Beter teveel voorschot betalen dan later moeten bijbetalen zeg ik altijd maar.quote:
vind ik ook fijner jaquote:Op maandag 7 november 2011 08:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter teveel voorschot betalen dan later moeten bijbetalen zeg ik altijd maar.
En soms nog met rente ookquote:Op maandag 7 november 2011 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik ook fijner ja
dan krijg je het gewoon terug in december
altijd een dure maand dus heb je gewoon indirect gespaard
Waar ga je op af?quote:Op maandag 7 november 2011 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik wou om 10 uur weg fietsen
daar heb ik al van gemaakt 10 uur aankleden
en nu zit ik toch van hmmm half 11?
sneu
ben vrij maar heb weer eens een vergadering en toen dacht ik oh dan kan ik wel even wat eerder gaan en wat werk doenquote:
Ik zeg ja!quote:
Me too.quote:
Och arme, krijgt die jongen maar 1 keer per week iets van vlees te eten?quote:woensdag is toch de dag dat ik geacht word niet thuis te zijn (college) zodat mijn lief met zijn vrienden vlees kan eten
Kan ze nu toekijken hoe wij vlees naar binnen proppenquote:Op maandag 7 november 2011 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Me too.
[..]
Och arme, krijgt die jongen maar 1 keer per week iets van vlees te eten?
Ik zou me bijna schuldig gaan voelen.quote:Op maandag 7 november 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze nu toekijken hoe wij vlees naar binnen proppen
zoiets jaquote:Op maandag 7 november 2011 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Me too.
[..]
Och arme, krijgt die jongen maar 1 keer per week iets van vlees te eten?
Sterkte G.quote:Op maandag 7 november 2011 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, tijd om te gaan werken. And so it begins, de nieuwe werkweek
Nieuw vleesquote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedenk me ineens iets gruwelijks.
Er komt een moment dat ik iemand moet gaan inwerken. Dan kan ik moeilijk zeggen "Dit is forum.fok.nl, hier kun je inloggen, dit is die en die SC.. ".
Mehn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |