quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef ICND het volgende:
Ze heeft trouwens wel echt 1 epische lelijk trainingspak....
IEDEREEN weet dat chips niet gezond is.. (hoewel.. mijn dochter zegt van wel: "zijn gewoon gebakken aardappelen hoor mam!")quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli (wat binnenkort vervangen wordt voor diverse nootjes/zaadjes van Zonnaturaquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.
Dat is waar. Maar ik eet/at ook altijd yoghurt met musli (en chocola) s'morgens, ook met er van uitgaan dat het redelijk gezond was. Blijkt dus dat het iets van krokante musli is, en dus ongezond...quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
IEDEREEN weet dat chips niet gezond is.. (hoewel.. mijn dochter zegt van wel: "zijn gewoon gebakken aardappelen hoor mam!")
En als je d'r raakt dan sta je vreemd te kijken omdat je denkt dat je zo'n stootblok op het station van de trein geraakt hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef Maraca het volgende:
Die zie je als automobilist wel aankomen als ze gaat hardlopen
Wel redelijk gezond, maar dat vult toch niet? Ik kan daar niet een ochtend op leven.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli (wat binnenkort vervangen wordt voor diverse nootjes/zaadjes van Zonnatura)
Kijk dat wil ik dus niet. Geen shakes etc. Gewoon crackers, brood etc. Al krijg ik s'morgens niet echt brood door mijn keel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Wolken het volgende:
Ik ontbijt iedere ochtend met een eiwitshake. Goed voor mijn spieren en hongerstiller. Maar ben dan ook nog aan het lijnen. Anders nam ik iedere ochtend een bakje Brinta met sojamelk.
Als ik cruesli en honing door magere yoghurt of kwark gooi kom ik er van aanquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ontbijt de laatste tijd met magere kwark, honing en soort van cruesli
Een ochtend?quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel redelijk gezond, maar dat vult toch niet? Ik kan daar niet een ochtend op leven.
En het is helaas ook veel duurder dan de simpele (en vieze) boterhammen.
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aanquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik eet gewoon 4 bruine boterhammen in de ochtend, gewoon simpel.
Wat eet jij s'morgens? Jij weet wat gezond isquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik cruesli en honing door magere yoghurt of kwark gooi kom ik er van aan
Jij hoeft ook verder geen gewicht kwijt te rakenquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik dus niet. Geen shakes etc. Gewoon crackers, brood etc. Al krijg ik s'morgens niet echt brood door mijn keel.
Echt!quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aan
Nee, maar het liefst wel iets strakker. (vooral voor de zomer)quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Jij hoeft ook verder geen gewicht kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |