abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104025925
Binnenkort wil ik een ps3 aanschaffen voor skyrim, dit omdat mijn 360 een tijdje geleden voor de 2e keer overleden is, dit keer buiten de garantie periode..

Nu twijfel ik wat de beste keus is, wachten op een ps3/skyrim bundel (zal dat lang duren voor die uitkomt?) of een bundel met BF3/MW3 en skyrim apart kopen?

Zit er bij zo'n bundel eigenlijk een oude versie ps3 of een slim versie?, als het een oude versie is kan ik dan beter een ps3 slim los kopen?

Ik denk op het moment aan een slim versie en skyrim los dat lijkt me het voordeligste.

Loont het ook om langer garantie erbij te kopen, gaat een ps3 net zo snel stuk als een 360?
^
pi_104026007
wat is skyrim ookalweer?
en over die bundel, de oude ps3 zijn niet meer te koop dus het is de slim en koop bf3 geen mw3.
Signed, Sealed, Delivered.
pi_104028381
Skyrim:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voornamelijk voor deze game wil ik weer een console kopen, ik game verder eigenlijk niet zoveel meer, maar mede omdat de xbox een rrod heeft dus.

Op de xbox ben ik alleen Halo gewend te spelen qua shooter is BF3 dan een betere keus?
maar dat is dan meer een shooter voor af en toe een potje online, met Skyrim ben ik voorlopig wel even zoet denk ik.

En hoe staat het met de PS3 en defecten, ben Xbox 360 helemaal zat om die reden.
Extra garantie kopen of is dat overbodig?
^
pi_104030055
Ik kan natuurlijk alleen uit eigen ervaring spreken, maar mijn PS3 (Fat) draait nu ongeveer 4 jaar zonder problemen en ook de consoles van vrienden doen het zonder crashes of defecten.

Tevens, Bart Smit heeft vandaag nog 10% korting op consoles, dus dan heb je voor 215 euro een 120GB en voor 225 een 160GB.
pi_104030675
Had ik gezien ja, maar hier is het geen koopzondag en ik moet nu werken dus dat gaat hem niet worden helaas..

Zou er snel een bundel komen met skyrim? die BF3 bundel lag er ook gelijk met de release dacht ik?

Of toch maar even geduld hebben tot de sint/kerst aanbiedingen?
mijn handen beginnen wel weer te jeuken nu ik wat filmpjes van skyrim heb gezien.
^
pi_104032862
quote:
0s.gif
Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef liveevil het volgende:
Had ik gezien ja, maar hier is het geen koopzondag en ik moet nu werken dus dat gaat hem niet worden helaas..

Zou er snel een bundel komen met skyrim? die BF3 bundel lag er ook gelijk met de release dacht ik?

Of toch maar even geduld hebben tot de sint/kerst aanbiedingen?
mijn handen beginnen wel weer te jeuken nu ik wat filmpjes van skyrim heb gezien.
Je kan ook via internet bestellen en hem dan van de week bij een filiaal ophalen.
ik denk niet dat de kerstaanbiedingen veel goedkoper worden en aangezien ik nergens iets van een bundel heb gezien denk ik niet dat deze er komt, anders zou deze nu zeker wel geadverteerd worden.
pi_104036466
Ik verwacht ook geen Skyrim bundel maar je weet nooit. Ik zou toch een losse PS3 (Slim!) nemen en dan Skyrim erbij kopen. Op budgetgaming.nl kun je zien waar je die game goedkoop op de kop kan tikken.
  zondag 6 november 2011 @ 17:22:37 #8
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_104039902
Er komt volgens mij geen Skyrim bundel en ook geen MW3 bundel. BF3 bundel is er wel. Ik zou gewoon effe op internet speuren naar aanbiedingen voor losse PS3's, bijvoorbeeld kan in een keer een Media Markt vestiging een goedkope ps3 hebben.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_104401361
Welke deal is het beste?

Deal 1
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/playstation-3-160gb
voor 240 euro de playstation 3 - 160 gb (kan er alleen niet uit komen of het een slim versie is) en daarna krijg je 120 euro aan tegoed voor games.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen....?

Deal 2
Bij de mediamarkt voor 290 een 320 GB kopen met extra controler (die ik toch sowieso aanschaf) en daarnaast los een game kopen. Wil eerst toch alleen maar Fifa 12 hebben.
pi_104403613
Is er niet een uncharted 3 bundel? En nee niet meer garantie erbij kopen ken eigenlijk niemand wiens playstation het begeven heeft, die van mij gaat ook al vanaf de releasedate mee. Daarnaast mag je natuurlijk verwachten dat een console als de ps3 een x aantal jaar meegaat en staat garantie verkopen vaak gelijk aan oplichting.
pi_104576352
Volgens mij heb ik een goede deal gesloten door een PS3 over te kopen van een vriend voor 50,- euro inclusief controller en een stapel games te leen :)
<hr>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop