Ik wist het zelf ook niet, moest het vandaag ook pas lezen, maar Willemijn komt uit Nuenen, dat is dan toch cultureel vruchtbare grond hier ( Vincent van Gogh, het Roosenberg trio, Gerard van Maasakkers en nu dus Willemijn Verkaik)quote:Op maandag 7 november 2011 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de vertaling best goed. En die Willemijn is echt briljant
Bang om ze te ontmoeten, ik heb de ouders van Peter altijd als een warm nest ervaren, vond dat heel fijn daarquote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg ook meteen de groeten en zo... en dan schiet IK natuurlijk in paniek![]()
Ah het komt eindelijk uit, TMM is Des!quote:Op maandag 7 november 2011 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bang om ze te ontmoeten, ik heb de ouders van Peter altijd als een warm nest ervaren, vond dat heel fijn daar
TMM en Peter?quote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah het komt eindelijk uit, TMM is Des!
welke waar?quote:Op maandag 7 november 2011 12:58 schreef Steve het volgende:
TMM, er staat een tweet van je in het ED.
mijn ex, 11 jaar geleden, waar ik 2,5 jaar iets mee heb gehad heet Peterquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah het komt eindelijk uit, TMM is Des!
ik heb de krant zelf niet, dus kan het niet na kijkenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de krant zelf niet, dus kan het niet na kijken
en ik ben er zelf nog niet eens geweest
Idina ziet er wel overtuigender slecht uitquote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja weet je, het ís gewoon niet het origineel. Daar doe je niks aan. En Willemijn doet absoluut niet onder voor Idina of welke andere Elphaba dan ook.
Awwwwquote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Z'n vader was blij voor 'm dat ie iemand gevonden had. En z'n moeder was zo blij dat ze hem dikke kussen gaf en meteen een foto wilde zien![]()
![]()
![]()
zullen we daar nog maar even mee wachten, je moet het lot niet tartenquote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Awwww
Het wordt pas interessant als zijn en jouw ouders elkaar ontmoeten.
Daar is wel een leuke franse film over. http://www.amazon.com/Jus(...)/191-2631478-5024355quote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we daar nog maar even mee wachten, je moet het lot niet tarten
Mag dat zomaar trouwens, iemands tweets in een krant zetten?quote:
Nah, doe nog maar even nietquote:Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Awwww
Het wordt pas interessant als zijn en jouw ouders elkaar ontmoeten.
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag dat zomaar trouwens, iemands tweets in een krant zetten?
We? Ik gok dat ie mijn biologische moeder bedoelt en niet mijn theatermoeder, noch mijn pret-moederquote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we daar nog maar even mee wachten, je moet het lot niet tarten
Je geeft twitter wel de licentie te doen wat ze willen met je tweets, ook om het in welke media dan ook de reproduceren. Of de krant en twitter daar vervolgens afspraken over hebben weet ik niet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Mag dat zomaar trouwens, iemands tweets in een krant zetten?
O? Ook als ze bv afgeschermd zijn?quote:
Afgeschermd niet, maar dan kan een krant dan niet lezen normaliter.quote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? Ook als ze bv afgeschermd zijn?
Hier op fok wordt moeilijk gedaan als er bv PM's op het forum gepost worden......... en een krant zou gewoon je prive tweet openbaar kunnen maken?
quote:Op maandag 7 november 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Zit er ook geen auteursrecht op op mijn briljante literaire tweets dan?
quote:All right, title, and interest in and to the Services (excluding Content provided by users) are and will remain the exclusive property of Twitter and its licensors. The Services are protected by copyright, trademark, and other laws of both the United States and foreign countries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |