quote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wedstrijd wel gezien? Feyenoord speelde nog slechter dan Utrecht vandaag
Huil niet zo, werd gewoon tijd gerekt door utrecht.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef eight het volgende:
90+3 en in de 95ste minuut wordt gescoord.![]()
Dit is ALLEEN mogelijk als Ajax in blessuretijd nog gelijk kan komen.
Het beste wat je van die wedstrijd kan zeggen is dat ie is gespeeldquote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ja, ik heb hem gezien.
Ik probeer een positieve noot te zetten
Ja en dat mag!!!quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Huil niet zo, werd gewoon tijd gerekt door utrecht.
Nee, dat mag niet alleen zijn de meeste scheidsrechters te lam om er wat tegen te doenquote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ja en dat mag!!!
behalve tegen ajax natuurlijk![]()
Tuuuurlijk, je mag een minuut met kramp op het veld liggen zonder dat het bij de extra tijd wordt opgeteld...quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ja en dat mag!!!
behalve tegen ajax natuurlijk![]()
Nee hoor. Gewoon wisseltje. Scheids wachtte steeds aanval van Ajax af.quote:Op zondag 6 november 2011 14:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Huil niet zo, werd gewoon tijd gerekt door utrecht.
Gast er stond al 92:30 voor de wissel. Gaan ze er meer dan een minuut bij doenquote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat tijdrekken is ook gewoon zeer irrtant.. terecht dat er wat minuten bijkwamen
quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En toch zal dat gebeuren, misschien geen Eredivisie, maar wel de CL.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iig de Europa League om deze prijs volgend jaar in de Arena te prolongeren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks ervan! Ajax speelt gewoon met 1-1 gelijk... of zoals ik in het ajax topic al aangaf: 6-6 is ook voldoende.quote:Op zondag 6 november 2011 14:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]we zullen zien, tegen OL krijgt Ajax ze om de oren. Dan tegen het 3e van Real die zich willen bewijzen zal ook een flink pak slaag worden
ik zeg EL voor Ajax.
ondertussen werd er wel gewisseld dus die tijd hoort gewoon door te lopen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tuuuurlijk, je mag een minuut met kramp op het veld liggen zonder dat het bij de extra tijd wordt opgeteld...
KNTBquote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar is het nou KNJB of KNTB? Of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |