Nog door het slotje ook dus!quote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Zie mn mobielpost in het vorige topic, hij liep vast!
Jajajajaaaaaquote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Zie mn mobielpost in het vorige topic, hij liep vast!
Ja, zodat iemand anders kon openen, kan namelijk niet op mobielquote:
Hopelijk overkomt mij dat nooit. Ik heb geen mobiel met internet.quote:Op zondag 6 november 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zodat iemand anders kon openen, kan namelijk niet op mobiel
En laptop stond vast op de "nieuw topic" openen pagina
quote:Op zondag 6 november 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk overkomt mij dat nooit. Ik heb geen mobiel met internet.
quote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu een kattenbak op de plek van de Sawyer-actie gezet, gedweild in de hoek en op de bank (tip: niet een nog plassende kat in zijn nekvel pakken en over de bank gaan ermee) keuken opgeruimd na neefjesbezoek, logeerbed opgeruimd, was in de machine
Ik word ooit nog wel een huisvrouw
Zal ongetwijfeld kunnen maar ik was druk met laptop en heb dan geen zin om met t9 te klooienquote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
Met je mobiel kun je toch gewoon een nieuw topic openen? Ik wel iig
Ja, en nog natte pootjes van in zijn eigen zeik staan dus overal voetstapjesquote:
Met z'n natte zeikpootjesquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nog natte pootjes van in zijn eigen zeik staan dus overal voetstapjes![]()
Hij zit nu op schoot te slijmen
Echt he, ik dacht dat ie klaar wasquote:
Die zijn nu wel droog, hij is alweer 4x over de bank gerendquote:
Heb ik ook wel es met Melvin gehad, die zeek ook gewoon doorquote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht dat ie klaar was
En pups stoppen dan met plassen trouwens
Moet jij (met) meneer I niet bladblazeren of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou eh....ik moet eh....m'n moeder nog uit bad halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |