Net zoals je een ''nerd zonder geld'' bent als je een Android hebt. Het maakt werkelijk waar geen kut uit, er zullen altijd kansloze idioten zijn die je beoordelen op de spullen die je hebt, niet om wie je bent.quote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of doordat een bepaald slag mensen zich sowieso minderwaardig voelt.
Ik heb ook een iPhone, uit gebruiksgemak. Maar hier op FOK! word je als iPhonebezitter al direct weggezet als arrogante klootzak die teveel geld aan een kuttelefoon wil uitgeven om indruk te maken.
Tja.
Hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat komt doordat je processor geen bottleneck is in je systeem bij het opstarten. Dat komt door je HDD.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Is dat nou echt zó'n onoverkomelijke drempel dat dit je doet kiezen voor een inferieur OS waarij batterijmanagement zeer matig is, een OS dat nooit vloeiend en soepel loopt (zelfs ICS niet), een matige App Store heeft, minder gebruiksvriendelijk is, geen normale muziekspeler heeft en updates altijd een groot avontuur zijn? Ja? Ik hoop voor je dat je het argument dat Android-toestellen goedkoper zijn nog over hebt, want dan komt het er uiteindelijk toch gewoon op neer dat een iPhone te duur was.
Unixquote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nieuwe discussie.
linux is beter dan windows, omdat...
ohnee, laat maar. geen zin.
True. Maar het zegt natuurlijk aan allebei de kanten alles over degene met zijn/haar vooroordelen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Net zoals je een ''nerd zonder geld'' bent als je een Android hebt. Het maakt werkelijk waar geen kut uit, er zullen altijd kansloze idioten zijn die je beoordelen op de spullen die je hebt, niet om wie je bent.
Okéquote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was gewoon een toelichting op jouw opmerking.
http://www.portablegear.n(...)tterij-problemen.htmquote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doet de hardware precies verkeerd? Is de hardware niet in staat om één van de langste batterijduren te leveren? Is de hardware niet in staat om de iPhone 4S de beste camera te geven die er is (op de N8 na)? Is de hardware niet in staat om de iPhone 4S één van de snelste telefoons te maken die er bestaat, zonder daarbij concessies hoeven te doen op batterijtijd of andere dingen?
Wat is er mis met de hardware?
Softwarebug, is al opgelost in de 5.0.1 beta. En zal weldra uitkomen, zonder daar maanden op te hoeven wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.portablegear.n(...)tterij-problemen.htm
Als je BSOD krijgt gewoon nieuwe computer kopen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nee, die kernel van windows dan
onstabiel als de tering.
soberzo softwarequote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
onstabiel als de tering.
nee, windows eraf flikkeren en kubuntu installeren.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je BSOD krijgt gewoon nieuwe computer kopen.
Beetje huilen omdat je er niet mee om kan gaan. Weet je wie dat doen? Vrouwen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
onstabiel als de tering.
Ik heb een Nokia met Symbian, jullie zijn gewoon gek dat je zoveel geld uitgeeft aan kut telefoons die maar een dag op de accu mee gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik realiseer me nu dat dit echt een bad case of first world problems is.We lopen te bitchen op elkaar met onze hi-tech apparatuur terwijl het helemaal niet nodig is.
Jij iPhone 4, ik SGS2. Best. Move on.
nou, ik loop niet te bitchen over stereotypes. als mensen OSX willen gebruiken, maar doe het dan niet voor alleen te internetten, dat is het gewoon niet waard.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik realiseer me nu dat dit echt een bad case of first world problems is.We lopen te bitchen op elkaar met onze hi-tech apparatuur terwijl het helemaal niet nodig is.
Jij iPhone 4, ik SGS2. Best. Move on.
Nog nooit meegemaakt iig.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Softwarebug, is al opgelost in de 5.0.1 beta. En zal weldra uitkomen, zonder daar maanden op te hoeven wachten. Bij Android-toestellen kan je gerust een half jaar met een onoverkomelijke bug op je telefoon zitten
. Been there.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar het zegt natuurlijk aan allebei de kanten alles over degene met zijn/haar vooroordelen.
Ik kies mijn telefoon uit op specs die voor mij van belang zijn en neem aan dat het merendeel hetzelfde doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |