Dankquote:
Stel nou he, dat je vriendin voor je staat in een sexy lingeriesetje met een stuk chocola. Wat zou je kiezen?quote:
Haar op bed leggen en de chocolade van haar pronte borstjes eten natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel nou he, dat je vriendin voor je staat in een sexy lingeriesetje met een stuk chocola. Wat zou je kiezen?
Ik zie mogelijkheden voor MW3.quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Haar op bed leggen en de chocolade van haar pronte borstjes eten natuurlijk
De controller tussen haar pronte borstjes leggen tijdens het spelen?quote:
Bijvoorbeeld, wel met de trilstand aan spelen dan he.quote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
De controller tussen haar pronte borstjes leggen tijdens het spelen?![]()
![]()
Dat spreekt voor zich, we willen natuurlijk wel de meest intensieve spelervaring he?quote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, wel met de trilstand aan spelen dan he.
De afgelopen 5 maanden zijn dan ook niet representatief voor een heel jaar. Je CV staat waarschijnlijk pas een week of wat aan, en hoeft nog nauwelijks wat te doen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:30 schreef Tegan het volgende:
Oh boy. Jaarrekening gehad van energie. Moet 11 euro bijbetalen, dus me dunkt dat mijn geschatte voorschot wel aardig klopte. Schatten ze mijn gasgebruik van heel 2012 even acht keer zo hoog als wat ik aan gas heb opgemaakt in de afgelopen vijf maanden dat ik hier woon. Plus dat mijn voorschot ineens verdubbeld wordt voor volgend jaar. Kan ik gewoon geen brieven lezen of klopt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |