en toen verslikte ik me in m'n broodquote:
je zou gestenigd moeten wordenquote:
't Is dat ik de herkansing van donderdag niet hoef te maken omdat ik die al voldoende hebquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou gestenigd moeten worden
ik heb de laatste tijd zo'n berg nakijk werk... echt om gek van te worden
op al mijn vrije dagen moet ik gewoon de hele dag nakijken en dat al bijna een week langinculsief het weekend
nog steeds niet coolquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't Is dat ik de herkansing van donderdag niet hoef te maken omdat ik die al voldoende heb
Zie pmquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Moet ik wat reserveren voor morgen? Zo ja waar?
Af! van de klassen die ik morgen heb in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je daar wel tijd voor? Zou je niet eerst je nakijk werk afmaken?
Ohh die kinderen gaan je haten als ze hun cijfers zo laat pas krijgen...
Je beseft dat als je morgen je tijd gaat verlummelen met uit eten gaan met allerlei fok-geteisem dat je dan ook het werk van de klassen die je donderdag hebt af moet hebben hè?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Af! van de klassen die ik morgen heb in ieder geval
aaah maar ik heb geen college morgen dus extra vrije uren!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je beseft dat als je morgen je tijd gaat verlummelen met uit eten gaan met allerlei fok-geteisem dat je dan ook het werk van de klassen die je donderdag hebt af moet hebben hè?
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je beseft dat als je morgen je tijd gaat verlummelen met uit eten gaan met allerlei fok-geteisem dat je dan ook het werk van de klassen die je donderdag hebt af moet hebben hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |