Waarom?quote:Op maandag 7 november 2011 08:05 schreef ferrari_rood het volgende:
goedemorgen. Eng onderwerp hadden jullie gisteren.
en zo ben ik al vanaf 07:30 bezig met sociaal-emotionele verhalen te typen op mijn vrije dag.
Hoe is 't met de roedel?quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier hebben we echt te smerige koffie, maar ik drink m toch al jaren niet meer
Juist lekker pittigquote:
Tja, gewoon nog steeds kut eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ik vraag me af of ik zonder koffie wel op gang zou komen...
[..]
Hoe is 't met de roedel?
quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef Barbaaf het volgende:
Hij zou toch onderhand eens door moeten krijgen dat de hele wereld niet om hem draait en dat z'n opstandig gedrag 'm ook niet gaat helpen zijn zin te krijgen
Rabies valt volgens mij wel mee toch? Godverdomme, chippen als ie 12 isquote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Dan kunnen ze je hond in beslag nemen omdat ze dan niet kunnen controleren of zijn entingen kloppen. Hij moet ook rabies hebben he.
Ik ga de grens gewoon niet meer over tot Chico dr niet meer is, want chippen stelt niet veel voor maar enten doen we echt nie meer, das veel gevaarlijker.
En staan entingen gekoppeld aan een chip dan? Die staan toch enkel in zijn paspoort?quote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Dan kunnen ze je hond in beslag nemen omdat ze dan niet kunnen controleren of zijn entingen kloppen. Hij moet ook rabies hebben he.
Ik ga de grens gewoon niet meer over tot Chico dr niet meer is, want chippen stelt niet veel voor maar enten doen we echt nie meer, das veel gevaarlijker.
Hahaquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
Q., kan je niet voor die paar dagen een chippie op z'n huid plakken?
Welnee, beer is broodfok zelfs.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het ook niet gokken idd.
Nou, de gevolgen van entingen op late leeftijd zijn vaak ernstiger dan dat chippen hoor, dat stelt niet veel voor, das zieliger voor een pup dan voor een grote hond imo.
How come dat BoeBoe geen chip heeft trouwens? Ik dacht dat ie een stamboom had!
Nee, volgens mij niet. Maar zo kan je wel checken of het paspoort bij de hond hoort....quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En staan entingen gekoppeld aan een chip dan? Die staan toch enkel in zijn paspoort?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Croli het volgende:
Gewoon tegen meneer agent zeggen; "sorry maar de hond heeft zn chip opgegeten"
Dus moet ze wachten tot de hond dood is voor ze aan kinderen mag beginnen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Neuh maar ik vind het gewoon sneu voor die hond..Ze is toch te koppig om hem te herplaatsen en dan zit hij straks waarschijnlijk de hele dag in de bench omdat hij anders het kind opvreet en over een paar jaar de vriendjes van het kind opvreet.
MINSTENSquote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus moet ze wachten tot de hond dood is voor ze aan kinderen mag beginnen?
Of een oplossing voor de hond vinden. Als je een hond hebt die niet met kinderen om kan gaan en je wil toch een kind zal je toch ergens een keuze moeten maken.quote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus moet ze wachten tot de hond dood is voor ze aan kinderen mag beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |