Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaanquote:
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansenquote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaan
It wasn't me, ik had je alquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wie heeft mij trouwens net toegevoegd op facebook.ik zag dat het wel iemand van hier was, maar wieeeee
Ah, nog eenquote:
Ja die kunnen het vast wel nog danquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansen
Ik had net een hyvesverzoek van een heel eng iemand!quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Jup,iemand met een zwart/witte katquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Gaan jullie nu een klupske oprichten?quote:
Oh even kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup,iemand met een zwart/witte kat
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh even kijkenDie kat staat in de profielfoto dus?
Dodge is zwart/witquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
Ja, die foto klopt ook die je zegt. Dat is haarquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Eigenlijk zou ik zo es bedwaarts moeten gaan, maar dan moet ik opstaan en tandenpoetsen en uitkleden enzo
TMI!quote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo wel slapen, ben moeeee.
Ow lekker..Jazz gaat kotsen..Diaz vreet het op.
Ik ben ook pas op mijn 44e gaan samenwonen, er is nog hoopquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Dus ik ben sneuer dan de rest
Ik woonde op mijn 18de half half samen, en 19.5 ben ik bij mo ingetrokken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Dus ik ben sneuer dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |