Nou iddquote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor hetzelfde geld eindig je als ruiter onder het paard en dan zijn die laatste stuiptrekkingen van hem best gevaarlijk lijkt me
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Goed afgelopen en op zich een mooie dood toch nog best snel vond ikWat is dat geschreeuw aan het eind van het filmpje?
Ja idd terecht dat het afgelast isquote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Terecht dat de wedstrijd is afgelast en zonde dat zo'n 'held' van een paard op zo'n manier aan zijn eind moet komen zeg.
Ik kon ook niet horen of het woede of verdriet ofzo was... En net het filmpje af natuurlijkquote:
Ja, dat vroeg ik mij ook al af... Ik kan het iig niet verstaan, het is Frans of Italiaans of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Goed afgelopen en op zich een mooie dood toch nog best snel vond ikWat is dat geschreeuw aan het eind van het filmpje?
Ik kijk ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Is er niet ergens een filmpje dat iets langer duurt dan?
Ik durf nog steeds niet te kijken
Maar ik was er dan ook niet eens bij toen mijn eigen paard werd opgehaald door de nieuwe eigenaars en als ik dat al niet eens kon zien...![]()
Hedde gij zo'n mechanische of benne gij meer van vleesch en bloed?quote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het nu maar gewoon Ll. Want het blijft je bezig houden he?
Nee, de Telegraaf...quote:
Ja ja, daar zit het blad "vrouw" in natuurlijkquote:
Voor zover ik weet is dat het langste filmpje. Op zich is het niet heel heel erg of zo, vind ik. Maar goed, ik ben dan ook schieten gewendquote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Is er niet ergens een filmpje dat iets langer duurt dan?
Ik durf nog steeds niet te kijken
Maar ik was er dan ook niet eens bij toen mijn eigen paard werd opgehaald door de nieuwe eigenaars en als ik dat al niet eens kon zien...![]()
Ik vind het ook totaal niet schokkend... Ik vind het vooral sneu dat de ruiter eerst nog denkt dat hij wel weer op gaat staan en daarna pas in paniek raaktquote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat het langste filmpje. Op zich is het niet heel heel erg of zo, vind ik. Maar goed, ik ben dan ook schieten gewend.
Ja, dat vond ik idd ook heel sneu.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet schokkend... Ik vind het vooral sneu dat de ruiter eerst nog denkt dat hij wel weer op gaat staan en daarna pas in paniek raakt
Dat trappelen is natrekken van de spieren, dan zijn ze al dood volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb toch heel even gekeken (omdat jullie het niet zo heel schokkend vonden) en ik vond het gespartel/getrappel wel heel akelig om te zien. Maar verder is het hele filmpje idd meer 'afwachten'. Heb even snel gescrolld. En dat gegil aan het einde, heb in de commentaren zitten zoeken of iemand er iets over zei, nu wil ik het ook wetenKomen wel snel veel commentaren bij zeg, tijdens het heel kort kijken waren er alweer 17 nieuwe reacties bij.
ja, zijn soort spasmenquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Dus daar is het paard al dood, bij dat gespartel?
Want daar doet ie ook nog zijn mond open en dicht enzo.
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Dus daar is het paard al dood, bij dat gespartel?
Want daar doet ie ook nog zijn mond open en dicht enzo.
Hahahaha okee, maar een "natuurlijke" dood gaat vrijwel altijd gepaard met dat soort natrappenquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Maar niet om eigenwijs te doen, als mijn paard lekker ging stofbaden lag ie ook op zijn zij te spartelen om weer rechtop te komen, dan was ie echt niet dood bv
Dus ik snap dat het spiertrekkingen kúnnen zijn, maar dat weten we helemaal niet zeker, toch?Nou ja, laten we het er ook maar op houden gewoon dat ie daar al dood is, da's beter voor de gemoedsrust
(maar hij trappelt wel hárd
)
Dat weten we wel zekerquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Maar niet om eigenwijs te doen, als mijn paard lekker ging stofbaden lag ie ook op zijn zij te spartelen om weer rechtop te komen, dan was ie echt niet dood bv
Dus ik snap dat het spiertrekkingen kúnnen zijn, maar dat weten we helemaal niet zeker, toch?Nou ja, laten we het er ook maar op houden gewoon dat ie daar al dood is, da's beter voor de gemoedsrust
(maar hij trappelt wel hárd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |