Wel even een kloon voor hem/haar aanmaken dan.quote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedenk me ineens iets gruwelijks.
Er komt een moment dat ik iemand moet gaan inwerken. Dan kan ik moeilijk zeggen "Dit is forum.fok.nl, hier kun je inloggen, dit is die en die SC.. ".
Mehn..
Als je daadwerkelijk spaart, ontvang je zelf rente. In jouw scenario ontvangt de energiemaatschappij die rente.quote:Op maandag 7 november 2011 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik ook fijner ja
dan krijg je het gewoon terug in december
altijd een dure maand dus heb je gewoon indirect gespaard
Is het niet zo dat de energiemaatschappij ook een wettelijke rente berekent?quote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk spaart, ontvang je zelf rente. In jouw scenario ontvangt de energiemaatschappij die rente.
De rente op een spaarrekening is toch verwaarloosbaar.quote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk spaart, ontvang je zelf rente. In jouw scenario ontvangt de energiemaatschappij die rente.
ik behandel het ook niet als een tweede spaarrekening of zoquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet eten.quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
wat was de uitslag over het eten woensdag?
IBG/DUO doet 't ook.quote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de energiemaatschappij ook een wettelijke rente berekent?
Doet de belastingdienst in ieder geval wel met die teruggaves.
Mja, alleen als je vantevoren geen flauw idee hebt van je eigen verbruik... Dan heb je haast geen keusquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |