Alles.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat kan je precies synchroniseren met Android?
hij heeft wel een app store. check je feiten.quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dat ding waar je geen Apps op kon installeren omdat hij niet door Google gecertificeerd was en daardoor geen App store had?
Fantastisch systeem dat.
Maar apps gaan bij de iPhone ook gewoon via je je Apple ID. En Dropbox bestaat ook al heel lang voor de iPhone.quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Superthomas het volgende:
[..]
apps en bestanden.
apps gaan via je google account en bestanden met dropbox, ubuntu one, noem maar op.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hiervoor had ik Samsung, Motorola, Nokia ... Ik heb geen verstand van techniek, een telefoon moet voor mij idiot-proof zijn en dat is mijn iPhone. Zelfkennis is de beste kennis.Niet eens sushi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent geen ekte. Je moet ook ''met je dinnetjes sushi eten'' en ''lekker borrelen!''!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Wel een mooi voorbeeld van waar we het net over eens waren.quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Snap ik, maar ik heb hier gepost dat ik een S2 heb, dus ben ik een fanboy. Zo werkt dat nou eenmaal
Leef en laat leven, zeg ik dan.
klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alles.
Bestanden foto/video/pdf etc
Instellingen.
Contactgegevens etc
Ook zo iets: je iPhone kan je niet eens gebruiken als opslag toch? Kijk ik kan gewoon een pdf-je of om het evel welk bestandje erop gooien die ik ergens anders nodig heb. Kan weer niet bij iPhone toch als hij het formaat niet herkend?
Dat kon wel, gewoon een Exchange-account instellen. Synchroniseren met iTunes houdt in dat je apps die je op je computer downloadt ook op je iPhone kan zetten, en films/muziek overzet. Tevens kan je dan bijv. contacten en agenda's synchroniseren die niet in een Exchange-account hangen. Een beetje het equivalent van de Samsung of HTC-software die bij je Android-telefoon zit.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Superthomas het volgende:
[..]
en waarom kon dat niet draadloos dan?
Nu wel aangezien ik je geholpen had deze te installeren op je Android toestel.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Superthomas het volgende:
[..]
hij heeft wel een app store. check je feiten.
Hoe synchroniseer je dan je instellingen met Android? Ik weet 100% zeker dat ik elke keer alles opnieuw moest instellen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alles.
Bestanden foto/video/pdf etc
Instellingen.
Contactgegevens etc
Ook zo iets: je iPhone kan je niet eens gebruiken als opslag toch? Kijk ik kan gewoon een pdf-je of om het evel welk bestandje erop gooien die ik ergens anders nodig heb. Kan weer niet bij iPhone toch als hij het formaat niet herkend?
dat kan allemaal draadloos. wat kan ik NU dan draadloos synchroniseren dat ik EERST niet kon?quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar apps gaan bij de iPhone ook gewoon via je je Apple ID. En Dropbox bestaat ook al heel lang voor de iPhone.
Ik ben gek op sushi en op borrelen. En ik draag een zwartgerande Michael Kors-bril, als ik mijn lenzen niet in heb.quote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Niet eens sushi.![]()
Je bent geen ekte. Je moet ook ''met je dinnetjes sushi eten'' en ''lekker borrelen!''!
Neem me.quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gek op sushi en op borrelen. En ik draag een zwartgerande Michael Kors-bril, als ik mijn lenzen niet in heb.
Probeer mij verdomme niet mijn hipsterstatus te ontnemen!
godverdomme, er zit standaard appslib op. CHECK JE FEITENquote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu wel aangezien ik je geholpen had deze te installeren op je Android toestel.
Gelukkig kan dit met Android, veel beter dan iOS waar je dit niet kunt doen en waar je sowieso ook vast zit aan de standaard App store.
Ik snap het nog steeds niet, wat is daar het voordeel van? Wat heb je daaraan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met Android heb je tenminste controle over je toestel, zo kun je inzien wat je aan processor gebruikt en je kunt je eigen ROMS gebruiken. Dat is veel beter dan iOS waar dat niet kan, dat is gewoon bagger.
Muziek overzetten. Films overzetten. eBooks overzetten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dat kan allemaal draadloos. wat kan ik NU dan draadloos synchroniseren dat ik EERST niet kon?
Ja ok maar dan vervalt je garantie toch? Dat zijn gewoon van die rare dingen bij apple. Net zoals het vastsolderen vd batterij en het niet toestaan van SD-kaartjes. Pure geldklopperij.quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Superthomas het volgende:
[..]
klopt.
dat gaat wel als je hem hebt gejailbreakt.
deze man snapt het.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ok maar dan vervalt je garantie toch? Dat zijn gewoon van die rare dingen bij apple. Net zoals het vastsolderen vd batterij en het niet toestaan van SD-kaartjes. Pure geldklopperij.
Met mijn voorbindiDildo?quote:
Die staan in je Google-account. Dus als je je daar weer mee aanmeld, heb je alles weer.quote:Op zondag 6 november 2011 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe synchroniseer je dan je instellingen met Android? Ik weet 100% zeker dat ik elke keer alles opnieuw moest instellen.
Ja. Is dat een nadeel? Volgens mij heb je zojuist voor jezelf geconcludeerd dat je helemaal niet zo van iTunes afhankelijk bent als je zelf altijd dacht, dus dat lijkt me een positief iets. Het cynische ondertoontje is mij dan ook volkomen vreemd.quote:
dat komt omdat ik iTunes op mijn zwarte lijst heb gezet. is gewoon een kloteprogramma.quote:Op zondag 6 november 2011 14:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Muziek overzetten. Films overzetten. eBooks overzetten.
Het is te merken dat je niet echt veel verstand hebt van iTunes, en wat het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |