Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
owja, moet ik die knipperavatar van me vervangen? Halloween is voorbij, maar ik vind em stiekem erg ok
studieboeken las ik ook nooit....quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat nietik ben niet zo'n lezer, kom al nauwelijks toe aan mijn studieboeken
you wish...;)quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.
Dat.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.
Niet meer sinds MTV gestopt is met de M.quote:
Kijkt daar echt iemand naar? Waarom heet het eigen European? Het is gewoon een Amerikaans feestje in Europaquote:
Snow Patrol treed er opquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Kijkt daar echt iemand naar? Waarom heet het eigen European? Het is gewoon een Amerikaans feestje in Europa
ik kom gillend klaar!quote:
Eens, sinds ze daarmee zijn gestopt kijk ik helemaal niet meerquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer sinds MTV gestopt is met de M.
Die gozer heeft zn snikkel in Janine gehangenquote:
psradio is qua muziek zelden boeiend...quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef alors het volgende:
Wat een kutmuziek vanavond zeg, ik ga ff zappen...
mja soms komen er nog wel eens van die vergeten liedjes voorbij die te maken hebben met het onderwerp...quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psradio is qua muziek zelden boeiend...
twitter:ramon3fm twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:57:56Garnalenkroketjes, toastjes met zalm, bittergarnituurtje, fazanten paté, Ben & Jerry's, glaasje frituurvet en lekker 'Obese' kijken! #rtl4 reageer retweet
vandaag openden ze met Game of Love van Santana en Michelle Branch. dat vond ik nog aardig origineel, maar verder is het niet echt geweldig nee...quote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
mja soms komen er nog wel eens van die vergeten liedjes voorbij die te maken hebben met het onderwerp...
Ramonquote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ramon3fm twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:57:56Garnalenkroketjes, toastjes met zalm, bittergarnituurtje, fazanten paté, Ben & Jerry's, glaasje frituurvet en lekker 'Obese' kijken! #rtl4 reageer retweet
vandaag openden ze met Game of Love van Santana en Michelle Branch. dat vond ik nog aardig origineel, maar verder is het niet echt geweldig nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |