Of ouders uberhaupt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik vind het verder wel tof dat ik een band met mijn ouders heb.
Nederlandse vertalingenquote:Op zondag 6 november 2011 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Omdat het zo fucking briljant is en ik er telkens weer kippenvel van krijg flikker ik hem hier nog een keer neer...
Volgende maand kaarten halen als ik weer genoeg geld heb
Hee, sommige zijn best goedquote:
alleem op out-tv, of niet?quote:
Het valt echt totaal in het niets als je het met het orgineel vergelijktquote:Op maandag 7 november 2011 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de vertaling best goed. En die Willemijn is echt briljant
Idina Menzel.quote:Op maandag 7 november 2011 09:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het valt echt totaal in het niets als je het met het orgineel vergelijkt
Ik vind vooral de Nederlandse vertaling vanquote:
Ja weet je, het ís gewoon niet het origineel. Daar doe je niks aan. En Willemijn doet absoluut niet onder voor Idina of welke andere Elphaba dan ook.quote:Op maandag 7 november 2011 09:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het valt echt totaal in het niets als je het met het orgineel vergelijkt
Je bent ook wel echt een vrouw he?quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mijn regieassistente heeft een dochter gekregen en nou ben ik tante geworden, tenminste in naam en ik ben er héél blij mee
Inderdaad. Willemijn schijnt ook tot beste Elphaba ter wereld te zijn gekozenquote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En Willemijn doet absoluut niet onder voor Idina of welke andere Elphaba dan ook.
Reageerden ze goed?quote:Op maandag 7 november 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja, vriendje is uit de kast bij z'n ouders
Dus nu mag ik geen #hetero meer zeggen
quote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Z'n vader was blij voor 'm dat ie iemand gevonden had. En z'n moeder was zo blij dat ze hem dikke kussen gaf en meteen een foto wilde zien![]()
![]()
![]()
Niet dat ze slecht is maar ik vind mendel een stuk krachtiger overkomenquote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja weet je, het ís gewoon niet het origineel. Daar doe je niks aan. En Willemijn doet absoluut niet onder voor Idina of welke andere Elphaba dan ook.
Liefquote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Z'n vader was blij voor 'm dat ie iemand gevonden had. En z'n moeder was zo blij dat ze hem dikke kussen gaf en meteen een foto wilde zien![]()
![]()
![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 7 november 2011 11:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet dat ze slecht is maar ik vind mendel een stuk krachtiger overkomen
quote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg ook meteen de groeten en zo... en dan schiet IK natuurlijk in paniek![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |