ben je weer undercover Gaston?quote:
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuisquote:
als er 10000euro in zit mag je binnenkomen hoorquote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuis
Ik zal je m'n adres PM'en!quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuis
ach, wees blij dat het niet Nick en Simon is...quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef CindieY het volgende:
Ik denk, ik schakel even terug naar 3FM, krijg je Nickelback voor je kiezen
Da`s goed maar of ik dan met `t koffertje kom of om een andere reden moet nog blijkenquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als er 10000euro in zit mag je binnenkomen hoor
Ik gok dat je blijft voor het koffertje, niet omdat ik nu zo fabeltastisch benquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Da`s goed maar of ik dan met `t koffertje kom of om een andere reden moet nog blijken![]()
[..]
AAAAAHHHHHHWWWWWquote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Hier, rammel maar even verder...
[ afbeelding ]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.quote:
Ik zie een matchquote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.
Nou, inderdaad!!quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.
Ik niet, ik zuig in relaties. Begin er niet meer aan, ben er klaar mee, heb er tabak van, enz enz...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |