99,9% van de smrtphones heeft een MicroSD kaart slot. is gewoon veel handiger.quote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dat is superfantastisch en onmisbaar omdat...
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Superthomas het volgende:
[..]
99,9% van de smrtphones heeft een MicroSD kaart slot. is gewoon veel handiger.
Ik heb van horen zeggen dat sperma zich er goed af laat wassen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Apple heeft tenminste een fatsoendelijk scherm
iphone. alle apps kunnen erop en werken.quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Smartphones van nu.
Ik noem een SGSII, LG Optimus 3D en 2X, HTC Sensation, SE Xperia Arc S etc.
waarom dan. ik denk dat 1% van de eigenaren misschien ook daadwerkelijk met enige regelmaat het sd kaartje wisselt met een goede reden.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Superthomas het volgende:
[..]
99,9% van de smrtphones heeft een MicroSD kaart slot. is gewoon veel handiger.
luister, ik heb zelf een iPod touch gehad, en het was best wel vreselijk, ik kon niks, maar dan ook NIKS veranderen eraan zonder te jailbreaken.quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Is dat nou echt zó'n onoverkomelijke drempel dat dit je doet kiezen voor een inferieur OS waarij batterijmanagement zeer matig is, een OS dat nooit vloeiend en soepel loopt (zelfs ICS niet), een matige App Store heeft, minder gebruiksvriendelijk is, geen normale muziekspeler heeft en updates altijd een groot avontuur zijn? Ja? Ik hoop voor je dat je het argument dat Android-toestellen goedkoper zijn nog over hebt, want dan komt het er uiteindelijk toch gewoon op neer dat een iPhone te duur was.
Ok, als je telefoons koopt om een dingen te veranderen dan moet je inderdaad geen iPhone kopen. Maar doorgaans koop ik een telefoon om te bellen, sms'en, internetten, muziek te luisteren, foto's te maken, te Whatsappen, te Facebooken, noem het maar op. En dat gaat met de iPhone veel beter dankzij de soepelheid van het OS, de goede accuduur en de logische en consistente user interfacequote:Op zondag 6 november 2011 13:24 schreef Superthomas het volgende:
[..]
luister, ik heb zelf een iPod touch gehad, en het was best wel vreselijk, ik kon niks, maar dan ook NIKS veranderen eraan zonder te jailbreaken.
datzelfde kan ik ook gewoon met een android telefoon hoor, en als het niet soepel draait heb je gewoon kuthardware.quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, als je telefoons koopt om een dingen te veranderen dan moet je inderdaad geen iPhone kopen. Maar doorgaans koop ik een telefoon om te bellen, sms'en, internetten, muziek te luisteren, foto's te maken, te Whatsappen, te Facebooken, noem het maar op. En dat gaat met de iPhone veel beter dankzij de soepelheid van het OS, de goede accuduur en de logische en consistente user interface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg diemens. je weet dat zelfs nokia dat os heeft opgegeven he.quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef Dimens het volgende:
iOS![]()
Android![]()
Niets zo fantastisch als het Symbian OS.
Zelfs de 1,4 GHz dualcore-telefoons komen niet in de buurt bij de soepele gebruikerservaring van een iPhone. Honeycomb zou bijv. ook hardwarematig geacceleerd zijn, nou, de Galaxy Tab 10.1 loopt lang niet zo vloeiend als de iPad. Ik geloof niet meer in Android. Na 3 jaar werkt het nog steeds matig en het blijft een hobbyisten OS. Doe dan maar WP7, dat is zo mogelijk nog soepeler dan iOS (maar delft op een hoop andere punten weer het onderspit).quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Superthomas het volgende:
[..]
datzelfde kan ik ook gewoon met een android telefoon hoor, en als het niet soepel draait heb je gewoon kuthardware.
Zoals een Archos tabletquote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Superthomas het volgende:
[..]
datzelfde kan ik ook gewoon met een android telefoon hoor, en als het niet soepel draait heb je gewoon kuthardware.
daar ben ik het mee eens. de afwerking is hoog, maar de hardware is kut.quote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
apple heeft relatieve kuthardware maar zij zorgen gewoon dat het een fijn product is. klaar.
Hoezo is de hardware kut?quote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
apple heeft relatieve kuthardware maar zij zorgen gewoon dat het een fijn product is. klaar.
Symbian is een fantastische OS wat ontwikkelt is door een bedrijf wat al jaren lang fantastische telefoons maakt. Het werkt zo fijn en het is zo makkelijk te bedienen en om mee te werken, geen OS wat hier tegenop kan.quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg diemens. je weet dat zelfs nokia dat os heeft opgegeven he.
Het was gewoon goede marketing van Apple. In principe heb je het helemaal niet nodig, maar zij weten die kooplust bij je op te wekken.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Superthomas het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens. de afwerking is hoog, maar de hardware is kut.
waarom duurt het opstarten van een iPod Touch evenlang als mijn Archos 43IT?quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zelfs de 1,4 GHz dualcore-telefoons komen niet in de buurt bij de soepele gebruikerservaring van een iPhone. Honeycomb zou bijv. ook hardwarematig geacceleerd zijn, nou, de Galaxy Tab 10.1 loopt lang niet zo vloeiend als de iPad. Ik geloof niet meer in Android. Na 3 jaar werkt het nog steeds matig en het blijft een hobbyisten OS. Doe dan maar WP7, dat is zo mogelijk nog soepeler dan iOS (maar delft op een hoop andere punten weer het onderspit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |