ik bedoel dat een nieuwe computer geen optie is.quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op een apple werkt het wel vrij goed altijd. goede drivers erbij enzo. maar ok als je dan toch een apple hebt liever os-x natuurlijk
Maar iOS 5 is inferieur en daarmee kun je toch draadloos synchroniseren?quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Ik heb een grafhekel aan iTunes en moet elke keer weer huilen als ik mijn iPod 'ns aansluit op mijn computer.
HET IS GEEN FACKING SMARTPHONEquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent te skir om een nieuwe computer te kopen?
Had je beter die paar honderd uit kunnen geven aan een werkende computer dan aan een smartphone.
dat kon volgens mij al langer met android.quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar iOS 5 is inferieur en daarmee kun je toch draadloos synchroniseren?
Hoef je niet eens kabeltje aan te sluiten, zo fantastisch is dat toch?
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind iedereen behalve Dimens in dit topic toch een partij triest. Ga lekker rukken of zo.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb heul lang met m'n N96 gedaan, maar die kwam me na een tijdje wel de keel uit.
Alles, dat kon dat apparaat.. maar alles wel net even te traag![]()
Daarom maar gekozen voor een S2, dat was nog in de tijd dat je niet in je bips gepakt werd bij het afsluiten van een abonnement. Ik betaal nu waarschijnlijk net zoveel als iemand die vandaag een abonnement af zou sluiten voor een mid-range Android.
En met een designfiets is niets mis. Scheelt je klauwen met geld*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervoor had ik Samsung, Motorola, Nokia ... Ik heb geen verstand van techniek, een telefoon moet voor mij idiot-proof zijn en dat is mijn iPhone. Zelfkennis is de beste kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Wat bedoel je precies? Over welke bitjes en bytejes heb je he nu? Want voor zover ik weet had Android helemaal geen synchronisatiefunctionaliteit.quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dat kon volgens mij al langer met android.
bam. nog een op je snuit.2000 light years from home![]()
Ga lekker rukken ofzo.quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind iedereen behalve Dimens in dit topic toch een partij triest. Ga lekker rukken of zo.
Ik kies geen partij, ik heb wel wat beters te doen dan ''mijn merk''(die ik niet heb)te gaan zitten vededigen op internet.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dan kan al lang met Android hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar iOS 5 is inferieur en daarmee kun je toch draadloos synchroniseren?
Hoef je niet eens kabeltje aan te sluiten, zo fantastisch is dat toch?Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Nee ok, maar dat je dat even moet benadrukken maakt je wel een beetje een rukker. Maar toch niet helemaal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ga lekker rukken ofzo.[ afbeelding ]
Ik kies geen partij, ik heb wel wat beters te doen dan ''mijn merk''(die ik niet heb)te gaan zitten vededigen op internet.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Met Android heb je tenminste controle over je toestel, zo kun je inzien wat je aan processor gebruikt en je kunt je eigen ROMS gebruiken. Dat is veel beter dan iOS waar dat niet kan, dat is gewoon bagger.quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Oke, maar wat is daar uiteindelijk het voordeel van. Kan ik meer apps installeren? Of betere apps? Of werkt het systeem beter?![]()
Leg eens uit? Wat kan je precies synchroniseren met Android?quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan kan al lang met Android hoor.2000 light years from home![]()
synchroniseren met je google account is mogelijk en kan gewooon met draadloos internet.quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Over welke bitjes en bytejes heb je he nu? Want voor zover ik weet had Android helemaal geen synchronisatiefunctionaliteit.![]()
Ik doe mee aan deze discussie om mijn eigen horizon te verbreden en te kunnen kijken of mijn visie op Android/Apple overeenkomt met die van andere mensen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind iedereen behalve Dimens in dit topic toch een partij triest. Ga lekker rukken of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt contacten, e-mail en agenda's? Dat kan al sinds 2008 met de iPhone, nog voordat Android bestondquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
synchroniseren met je google account is mogelijk en kan gewooon met draadloos internet..
2000 light years from home![]()
Oh dat ding waar je geen Apps op kon installeren omdat hij niet door Google gecertificeerd was en daardoor geen App store had?quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Superthomas het volgende:
[..]
het is een minitablet:
http://www.archos.com/pro(...)l?country=nl&lang=en
Fantastisch systeem dat.![]()
![]()
apps en bestanden.quote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat kan je precies synchroniseren met Android?
apps gaan via je google account en bestanden met dropbox, ubuntu one, noem maar op.![]()
Snap ik, maar ik heb hier gepost dat ik een S2 heb, dus ben ik een fanboy. Zo werkt dat nou eenmaalquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, maar dat je dat even moet benadrukken maakt je wel een beetje een rukker. Maar toch niet helemaal.
Leef en laat leven, zeg ik dan.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik doe mee aan deze discussie om mijn eigen horizon te verbreden en te kunnen kijken of mijn visie op Android/Apple overeenkomt met die van andere mensen.Lekker voor jou juist. Ik laat het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
en waarom kon dat niet draadloos dan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bedoelt contacten, e-mail en agenda's? Dat kan al sinds 2008 met de iPhone, nog voordat Android bestond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: