abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104047981
Hoi,

Ik heb al een redelijk lange tijd wachttijd bij de SSHU opgebouwd. Ik zou (net als vele anderen...) in Casa Confetti willen gaan wonen op de Uithof. Moet ik me hier ergens apart voor inschrijven, of is het wachten geblazen tot het tussen de beschikbare kamers op de site komt te staan? Ik zie ze daar namelijk nooit tussen staan, maar misschien is dat omdat ze zo populair zijn :')
Heb de SSHU er ook al over gemaild, maar krijg uiteraard geen antwoord.

Groetjes!
pi_104051026
Hebben ze geen kantoor in 't centrum zitten waar je langs kunt gaan? Ik zou ze gewoon stalken als ze niet op mail antwoorden :P
Ja doei.
pi_104052359
Op de Uithof dacht ik, maar ik woon op het moment daar niet bepaald in de buurt helaas! Maar nu je het zegt zal ik ze anders eens gaan bellen, mocht niemand het hier weten :)
pi_104070652
Heb gebeld, en mocht iemand die dit ooit googlet het zich afvragen: het staat gewoon tussen het aanbod op de site maar het is onwijs populair.
pi_104071386
d'r wordt nu een kamer aageboden zie ik
pi_104072798
Zie vaak genoeg wel iets er voorbij komen. Zou zelf eerder proberen iets te zoeken in Tuindorp of IBB eigenlijk. Veel relaxter dan op de Uithof zitten als je nog wel eens een borreltje doet in de stad (tenzij je iets voor jezelf veel belangrijker vindt).
Too much is never enough!
pi_104074169
Moet wat groots hebben, doe een kunststudie en daar heb je helaas veel ruimte voor nodig. IBB is tegenover mijn school dus is wat dat betreft gunstig, maar is wel echt weinig ruimte. Ik vind de Uithof an sich echt een waardeloze locatie, maar moet helaas keuzes maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')