Precies. Het is meer het idee dát het kan. Er schijnen ook wel vaker tests te zijn gedaan, met onthoofde mensen waar dan de naam later nog van geroepen werd en dan de ogen open gingen, maar in hoeverre dat wel of niet waar of spasmes is/zijn is natuurlijk nooit duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké, geen totaal ongefundeerd sensatieverhaal dus.
Maar toch geloof ik er niet zo in. Maar dat is een welles niettus kwestie. de betrokkenen kunnen het ons niet meer vertellen.
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan afquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. Het is meer het idee dát het kan. Er schijnen ook wel vaker tests te zijn gedaan, met onthoofde mensen waar dan de naam later nog van geroepen werd en dan de ogen open gingen, maar in hoeverre dat wel of niet waar of spasmes is/zijn is natuurlijk nooit duidelijk.
Schijnt wel leuk te verdienenquote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan af![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je in gódsnaam aan testpersonen voor zulke tests vraag ik me dan af![]()
Ja want je kunt geen eh... slachtoffer van een ongeluk die per toeval onthoofd werd daarvoor gebruiken, want ik neem aan dat je dat niet anderhalve dag na het onthoofden nog even kunt gaan testen. 'Hallo? Piet? Hoor je me nog???????" *notitieblok in de aanslag*quote:
Echt, ik lig te schudden van het lachen op de bank nuquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want je kunt geen eh... slachtoffer van een ongeluk die per toeval onthoofd werd daarvoor gebruiken, want ik neem aan dat je dat niet anderhalve dag na het onthoofden nog even kunt gaan testen. 'Hallo? Piet? Hoor je me nog???????" *notitieblok in de aanslag*
En ik ga er van uit dat als ik me registreer als orgaandonor dat ze niet dit soort grappen met me gaan doen
zullen we samen?quote:
Doe maar niet, da's niet gezellig met de WWW'squote:
Whahahahahaquote:Op zondag 6 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet, da's niet gezellig met de WWW's
Nee, dan zou die arme ziel helemaal alleen moeten wonen met een stel kattenquote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahaha
Ik wilde vragen of je meedoet maar dat vinnik zielig voor meneer I.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan zou die arme ziel helemaal alleen moeten wonen met een stel katten
Ja maar....euh....hoe lul ik me hier nu es uit?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En Cat, en Mama_mia, en JJH
onder andere
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuisquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar....euh....hoe lul ik me hier nu es uit?![]()
Aai over je bolletjequote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Dus ik ben sneuer dan de rest
Ik ben een zielig hondenvrouwtje.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit met iemand samengewoond, naast mn familie en in het studentenhuis![]()
Heb jij wel eens samengewoond?quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben een zielig hondenvrouwtje.
Dus alle kerels besprongen daar?quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb laatst met een vriendinnetje van mn zusje (met wijn erin) zo'n lol gehad, we gingen een "wij worden nooit meer moeder voor we 30 zijn" groepje oprichtenEn dan meteen die avond de kroeg in om toch te proberen niet meer bij de club te horen
Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaanquote:
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansenquote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, er was een biertapwedstrijd dus iedereen was straalbezopen en we zijn naar huis gegaan
It wasn't me, ik had je alquote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wie heeft mij trouwens net toegevoegd op facebook.ik zag dat het wel iemand van hier was, maar wieeeee
Ah, nog eenquote:
Ja die kunnen het vast wel nog danquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat waren anders wel heel wat gemiste kansen
Ik had net een hyvesverzoek van een heel eng iemand!quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Jup,iemand met een zwart/witte katquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me, ik had je al
Staat diegene ook bij mijn vrienden, die jou heeft toegevoegd?
Gaan jullie nu een klupske oprichten?quote:
Oh even kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup,iemand met een zwart/witte kat
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh even kijkenDie kat staat in de profielfoto dus?
Dodge is zwart/witquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
Ja, die foto klopt ook die je zegt. Dat is haarquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee er staat een oude foto van een meisje..maar ik denk dat het Senesta is. Heeft die een zwart/witte kat?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Eigenlijk zou ik zo es bedwaarts moeten gaan, maar dan moet ik opstaan en tandenpoetsen en uitkleden enzo
TMI!quote:Op zondag 6 november 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo wel slapen, ben moeeee.
Ow lekker..Jazz gaat kotsen..Diaz vreet het op.
Ik ben ook pas op mijn 44e gaan samenwonen, er is nog hoopquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik woonde op mijn 18de half half samen, en 19.5 ben ik bij mo ingetrokken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |