is ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duik maar weer eens vaker de sportschool in.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Leren = vreten?quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben gewoon een kilo aangekomen tijdens mn tentamenweek. Verdomme, weer een reden om niet te leren
Nou vooral slecht en makkelijk vretenquote:
Bij mensen met maar 1 % Surinaams bloed is het al bij alles vreten, laat staan als je 50% bentquote:
Mijn vriend vreet ook de hele dag door, maar aankomen, ho maar. Zo gemeen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mensen met maar 1 % Surinaams bloed is het al bij alles vreten, laat staan als je 50% bent![]()
Hehehehe
Bwhehe ga je lekker?quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mensen met maar 1 % Surinaams bloed is het al bij alles vreten, laat staan als je 50% bent![]()
Hehehehe
Want leren is zwaar, dus niet koken maar afhaal.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou vooral slecht en makkelijk vreten
quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want leren is zwaar, dus niet koken maar afhaal.
De tt.
Ja?quote:
Dat ja, kliklink en echte link zijn niet hetzelfde, zit wat code in de weg.quote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja! Als ik de link knip en plak wel, als ik erop druk niet.
Je bentquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
En gaarne mijn naam en foto's niet online pleuren, want daar word ik niet zo blij van
Unf: zie je wel dat ik chubby ben
Mijn nerd is er nu niet, dan krijg je dat soort problemenquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja, kliklink en echte link zijn niet hetzelfde, zit wat code in de weg.
Jouw vriend is echt een superslanke den toch? Zo frustrerendquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn vriend vreet ook de hele dag door, maar aankomen, ho maar. Zo gemeen.
Die auto paste maar net, hehehhee, daarom hadden we hem ook genomenquote:Op zondag 6 november 2011 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent![]()
En die foto in dat autootjeEn die taart! En die met dat kindje
En, en, en
quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een fake naam opgegeven bij ELF (eyes lips face), krijg ik nu een mail:
Kaasaap, verzendkosten van 2 euro!
Ook niet als je knipt en plakt?quote:
Kaasaap ja?quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een fake naam opgegeven bij ELF (eyes lips face), krijg ik nu een mail:
Kaasaap, verzendkosten van 2 euro!
Leuk, je zag er heel mooi uit en je hubbie ookquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die auto paste maar net, hehehhee, daarom hadden we hem ook genomen![]()
Taart heeft mijn zus gemaakt en dat kindje is mijn swingende neefje (o.a. op Saun Paul dus)
Superslank niet, normaal gebouwd, geen iel mannetje ofzo. Best lang ook, ik ben 1.80 en hij nog ietsje langer. En na 2 zonnestralen bruin, ook al zo gemeenquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw vriend is echt een superslanke den toch? Zo frustrerend
Ach, je moet wat he...quote:
We waren er ook helemaal blij meequote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk, je zag er heel mooi uit en je hubbie ook
Mijn vriend had dat vroeger altijd, maar nu veranderd zijn stofwisseling! Hij is in een jaar 10 kg aangekomen (kan ie heel goed hebben overigens, woog eerst 69 bij 1.85 en nu dus 79) Zit ook een stukje spieren bij, maar tochquote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Superslank niet, normaal gebouwd, geen iel mannetje ofzo. Best lang ook, ik ben 1.80 en hij nog ietsje langer. En na 2 zonnestralen bruin, ook al zo gemeen
Hij noemt mij Lisa, van David de Kabouterquote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat scheelt dan, de mijne is na drie weken griekenland nog steeds lichtroze. Ik noem 'm altijd mijn biggetje
Nee hij was echt gemeen bruin na onze vakantie. Maar hij is sowieso al een paar tinten donkerder dan in.quote:Op zondag 6 november 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat scheelt dan, de mijne is na drie weken griekenland nog steeds lichtroze. Ik noem 'm altijd mijn biggetje
Dat heet een torselet, briljante uitvindingquote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
Kwooten SQ, kwooten.
En er is hoop, ook als chubby meid kun je dus een stralend mooi bruidje zijn!
Is dat een korset tot net onder je tetters?quote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heet een torselet, briljante uitvinding![]()
Ook al 3 keer daarna onder een gewone jurk gedragen, me loves
Die van mijn zus ging over de tetten en liep wat lager door over d'r heupen dacht ik.quote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een korset tot net onder je tetters?
Nee, tot erboven, dus je hoeft geen BH aan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een korset tot net onder je tetters?
Die dingen frotten de rollen zo mooi weg.quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, tot erboven, dus je hoeft geen BH aan.
Het ziet er niet bepaald sexy uit zonder jurk, vind ik, maar met jurk aan is het ideaal
En normaal heb ik helemaal geen taille, ook niet een klein beetje, dus dat kwam ook mooi uitquote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dingen frotten de rollen zo mooi weg.
Je wilt niet weten hoeveel foto's er tussen zaten waarop mijn ogen zo dichtgeknepen zitten van het lachen dat je ze helemaal niet meer ziet, whehehequote:
Wel in de goede volgorde hequote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga roken, spuiten, slikken en dan slapen![]()
Weltrusten allemaaaal
haha, als ik ga trouwen zou ik toch eerst proberen een kilo of twintig kwijt te sportenquote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo'n ding SQ
[ afbeelding ]
Gewoon alvast kopen, is nu ook al handig
Daarom vind ik ze ook zo leukquote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel foto's er tussen zaten waarop mijn ogen zo dichtgeknepen zitten van het lachen dat je ze helemaal niet meer ziet, whehehe
Ik had dat ook altijd (1,72 met 75 kg) en hij dat (1,85 met 69 kg) en toen zei ik dat na 6 jaar samen tegen hem. En hij heel verbaasd: ja maar jij hebt toch tieten en een kont? Dat weeg ook wat hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Hij: 1.88 en 100 kilo
Ik: 1.68 en 100 kilo.
We matchen netjes
Dát was voor mij natuurlijk ook een optiequote:Op zondag 6 november 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, als ik ga trouwen zou ik toch eerst proberen een kilo of twintig kwijt te sportenmaar bedankt voor de goeden tip!
ik bedoel vooral dat we allebei onsexy jabba's zijnquote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd (1,72 met 75 kg) en hij dat (1,85 met 69 kg) en toen zei ik dat na 6 jaar samen tegen hem. En hij heel verbaasd: ja maar jij hebt toch tieten en een kont? Dat weeg ook wat hoor.
Ach joh, boeiend... Trouwens, jij bent heul niet onsexy en je vent vast ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel vooral dat we allebei onsexy jabba's zijn
maar mijn tetten wegen idd wel wat
Onsexy jabba'squote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel vooral dat we allebei onsexy jabba's zijn
maar mijn tetten wegen idd wel wat
ik heb wel zo'n corrigerende onderbroek die tot mijn tetten komt, werkt ook best hendig.quote:Op zondag 6 november 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DÃĄt was voor mij natuurlijk ook een optie
Maar goed, serieus, voor als je een keer een wat nettere jurk hebt of een jasje ergens op wilt en vang bent voor rollen en kwabbers en flubbers en zulks, het is echt ideaal.
Je ziet er niks van en dan kun je ook met een grotere maat en grote tetten, gewoon een strapless jurk of whatever aan.
wacht maar tot je ons nakend zietquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach joh, boeiend... Trouwens, jij bent heul niet onsexy en je vent vast ook niet.
oh, dan val ik nog wel mee dusquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Ik haat mijn tetten de laatste tijd. Ik wilde een nieuwe bh kopen en ben maar eens naar een speciaalzaak gegaan. Ik dacht dat ik een F had, blijk ik nu toch minstens een G of H te hebben. Ka-ching
Mijnes vond dat ding nog niet eens stom, ik echt zo vanquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n corrigerende onderbroek die tot mijn tetten komt, werkt ook best hendig.
Mijn vriend wordt er ook erg heet van
Ik heb een collega die dat ook heeft, die heeft qua lichaam doktersjas S, maar i.v.m. haar tieten heeft ze dus XXL aan, is echt sneu, heel d'r lijf ziet er dan uit als aardappelzakquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Ik haat mijn tetten de laatste tijd. Ik wilde een nieuwe bh kopen en ben maar eens naar een speciaalzaak gegaan. Ik dacht dat ik een F had, blijk ik nu toch minstens een G of H te hebben. Ka-ching
quote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar tot je ons nakend ziet
Je kwabben komen er dus nog wel onderuit he... en je spekbenen enzoquote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind zo'n tortelette toch wel smakelijker dan de onderbroek variant! Dus ik snap 'm wel
PM?quote:
Die had overigens nog een cm of 10 lager uitgesneden gekund ja!quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Maar die dirndl zit in de was
Whut is een dirndl?quote:Op zondag 6 november 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Maar die dirndl zit in de was
Bwhehehe je hebt het geluid echt perfect omschrevenquote:Op zondag 6 november 2011 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil daar altijd m`n gezicht tussen stoppen en dan zo brwlwlwobbelwobbel doen
Zulke tetten zijn echt wel swobberdiewobberdiewobbelwobbel jaquote:Op zondag 6 november 2011 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil daar altijd m`n gezicht tussen stoppen en dan zo brwlwlwobbelwobbel doen
Ik ben dol op die clip.quote:Op zondag 6 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Daarvan doen de mannen (en vrouwen)
[ afbeelding ]
Dat leek me in het bijzijn van mijn familie niet zo'n leuk idee. Op de foto's die er in omloop zijn van mijn vorige oktoberfest was dat wel het gevalquote:Op zondag 6 november 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die had overigens nog een cm of 10 lager uitgesneden gekund ja!
Wees blij, je moet het ook maar meezeulen, en alles gaat hangen... en in jouw geval valt er misschien nog eentje af ookquote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal wel compensatie zijn omdat ik zelf tietsloos ben
Ik ook!quote:
*proest* cola door mn neusquote:Op maandag 7 november 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wees blij, je moet het ook maar meezeulen, en alles gaat hangen... en in jouw geval valt er misschien nog eentje af ook
Foto'squote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat leek me in het bijzijn van mijn familie niet zo'n leuk idee. Op de foto's die er in omloop zijn van mijn vorige oktoberfest was dat wel het geval
dat je je bh nonchalant over de stoel gooit en er onderweg een tiet uitvalt richting grond..ik zie het voor mequote:Op maandag 7 november 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wees blij, je moet het ook maar meezeulen, en alles gaat hangen... en in jouw geval valt er misschien nog eentje af ook
*FLAP*quote:Op maandag 7 november 2011 00:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat je je bh nonchalant over de stoel gooit en er onderweg een tiet uitvalt richting grond..ik zie het voor me
ja, en dan alleen de exhale repeatenquote:Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Handig voor blondjes
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/listi(...)-repeat-hand-stamped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op maandag 7 november 2011 09:15 schreef BGTes het volgende:
Ik heb koude alles
Misschien straks wat eerder naar de uni om wat te studeren..Moet ik even je temperatuur opnemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 7 november 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik even je temperatuur opnemen?
Hee! Hoe was je weekend??quote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens!![]()
I haz a vrij![]()
BBQ, ik ben ook benieuwd naar de foto's.
En ik kon vannacht niet in slaap komen omdat ik zat te hyperen over de swapkoffer![]()
![]()
Was Nais!quote:Op maandag 7 november 2011 09:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hee! Hoe was je weekend??Zou ik ook hebben hoor als ik jou was!
Vanalles, er werken 2 chinezen, die werken het liefst zo hard mogelijk door zonder te praten (maar kletsen ook wel af en toe hoorquote:Op maandag 7 november 2011 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was Nais!.
Heb het echt naar m'n zin gehad. En ben nu nog de hele week vrij, daar ben ik zo mogelijk nog veel blijer mee.
En al die vrouwen waar je mee werkt, zijn dat dan ook van die vrouwen met mannenhumor, of echt van die vrouwen-vrouwen die niet over seks durven te praten?
Ja maar ik wil m'n vakantiedagen niet terug, ik wil vakantie!quote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
nee schaar, moet je niet doen! Hoewel je je vakantiedagen dan wel terug krijgt
het is verrekes koud buiten zonder jas
Tuurlijk wel. Jas aan, skibroek aan, muts op, handschoenen aan, sjaal om en als het nog wat kouder wordt thermo-ondergoed!quote:Op maandag 7 november 2011 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga toch niet m'n jas helemaal aantrekken voor 1 saffie
Goeien spam, vraag me alleen af hoe het door m'n spamfilter is gekomenquote:My dear!
body so good?
I have a good news to share with you. several days ago, I got a new mobile from my relative, it is so good that I like it verymuch.
My relative told that he bought it online , the price is not high. but it is really beautiful, maybe you are also are interested in it.
The online store is {{{{{{ cheng-xia6。info }}}}}}
In addition, I want to express my sincere thanks for your attention.
best wishes.
squalm
7/11/2011 16:11:41
vnoybmmg
■ △ △ △ ♂
En Uggsquote:Op maandag 7 november 2011 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jas aan, skibroek aan, muts op, handschoenen aan, sjaal om en als het nog wat kouder wordt thermo-ondergoed!
Nicequote:Op maandag 7 november 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeien spam, vraag me alleen af hoe het door m'n spamfilter is gekomen
Klinkt mighty interessant ! Ik hoop dat ze me terugbellen op mijn telefoon nummer met unternationale codequote:Het personeel wordt gezocht voor een internationaal bedrijf.
Eisen voor de werknemer:
1. toegang tot internet
2. e-mail
3. het bijhouden van gegevens
4. de plicht en verantwoordelijkheid van de werknemer
Algemene voorwaarden van het werk:
1. flexibele werktijden
2. een goed salaris
3. carri.re mogelijkheden
4. 3 weken betaalde vakantiedagen
5. betalen belastingen en verzekeringskosten
Indien u interesse heeft, vul dan in de vorm , dat voorzien is in de brief hieronder en stuur je cv naar dit e-mail adres: ...
Naam:
Het adres:
Uw leeftijd:
telefoon nummer (mobiel / thuis) met unternationale code:
Uw e-mail adres:
Zodra we uw CV onvangen hebben onze medewerkers zullen met u onmiddellijk contact opnemen.
Personeelszaken afdeling.
Is goed voor mijn carri.re jongeuh !!quote:
en maar liefst 15 verkansie dagen. Score!!!quote:Op maandag 7 november 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is goed voor mijn carri.re jongeuh !!
Bwehehe niet iedereen hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
uggs zijn lelijke vormeloze sloffen die elke vrouw instant in een raar stripfiguurtje omtoveren
hete voetenquote:
Oh god SQ en dr ugg haatquote:Op maandag 7 november 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
uggs zijn lelijke vormeloze sloffen die elke vrouw instant in een raar stripfiguurtje omtoveren
Mijn voeten zijn in de winter niet warm te krijgen, alleen met Uggsquote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hete voeten
(ik heb het zelden echt koud)
daarnaast kun je ook gewoon sokken aandoen!
dit! en ze helpen goed tegen de pijn in mijn benen die in de winter altijd stukken erger isquote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn in de winter niet warm te krijgen, alleen met Uggs
Die wil ik ook, maar duurquote:Op maandag 7 november 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit! en ze helpen goed tegen de pijn in mijn benen die in de winter altijd stukken erger is
ik heb ook ugg handschoenen
Ehm... Uggs werken niet in de sneeuw (echt veel sneeuw tenminste)quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind Uggs niet heul mooi of sexy ofzo. Maar ik heb eens in de sneew een uur staan wachten op de bus in mn laarzen mét dikke sokken. Nou mijn teentjes vroren er bijna afToen heb ik mezelf voor mijn verjaardag Uggs gegeven
Gefeliciteerd Space! Altijd fijn een 7
En ik was dik stressig omdat ik dacht dat tentamen om 12.00 begon, ik kwam er net op tijd achter dat het 11.00 was om de goede trein nog te halenquote:
Maar zo fijn op wintersportquote:Op maandag 7 november 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ehm... Uggs werken niet in de sneeuw (echt veel sneeuw tenminste). Ten eerste laten ze op den duur het water door omdat ze niet volledig water dicht zijn. Ten tweede zijn de zolen enorm glad, ik ben er ook al eens mee onderuit gegaan
. Ik heb dit jaar snowboots voor erbij gekocht, die zijn ook al zo lelijk
Door mijn kensington uggs komt geen water heen hoor? Vorig jaar in dikke sneeuw mee gestaan, geen enkel probleem gehad!quote:Op maandag 7 november 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ehm... Uggs werken niet in de sneeuw (echt veel sneeuw tenminste). Ten eerste laten ze op den duur het water door omdat ze niet volledig water dicht zijn. Ten tweede zijn de zolen enorm glad, ik ben er ook al eens mee onderuit gegaan
. Ik heb dit jaar snowboots voor erbij gekocht, die zijn ook al zo lelijk
Kensington inderdaad misschien niet, classics welquote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Door mijn kensington uggs komt geen water heen hoor? Vorig jaar in dikke sneeuw mee gestaan, geen enkel probleem gehad!
Assistentes die beweren dat ze de hele dag al volgepland zitten als je een kwartier nadat ze open gaan beltquote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo bel je uit ontwetendheid niet op een goed moment om een afspraak te maken bij de huisarts, krijg je toch een snauw![]()
Moet je je bij jouw huisarts ook eerst door een bos van assistentes heen manoeuvreren voordat je met je zieken hoofd/lijf/whatever langs mag komen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo bel je uit ontwetendheid niet op een goed moment om een afspraak te maken bij de huisarts, krijg je toch een snauw![]()
'Waar heb je last van', 'Is dat echt nodig'.quote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Moet je je bij jouw huisarts ook eerst door een bos van assistentes heen manoeuvreren voordat je met je zieken hoofd/lijf/whatever langs mag komen?
De dozen worden waarschijnlijk meer gewaardeerd dan de krabpaalquote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef Loqi het volgende:
Hier doen ze altijd moeilijk.... ik heb nogal vaak blaasontsteking (en dan ook lekker acuut.. dus van niks aan de hand naar bloed plassen in een uur...) en dan mag ik niet komen voor een receptje... 'pak maar een paracetamol en kijk het maar even aan'
Dacht ik dus niet he...
Allemachtig.. de krabpaal is net geleverd
De hele woonkamer staat nu vol met doos![]()
super gezellige bezorger welheeft ook katten blijkbaar, leuk praatje mee gemaakt
Meestal jaquote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De dozen worden waarschijnlijk meer gewaardeerd dan de krabpaal
Ja dit dus.quote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'Waar heb je last van', 'Is dat echt nodig'.
Mens ik kom niet naar de dokter omdat ik het gezellig vind
Gooed bezigquote:Op maandag 7 november 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik had een uur geleden bij college moeten zijn.
Ik was vergeten mijn wekker te zetten
Ik kijk altijd meteen op de klok:quote:Op maandag 7 november 2011 12:03 schreef Diconnected het volgende:
Schrok me dood toen dat stomme alarm weer af ging
De gemiddelde leerling moet ook nog minstens een half uur reizen, en vaak langer. Dan vind ik 9 uur wel vroeg genoeg. Dat was ook de begintijd maar ze komen lokalen tekort...quote:Op maandag 7 november 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
half negen is toch een normale begintijd?
Ben je lekker vroeg klaarquote:Op maandag 7 november 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
half negen is toch een normale begintijd?
Ja dat ook iddquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd meteen op de klok:Is het 12u??
Oh...... niks aan de hand....
Bwhehhequote:Op maandag 7 november 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat ook iddof m'n broer komt uit z'n kamer gestormd en zegt dingen zoals 'DE DUITSERS KOMEN ONS HALEN'
Vorige keer was ook leuk, toen riep ie 'Geert Wilders komt ons halen!!!'quote:
Lol, dat denk ik ook elke keer als het alarm afgaat op de eerste maandag.quote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurt als er een aanslag wordt gepleegd op ma de eerste van de maand om 12u. Ik bedoel: het is niet echt een geheim dat die dingen dan een 'proefrondje draaien'.
Dan zitten wij allemaal grapjes te maken en ondertussen zijn we dan straks hartstikke deaud
dat denk ik ook altijdquote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er gebeurt als er een aanslag wordt gepleegd op ma de eerste van de maand om 12u. Ik bedoel: het is niet echt een geheim dat die dingen dan een 'proefrondje draaien'.
Dan zitten wij allemaal grapjes te maken en ondertussen zijn we dan straks hartstikke deaud
8 uur de deur uit vind ik evenmin een onmenselijke eisquote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De gemiddelde leerling moet ook nog minstens een half uur reizen, en vaak langer. Dan vind ik 9 uur wel vroeg genoeg. Dat was ook de begintijd maar ze komen lokalen tekort...
QFTquote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Dat vind ik om eerlijk te zijn helemaal niet vroeg? Stel je moet een uur reizen dan moet je om 7 uur op? Is toch een redelijk normale tijd toch?quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De gemiddelde leerling moet ook nog minstens een half uur reizen, en vaak langer. Dan vind ik 9 uur wel vroeg genoeg. Dat was ook de begintijd maar ze komen lokalen tekort...
Gewenning is het sleutelwoord.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik om eerlijk te zijn helemaal niet vroeg? Stel je moet een uur reizen dan moet je om 7 uur op? Is toch een redelijk normale tijd toch?Ik ben om 7 uur al aan het werk.
ook met mijn bailey button triplet geen last van gehad hoorquote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kensington inderdaad misschien niet, classics wel
Bubsel heb je terug gesnauwd?
Sorry hoor maar de studenten van tegenwoordigquote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'Waar heb je last van', 'Is dat echt nodig'.
Mens ik kom niet naar de dokter omdat ik het gezellig vind
Hoi Nick, heb jij tliciouz haar account gehacked?quote:Op maandag 7 november 2011 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Dit is zo'n slechte maand voor mijn bankrekening met al die games die uitkomen.Lekker de hele maand no lifen.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi Nick, heb jij tliciouz haar account gehacked?
Ik moet zeggen dat ik dat ook dacht..quote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de studenten van tegenwoordig![]()
Ik moest 2 uur reizen en om 5 uur op om 6 uur al in de trein te zitten zodat ik wist dat ik om half 9 netjes in de les aanwezig was ...
Dude, die link heb ik hier ook pas drie keer geplaatst ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 12:42 schreef Lindytje het volgende:
Instant happy-maker gevonden:
animalsbeingdicks.com
Oh echt?? Man, wat een bazensite!!quote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, die link heb ik hier ook pas drie keer geplaatst ofzo![]()
Ik heb 'm gelezenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen
We laten z.s.m. iets weten
Ik heb een week vakantie aangevraagdquote:Op maandag 7 november 2011 12:33 schreef tliciouz het volgende:
Dit is zo'n slechte maand voor mijn bankrekening met al die games die uitkomen.Lekker de hele maand no lifen.
Wel pics posten als het klaar is hequote:Op maandag 7 november 2011 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Vlechten, vlechtren, vlechten...de laatste loodjes
quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een week vakantie aangevraagdik weet anders echt niet wanneer ik alle games uit moet gaan spelen hoor, even anderhalve dag per game genomen kan ik er in een week toch wel een zooi doorheen trappen
alleen zelda zal wel weer lange rit worden
mmm beter de vraag wat ik niet speelquote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal had ik ook vrij gevraagd maar omdat ik net een nieuwe baan heb wou ik dat liever nog niet doen. Wat speel je zoal?
Oh tof! Bf3 heb ik nu ook, vannacht de mw3 hardened edition ophalen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm beter de vraag wat ik niet speelmaar vooral nu heb ik Battlefield 3 geinstalleerd, ik ben bezig met de nieuwe Batman Arkham City, nieuwe Zelda komt volgende week, nieuwe Mario komt volgende week, nog even kijken of ik MW3 ga halen en ik wil uncharted 2 en 3 ook nog even uitspelen, en daarna weer verder met de rest
Ik ben heel trots op jequote:Op maandag 7 november 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heuj ik heb net 2 xbox360 verkocht ja, het word al minder qua consoles in mijn huis
dankuquote:Op maandag 7 november 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal mijn ps3 controllers nog maar even oplaaien voor zaterdag
quote:Op maandag 7 november 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal mijn ps3 controllers nog maar even oplaaien voor zaterdag
Elke keer als ik nu Dude hoor moet ik denken aan Hurley uit Lost. Die spreekt iedereen aan met dudequote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, die link heb ik hier ook pas drie keer geplaatst ofzo![]()
Nick gaat de allerduurste MW3 halen, 120 ekkies voor een spel, mongool.quote:Op maandag 7 november 2011 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh tof! Bf3 heb ik nu ook, vannacht de mw3 hardened edition ophalen.Ben benieuwd wat er allemaal op zo'n nachtopening afkomt. En vrijdag komt Skyrim uit.
HEUJ gamerts vinden dit soort dingen nou eenmaal leukquote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick gaat de allerduurste MW3 halen, 120 ekkies voor een spel, mongool.
Dat.quote:Op maandag 7 november 2011 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooie aan opstatijden, ze zijn verdomde relatief.
En Daarbij ook erg afhankelijk van de activiteiten van de avond ervoorquote:Op maandag 7 november 2011 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooie aan opstatijden, ze zijn verdomde relatief.
Ik ook.quote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick gaat de allerduurste MW3 halen, 120 ekkies voor een spel, mongool.
Ook dat.quote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Daarbij ook erg afhankelijk van de activiteiten van de avond ervoor
quote:Op maandag 7 november 2011 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Valt het trouwens erg op dat ik hier vaak op aangevallen word?
quote:Op maandag 7 november 2011 13:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Herkenbaar hoor! Had ik met m'n neef ook, die kwam van "ik vind het zo fijn een ritme te hebben, rond half 11 er in en dan om 8 uur weer op". Dat z'n vrouw kwam "ja, net of jij dat had als student".
Arme jij!quote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vroegerhad ik de bus van kwart voor 7 om om half 9 op school te zijn. Dan was het rond half 7 op de fiets.
Da's heel erg meh.quote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vroegerhad ik de bus van kwart voor 7 om om half 9 op school te zijn. Dan was het rond half 7 op de fiets.
Ah, dat komt nog.quote:Op maandag 7 november 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben elke dag om 8 uur al aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |