quote:
I knowquote:Op zondag 6 november 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]al was mijn post eigenlijk een reactie op jouw LaPo
Dat dus.quote:
Maar jij bent oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:10 schreef o43blondiee het volgende:
Nog nieuwe scharrels iemand?20 stuks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Nog nieuwe scharrels iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel
Sletjequote:
dus
Nog nieuwe scharrels iemand?Vaste scharrels is relaxer, betere sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
verschillende handschoenen aandoen telt niet, blijft dezelfde hand.quote:
ooh je hebt dus nog niet met em geneukt.quote:Op zondag 6 november 2011 12:14 schreef o43blondiee het volgende:
Ja ik was eerst al een beetje bezig met die jongen en toen is het door een misverstand een beetje stukgelopen.
En sinds een paar dagen geleden raakte ik weer met hem aan de praat.
En gisteren kwam hij met me dansen![]()
Ik heb een friend with benefits, ook altijd handig. Vooral omdat hij me heeft duidelijk gemaakt geenquote:Op zondag 6 november 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaste scharrels is relaxer, betere sex
Jawel, toen alquote:Op zondag 6 november 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh je hebt dus nog niet met em geneukt.
En jij bent 17?quote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik heb een friend with benefits, ook altijd handig. Vooral omdat hij me heeft duidelijk gemaakt geen
relatie te willen omdat áls het stukloopt hij nooit meer zulke goede vrienden met me zou kunnen zijn.
I'm loving it
Aha.quote:
Nee hoor, maar ik ken tot nu toe vooral mensen van mijn eigen leeftijd die dat doen, vooral die wat ervaring hebben met (serieuze) relaties.quote:
Nou, dit lijkt misschien echt iets typisch om gezegd te worden door een 17-jarige maar ik vind mezelf volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 6 november 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken tot nu toe vooral mensen van mijn eigen leeftijd die dat doen, vooral die wat ervaring hebben met (serieuze) relaties.
Ik ben niet de persoon om te oordelen, geniet er van zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt misschien echt iets typisch om gezegd te worden door een 17-jarige maar ik vind mezelf volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd.
Toen ik 15 was had ik al een goede relatie van anderhalf jaar achter de rug.
Deze jongen heeft me toendertijd ook ontmaagd.
Zo zit het een beetje denk ik. Ik weet het niet ik ben weer stoned en heb afdraaiers.
Sorry folks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |