Dan moet je wel met Kubuntu om kunnen gaan, jij kunt dat niet als ik zo die topics van je zie over hoeveel mis gaat met je computertje.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nee, windows eraf flikkeren en kubuntu installeren.
Jij kan beter een pager nemenquote:Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia met Symbian, jullie zijn gewoon gek dat je zoveel geld uitgeeft aan kut telefoons die maar een dag op de accu mee gaan.
Mag jij vinden, is jouw mening. Ik heb ook een Nokia met Symbian gehad en hij beviel goed, dus in principe heb jij ergens gelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia met Symbian, jullie zijn gewoon gek dat je zoveel geld uitgeeft aan kut telefoons die maar een dag op de accu mee gaan.
nou, dat ligt eerder aan de hardware.quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je wel met Kubuntu om kunnen gaan, jij kunt dat niet als ik zo die topics van je zie over hoeveel mis gaat met je computertje.
Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten. Ik had het over de algemene 'wij'.quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik loop niet te bitchen over stereotypes. als mensen OSX willen gebruiken, maar doe het dan niet voor alleen te internetten, dat is het gewoon niet waard.
Ik kreeg mijn 4 nadat ik mijn 3Gs had laten verzuipen op vakantie, anders had ik waarschijnlijk nu nog met mijn oude rondgelopen totdat ie echt 'op' was.quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat vind ik dus ook.
Waarom zou je in vredesnaam een high end Android nemen als je alleen maar een smsje/whatsappje per 2 dagen stuurt? Zelfde geldt overigens ook voor een 4(S).
Maar ach, in de tijd waarin het belangrijk is om een grotere auto te hebben dan de buurman, kan een overpriced telefoon er ook nog wel bij
ja, dat is wel erg inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten. Ik had het over de algemene 'wij'.
Omdat de iPhone 4 al anderhalf jaar oud is en een zeer sterke accuduur heeft. Ik zie niet in waarom een softwarebug die enkele weken een verminderde batterijduur tot gevolg heeft (en alleen bij de 4S voor komt) mij er toe zou moeten leiden mijn mening te herzien.quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt iig.
Maar wel dikke faal van je op te scheppen over de goede batterijduur terwijl er daar nb een bug in zit. Waarom zeg je dat dan?Gewoon stom lullen dus?
De hardware die met Windows WEL goed werkt?quote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, dat ligt eerder aan de hardware.
Dat ligt eraan wat voor iemand jij bent. Houd jij van kloten met software, een open OS en ben je 'technisch aangelegd', dan is mijns inziens Android wel geschikter voor je dan iOS. Maar als je er alleen muziek op flikkert, spelletjes op speelt en ermee whatsapp't, dan kun je beter voor iOS gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef drbarisart het volgende:
Maar waaróm is Android beter dan iOS dan? Ik heb nu een iPhone waar ik tevreden mee ben, maar ik ben redelijk open minded dus sta open voor betere toestellen. Kan iemand me uitleggen waarom Android beter is?
nee, de hardware waardoor windows helemaal niet meer werkt en kubuntu redelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
De hardware die met Windows WEL goed werkt?
Had je maar Windows moeten installeren.
Omdat je veel vrijer in je keuzes bent. Ook in de app-store. Apple blokkeert gewoon alles wat hun niet aanstaat terwijl Android die keuze aan jou overlaat. Ook kan je veel meer aanpassen naar je eigen wensen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef drbarisart het volgende:
Maar waaróm is Android beter dan iOS dan? Ik heb nu een iPhone waar ik tevreden mee ben, maar ik ben redelijk open minded dus sta open voor betere toestellen. Kan iemand me uitleggen waarom Android beter is?
Kun je dus beter een computer kopen waar Windows wel op werkt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nee, de hardware waardoor windows helemaal niet meer werkt en kubuntu redelijk.
Vooral dat laatste. Ik heb een grafhekel aan iTunes en moet elke keer weer huilen als ik mijn iPod 'ns aansluit op mijn computer.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat je veel vrijer in je keuzes bent. Ook in de app-store. Apple blokkeert gewoon alles wat hun niet aanstaat terwijl Android die keuze aan jou overlaat. Ook kan je veel meer aanpassen naar je eigen wensen.
Plus dat je geen iTunes bagger nodig hebt om bestanden te kunnen uitwisselen. Dat is voor mij iig het belangrijkste.
Wat kan je precies met een Android-toestel dat je niet met een iPhone kan? Met andere woorden: wat is het uiteindelijke gevolg voor de gebruiker van de ontwerpkeuzes van de fabrikanten?quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat je veel vrijer in je keuzes bent. Ook in de app-store. Apple blokkeert gewoon alles wat hun niet aanstaat terwijl Android die keuze aan jou overlaat. Ook kan je veel meer aanpassen naar je eigen wensen.
Plus dat je geen iTunes bagger nodig hebt om bestanden te kunnen uitwisselen. Dat is voor mij iig het belangrijkste.
dat is op dit moment geen optie.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je dus beter een computer kopen waar Windows wel op werkt.
op een apple werkt het wel vrij goed altijd. goede drivers erbij enzo. maar ok als je dan toch een apple hebt liever os-x natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dat is op dit moment geen optie.
Ik heb heul lang met m'n N96 gedaan, maar die kwam me na een tijdje wel de keel uit.quote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 4 nadat ik mijn 3Gs had laten verzuipen op vakantie, anders had ik waarschijnlijk nu nog met mijn oude rondgelopen totdat ie echt 'op' was.
En ik heb geen auto. Wel een designfiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Dan zou ik toch eens je huisarts bezoeken. Of je geslacht checken.quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Vooral dat laatste. Ik heb een grafhekel aan iTunes en moet elke keer weer huilen als ik mijn iPod 'ns aansluit op mijn computer.
Je bent te skir om een nieuwe computer te kopen?quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dat is op dit moment geen optie.
Je scherm naar je wens aanpassen met bv widgets of fotos kan niet.quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat kan je precies met een Android-toestel dat je niet met een iPhone kan? Met andere woorden: wat is het uiteindelijk gevolg voor de gebruiker van de ontwerpkeuzes van de fabrikanten?
Oke, maar wat is daar uiteindelijk het voordeel van. Kan ik meer apps installeren? Of betere apps? Of werkt het systeem beter?quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En omdat je niet opgelicht wordt door sd-kaarten te blokkeren (en veel geld te vragen voor meer geheugen) en vastgesoldeerde batterijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |