Android is hobbyisten troepquote:Op zondag 6 november 2011 14:28 schreef drbarisart het volgende:
Net vroeg ik waarom Android beter is dan iOS. Ik heb daar wat antwoorden op gekregen. Nu ben ik wel benieuwd naar de iOS kant. Wie kan uitleggen waarom de iPhone beter is dan Android?
iOS is niet beter want het heeft geen flash.quote:Op zondag 6 november 2011 14:28 schreef drbarisart het volgende:
Net vroeg ik waarom Android beter is dan iOS. Ik heb daar wat antwoorden op gekregen. Nu ben ik wel benieuwd naar de iOS kant. Wie kan uitleggen waarom de iPhone beter is dan Android?
Niemand toch, mag ik hopen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
In dot soort topics is het altijd wel razendsnel duidelijk wie zich echt serieus voelt aangesproken.
Dat zou ik ook hopen, maar bepaalde reacties spreken boekdelen.quote:
Normaliter zit het vol met trolls ja, maar een paar hebben de twijfelachtige eer ervan verdacht te worden serieus te zijn.quote:
Mensen die in dit soort topics serieus reageren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Normaliter zit het vol met trolls ja, maar een paar hebben de twijfelachtige eer ervan verdacht te worden serieus te zijn.
Ook wel benieuwd naar waarom ik naar iOs zou moeten overstappen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:28 schreef drbarisart het volgende:
Hoofdzakelijk vanwege de kwaliteit van de apps. Wat Apple echter zelf gemaakt heeft in iOS is op sommige punten ronduit treurig en gebruiksonvriendelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd naar waarom ik naar iOs zou moeten overstappen.
Het is lastig om de iPhone en iOS los van elkaar te zien, dus daarom doe ik dat ook nietquote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke nadelen van iOS kun je noemen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is lastig om de iPhone en iOS los van elkaar te zien, dus daarom doe ik dat ook niet. Dit is waarom ik een iPhone 4 heb:
- Soepel, vloeiend en snel OS.
- App Store is onovertroffen.
- Muziekspeler werkt echt geweldig (ondanks dat je iTunes nodig hebt om muziek over te zetten ja). Ik heb nooit een mobiele speler gezien die fijner werkt. Het werkt logisch, soepel en snel, en de album art ziet er altijd haarscherp uit. Het is ook nog eens mooi dus.
- Camera is heel goed.
- Accuduur is uitmuntend in vergelijking met de Android-concurrentie.
- Hij is erg mooi.
liever niet, we houden de IPhone liefst zo exclusief mogelijk. Je kan hem toch niet betalen dus maak je mooie hoofdje er ook maar niet druk omquote:Op zondag 6 november 2011 14:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 14:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk, jouw UI representeert het imago van het meest kapitalistische bedrijf op Aarde. Geen wonder dat jij dingen zo vanuit het marketingsperspectief ziet. Ik vind dat heel leuk voor je maar ik ben er blij mee dat er ook mensen zijn die de zaken ook vanuit een ander daglicht bekijken. Als iedereen één kant op keek zouden we in een toestand van hersenspoeling van de bedrijfsmarketing geraken. Ik denk niet dat we dit soort zombietaferelen opnieuw willen meemaken hè?
[ afbeelding ]Het draait ook niet puur om marketing. Maar ook niet puur om de techniek. Of puur om wat dan ook. Er moet een balans zijn tussen al deze dingen. Het is beste is om het vanuit meerdere perspectieven te bekijken. Dat is uiteindelijk het beste om een succesvol product op de markt te zetten. Steve Jobs had dat ook vooral gedaan, dingen vanuit meerdere perspectieven bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn vrijwel alle apple-aps ook in Android te vinden + een stuk meer.quote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk vanwege de kwaliteit van de apps. Wat Apple echter zelf gemaakt heeft in iOS is op sommige punten ronduit treurig en gebruiksonvriendelijk.
Waarin is de App Store onovertroffen? Apps vind ik redelijk belangrijkquote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is lastig om de iPhone en iOS los van elkaar te zien, dus daarom doe ik dat ook niet. Dit is waarom ik een iPhone 4 heb:
- Muziekspeler werkt echt geweldig (ondanks dat je iTunes nodig hebt om muziek over te zetten ja). Ik heb nooit een mobiele speler gezien die fijner werkt. Het werkt logisch, soepel en snel, en de album art ziet er altijd haarscherp uit. Het is ook nog eens mooi dus.
- Camera is heel goed.
- Hij is erg mooi.
Het volgende is niet om je aan te vallen, maar gewoon om weerstand te bieden tegen jouw argumenten om te kijken of ze ook daadwerkelijk kloppen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Camera is heel goed.
- Hij is erg mooi.
Nu ja, ik heb een S2 en die werkt uitstekend. Nooit vastgelopen, razendsnel.quote:Op zondag 6 november 2011 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Camera is heel goed.
- Hij is erg mooi.
Omdat bagger van de bovenste plank.quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Ik heb nog niemand over Windows Phone 7 gehoord, hoe kan dat nou?
Nog te weinig gebruikers. Maar die gaan groot worden, zeker weten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Echt niet. Collega van mij heeft er 1. Is prima spul.quote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat bagger van de bovenste plank.
omdat microsoft, en microsoft gaat dood dus daar hoor je steeds minder overquote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat bagger van de bovenste plank.
Windows Phone 7 gaat groter dan Android worden hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat microsoft, en microsoft gaat dood dus daar hoor je steeds minder over
Voor mensen die nergens verstand van hebben en niet verder komen dan bellen, sms'en en wat internetten wel ja.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt niet. Collega van mij heeft er 1. Is prima spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |