wat hebben ze dan? linux? ik ga dan zo hard lachenquote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is OSX 10.7 geen unix (want niet certified, en dus geen unix)
http://www.opengroup.org/openbrand/register/
NAAR DE COMPUTERquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet, gewoon in je Photostream map zetten en via iCloud staat hij zo op je iPhone. Of op Dropbox.
Kijk eens wanneer dit bericht geplaatst isquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan toch niet je batterij zelf vervangen?
http://www.iphoneclub.nl/(...)-klaagt-over-iphone/
Dat gaat vanzelf via iCloudquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik wil een foto overzetten naar een computer zonder iTunes.
HAHA GAAT NIET JE BENT WEL DEGELIJK HEEL ERG AFHANKELIJK VAN ITUNES
ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
Wanneer merken jullie noobs nou eens dat dit geen zin heeft?
Maar dan staat hij dus online toch en niet echt op je telefoon?quote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet, gewoon in je Photostream map zetten en via iCloud staat hij zo op je iPhone. Of op Dropbox.
Paar jaar terug ja, maar er is toch geen wijziging geweest? Of wel?quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk eens wanneer dit bericht geplaatst is.
Jawel, dat zeg ik net, alleen de eerste generatie iPhone had een accu die vastgesoldeerd was.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Paar jaar terug ja, maar er is toch geen wijziging geweest? Of wel?
ok, nu wil ik een liedje overzetten naar mijn ipod met een computer zonder itunes.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan standaard zonder iTunes. Of via iCloud doen.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ok, nu wil ik een liedje overzetten naar mijn ipod met een computer zonder itunes.
quote:
Je moet iCloud installeren op je computer, net zoals dat je Dropbox moet installeren. Maar iCloud heeft niets met iTunes te maken. Erg vreemd dat een aanhanger van een hobbyisten OS waarbij custom ROM's installeren er in gaat als zoete koek, maar een kleine app installeren zodat iCloud operationeel is op je Windows PC, dat is dan weer teveel gevraagd.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ook op een windows computer die nog nooit in aanraking is geweest met apple meuk?
Muziek overzetten kan dus niet zonder iTunes.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ok, nu wil ik een liedje overzetten naar mijn ipod met een computer zonder itunes.
installeren, installeren, installeren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet iCloud installeren op je computer, net zoals dat je Dropbox moet installeren. Maar iCloud heeft niets met iTunes te maken. Erg vreemd dat een aanhanger van een hobbyisten OS waarbij custom ROM's installeren er in gaat als zoete koek, maar een kleine app installeren zodat iCloud operationeel is op je Windows PC, dat is dan weer teveel gevraagd.
pecies. met android kan je dat wel gewoon doen zonder speciaal programma.quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Muziek overzetten kan dus niet zonder iTunes.
iCloud zit niet standaard in Windows. Er is geen standaardondersteuning voor clouddiensten in Windows.quote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Superthomas het volgende:
[..]
installeren, installeren, installeren.
apple, ooit gehoord van STANDAARD ONDERSTEUNING?
mijn archos kan ik aan iedere computer hangen en herkent hem meteen als opslaggeheugen.
Dus dat is het hele punt. De manier waarop je muziek moet overzetten. Ok.quote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef Superthomas het volgende:
[..]
pecies. met android kan je dat wel gewoon doen zonder speciaal programma.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_%28iOS%29quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand garantie geweigerd omwille van zijn of haar jailbreak. Batterijen zitten niet vastgesoldeerd. Niet mee sinds de eerste generatie iPhone geloof ik.
En opeens heb je het.quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RHood314 het volgende:
Android en PC-fanboys willen alles kunnen "Tweaken". want anders heeft hun leven gen zin meer. Software wat al perfect werkt (zoals op de Iphone of op een Console) daar kunnen ze niks mee omdat ze zelf niks kunnen instellen. En dan worden ze gefrustreerd en boos. Want schijnbaar moet alles instelbaar zijn, zelfs als de software al 100 correct werkt. Het zijn doorgaans lelijke autisten die android/pc-fanboys.
Valt allemaal wel mee. Je kan gewoon je telefoon naar stock herstellen. Net zoals dat je je Android-telefoon kan unrooten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_%28iOS%29
Apple geeft dan geen garantie meer, ook al zijn er toe verplicht. In de praktijk betekent het dat je dan apple moet aanklagen om je garantie te krijgen.
Geef je even aan Apple door dat ze boel dan even fixen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RHood314 het volgende:
Want schijnbaar moet alles instelbaar zijn, zelfs als de software al 100 correct werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |