quote:
I knowquote:Op zondag 6 november 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]al was mijn post eigenlijk een reactie op jouw LaPo
Dat dus.quote:
Maar jij bent oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:10 schreef o43blondiee het volgende:
Nog nieuwe scharrels iemand?20 stuks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Nog nieuwe scharrels iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel
Sletjequote:
dus
Nog nieuwe scharrels iemand?Vaste scharrels is relaxer, betere sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
verschillende handschoenen aandoen telt niet, blijft dezelfde hand.quote:
ooh je hebt dus nog niet met em geneukt.quote:Op zondag 6 november 2011 12:14 schreef o43blondiee het volgende:
Ja ik was eerst al een beetje bezig met die jongen en toen is het door een misverstand een beetje stukgelopen.
En sinds een paar dagen geleden raakte ik weer met hem aan de praat.
En gisteren kwam hij met me dansen![]()
Ik heb een friend with benefits, ook altijd handig. Vooral omdat hij me heeft duidelijk gemaakt geenquote:Op zondag 6 november 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaste scharrels is relaxer, betere sex
Jawel, toen alquote:Op zondag 6 november 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh je hebt dus nog niet met em geneukt.
En jij bent 17?quote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik heb een friend with benefits, ook altijd handig. Vooral omdat hij me heeft duidelijk gemaakt geen
relatie te willen omdat áls het stukloopt hij nooit meer zulke goede vrienden met me zou kunnen zijn.
I'm loving it
Aha.quote:
Nee hoor, maar ik ken tot nu toe vooral mensen van mijn eigen leeftijd die dat doen, vooral die wat ervaring hebben met (serieuze) relaties.quote:
Nou, dit lijkt misschien echt iets typisch om gezegd te worden door een 17-jarige maar ik vind mezelf volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 6 november 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken tot nu toe vooral mensen van mijn eigen leeftijd die dat doen, vooral die wat ervaring hebben met (serieuze) relaties.
Ik ben niet de persoon om te oordelen, geniet er van zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt misschien echt iets typisch om gezegd te worden door een 17-jarige maar ik vind mezelf volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd.
Toen ik 15 was had ik al een goede relatie van anderhalf jaar achter de rug.
Deze jongen heeft me toendertijd ook ontmaagd.
Zo zit het een beetje denk ik. Ik weet het niet ik ben weer stoned en heb afdraaiers.
Sorry folks
Haha, dat zal wel lukkenquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon om te oordelen, geniet er van zou ik zeggen.
Dat is de wiet denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 12:25 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel lukken
Ook al ruik ik een vleugje... ironie?
Sorry meisje. Na je 23e ben je geestelijk pas volwassenquote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt misschien echt iets typisch om gezegd te worden door een 17-jarige maar ik vind mezelf volwassener dan de meeste mensen van mijn leeftijd.
Toen ik 15 was had ik al een goede relatie van anderhalf jaar achter de rug.
Deze jongen heeft me toendertijd ook ontmaagd.
Zo zit het een beetje denk ik. Ik weet het niet ik ben weer stoned en heb afdraaiers.
Sorry folks
Haha, ja je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry meisje. Na je 23e ben je geestelijk pas volwassen
Ik begrijp wat je bedoelt!quote:Op zondag 6 november 2011 12:31 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Haha, ja je hebt helemaal gelijk.
Al voel ik me anders.
Als vrouw moet je weten wat ik bedoel
Zeg, wie is dat?quote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt!
[ afbeelding ]
noes dus ik ben geestelijk volwassenquote:Op zondag 6 november 2011 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry meisje. Na je 23e ben je geestelijk pas volwassen
LOL, ik wist dat die vraag zou komenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is Ollie B. Bommel en Tom Poes
quote:Op zondag 6 november 2011 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
T staat er ook bij maar mijn opa was er gek op. boekenkasten vol
Evie en ik zijn 26, dus daar komt het vandaanquote:
Nog wel jaquote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en ik zijn 26, dus daar komt het vandaan
Vertel...quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef o43blondiee het volgende:
Ach, één troost; Jullie kennen de filmpjes die ik vroeger keerk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Snotkinderen julliequote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom op, je bent maar ene paar maandjes ouder. En technisch ben je zelfs jonger!quote:
Ollie B. Bommel is al heel wat ouder hoorquote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stukken ouder..quote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ollie B. Bommel is al heel wat ouder hoor
Toen men Nederlandsch nog correct kon spellenquote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Was meer om te verklaren dat zij het daardoor misschien niet kent. Volgens mij zijn mijn ouders er nog mee opgegroeid en ik denk tegelijk dat veel leeftijdsgenoten van mij het ook niet kennen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Nederlandsch "Nederlands". Is "het meisje" "de meisje". Is de vraag: "Hoe gaat het met jou?" verandert in "Hoe gaat het met JOUW/WAZZUP?" En moet er na iedere alinea "Je weet zelluf/jeweets". Mag "pannekoek" en "pannenkoek"... Zo gaat dat dan!quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen men Nederlandsch nog correct kon spellen
quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel...Pokemon, Yu_Gi_Oh, DragonballZ, Hamtaro, Bassie en Adriaantje en nog veeeel meer.. te veel om te onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, sorry mevrouwtje maar dat isch korrekte Engelsche spelling
Ieder zijn ding.
dus het argument dat jij en evie 26 zijn en t daardoor kennen is niet echt n argumentquote:Op zondag 6 november 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was meer om te verklaren dat zij het daardoor misschien niet kent. Volgens mij zijn mijn ouders er nog mee opgegroeid en ik denk tegelijk dat veel leeftijdsgenoten van mij het ook niet kennen.
Hm, die ken ik allemaal ook wel hoor.. (kleine broertjesquote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Pokemon, Yu_Gi_Oh, DragonballZ, Hamtaro, Bassie en Adriaantje en nog veeeel meer.. te veel om te onthouden.
En nee, sorry mevrouwtje maar dat isch korrekte Engelsche spelling
volgens mij wel hoor, then is in tijd first you do this, then you do that, than is vergelijkendquote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm, die ken ik allemaal ook wel hoor.. (kleine broertjes). Bassie en adriaan is meer uit mijn tijd
.
En nee.. dat is niet de correcte spelling.
Jup.. maar.. o laat maarquote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, then is in tijd first you do this, then you do that, than is vergelijkend
je hebt gewoon ongelijkquote:Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm geen zin in, moet even mn zusje helpen bij dr was
quote:Op zondag 6 november 2011 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt gewoon ongelijken anders leg t uit, ga niet de wijsneus uithangen en nu zeggen, geen zin om uit te leggen
Bassie en Adriaan is uit mijn tijd jaquote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm, die ken ik allemaal ook wel hoor.. (kleine broertjes). Bassie en adriaan is meer uit mijn tijd
.
En nee.. dat is niet de correcte spelling, al mag tegenwoordig alles wel..
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan is uit mijn tijd jaNiet mijn sentiment kapen.
Zit er al in.. mevrouw denkt namelijk dat witte sokjes met blauwe streepjes niet bij de witte was kunnen..quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Zit er al in.. mevrouw denkt namelijk dat witte sokjes met blauwe streepjes niet bij de witte was kunnen..![]()
![]()
..
Heb besloten om niet mee te gaan naar de stad met haar. Aangezien de wurgneigingen nu al te erg werden..quote:
Dan kan je dr niet meer pesten, is ook zo jammer. Zit ze nog steeds zo te zeuren over random-dude?quote:Op zondag 6 november 2011 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb besloten om niet mee te gaan naar de stad met haar. Aangezien de wurgneigingen nu al te erg werden..
Joa, da klopt. Maar toch. Had zin om eenquote:
Over alles wat maar zwart is en een leuter heeft, dus dan zeg ik: "o met 5 december kan jij je lol niet op!". En dan is mevrouw boos, want dat zijn geen echte donkere mannen...quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je dr niet meer pesten, is ook zo jammer. Zit ze nog steeds zo te zeuren over random-dude?
Nu al, is het leven echt zo saai?quote:Op zondag 6 november 2011 12:59 schreef o43blondiee het volgende:
Nog maar een jointje draaien dan, tegen de verveling
Mijn leven best wel. Ik kan zometeen tot een uur of 11 vanavond huiswerk gaan maken.. Tsjaquote:
hehequote:Op zondag 6 november 2011 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Over alles wat maar zwart is en een leuter heeft, dus dan zeg ik: "o met 5 december kan jij je lol niet op!". En dan is mevrouw boos, want dat zijn geen echte donkere mannen...En dan noem ik haar racistje en stuur ik black or white naar haar
quote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Mijn leven best wel. Ik kan zometeen tot een uur of 11 vanavond huiswerk gaan maken.. Tsja
Ach een troost, ik moet ook nog steeds "huiswerk" makenquote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Mijn leven best wel. Ik kan zometeen tot een uur of 11 vanavond huiswerk gaan maken.. Tsja
Komt mede door pauperouders. (roken zelf ook als een ketter)quote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze er op hun 17e al dagelijks mee beginnen...
Ik noem het altijd de was en de vaatquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach een troost, ik moet ook nog steeds "huiswerk" maken
Heb je hasj of wiet? (en nee je ouders zijn niet geheel verantwoordelijk voor jouw keuzes.. )quote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Komt mede door pauperouders. (roken zelf ook als een ketter)
Ik hou wel van ze!
Ik moet soms gewoon thuis werken als het erg druk isquote:
De meeste van mijn kennissen waarvan de ouders (veel) roken, roken juist zelf niet, dus dat slaat nergens opquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Komt mede door pauperouders. (roken zelf ook als een ketter)
Ik hou wel van ze!
Gelukkig ben je een genie.quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Heel leuk, mijn opleiding is jammer genoeg niet zo makkelijk![]()
Die van mij schijnt moeilijker te zijn dan de meeste... (maar ik ben er lekker even vanaf tot maartquote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Heel leuk, mijn opleiding is jammer genoeg niet zo makkelijk![]()
quote:
Als jij dat vindtquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste van mijn kennissen waarvan de ouders (veel) roken, roken juist zelf niet, dus dat slaat nergens op
quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet soms gewoon thuis werken als het erg druk is
Vinden jullie het niet al geweldig dat ik mijn huiswerk überhaupt maak!quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]Uiteraard, anders had ze zeker tot 1u vannacht huiswerk moeten maken. Ohja, nu beginnen ipv blowen is niet stoer natuurlijk.
Slaat wel ergens op. Slaat op de geneigdheid verslaafd te raken en te kunnen raken. En op een voorbeeld van een gewoonte. Veel mensen die roken hebben dat van hun ouders overgenomen. (is wel duidelijk een verband).quote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste van mijn kennissen waarvan de ouders (veel) roken, roken juist zelf niet, dus dat slaat nergens op
Dit weekend niet, de komende weken hopenlijk ook ff niet, komt komend jaar wel weer. Eerst naar SF, dan training afmaken en eens kijken of ik nog eens naar Nederland ga komen.quote:
Ahhh, als je moet dan moet je he?!quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Vinden jullie het niet al geweldig dat ik mijn huiswerk überhaupt maak!
Moet wel anders mag ik mijn Casustoets niet maken
Genieën hoeven geen huiswerk te maken lijkt me, die hebben het al gelijk vanuit de les begrepen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ok, ik zag dat verband vooral andersom. Maar ik ben ook geen onderzoekerquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaat wel ergens op. Slaat op de geneigdheid verslaafd te raken en te kunnen raken. En op een voorbeeld van een gewoonte. Veel mensen die roken hebben dat van hun ouders overgenomen. (is wel duidelijk een verband).
Ik ben echt zo blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ben je ze al aan het corrigeren op t werk?quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genieën hoeven geen huiswerk te maken lijkt me, die hebben het al gelijk vanuit de les begrepen.
Doe je wel bloemetjes in je haar?quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit weekend niet, de komende weken hopenlijk ook ff niet, komt komend jaar wel weer. Eerst naar SF, dan training afmaken en eens kijken of ik nog eens naar Nederland ga komen.
Aan een kop met verstand heb je niks als je er niks mee doet.quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Genieën hoeven geen huiswerk te maken lijkt me, die hebben het al gelijk vanuit de les begrepen.
Raar genoeg zijn ze het allemaal met me eens.quote:Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je ze al aan het corrigeren op t werk?
Ik zal voor jou een foto maken met een bloemetje in mn haar.quote:Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe je wel bloemetjes in je haar?
[..]
Aan een kop met verstand heb je niks als je er niks mee doet.
Jeetje, dat is nieuw voor je zeker?quote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg zijn ze het allemaal met me eens.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg zijn ze het allemaal met me eens.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef o43blondiee het volgende:
Mijn Casustoets gaat over een jongetje dat normaal heel opgewekt is en de laatste tijd wat stiller is geworden. Ik moet dan een gesprek voeren met de "moeder van Ruud".
Doorvragen, reflecteren, 4-seconden regel, dat soort dingen..
Ja, ik had allemaal tegengas verwacht maar het was allemaal van ja je hebt eigenlijk wel gelijk daar moeten we wat aan doen enzo.quote:
Mijn werk is hectiek maar wel heel vriendschappelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]Ik zou ontslag nemen.. Mega saai als er geen hectiek is
![]()
Als ze maar lekker isquote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal voor jou een foto maken met een bloemetje in mn haar.
Mag het ook een meisje zijn met een bloemetje naam?
Wat studeer je dan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:09 schreef o43blondiee het volgende:
Mijn Casustoets gaat over een jongetje dat normaal heel opgewekt is en de laatste tijd wat stiller is geworden. Ik moet dan een gesprek voeren met de "moeder van Ruud".
Doorvragen, reflecteren, 4-seconden regel, dat soort dingen..
Joa eg?quote:Op zondag 6 november 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je woont in dezelfde stad als ik
ja maar ik ben hier maar een jaartje vanwege mn master (afgelopen januari komen wonen) in de binnenstadquote:
Ik studeer momenteel Pedagogisch Werker.quote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
4-seconde regelROFL.
Leuk, hahaquote:Op zondag 6 november 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik ben hier maar een jaartje vanwege mn master (afgelopen januari komen wonen) in de binnenstad
Ik snap het, legal heeft uiteindelijk het laatste woord meestalquote:Op zondag 6 november 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik had allemaal tegengas verwacht maar het was allemaal van ja je hebt eigenlijk wel gelijk daar moeten we wat aan doen enzo.
Behalve een ding, daar waren ze het wel mee eens, maar daar moest het expres zo blijven vanwege legal issues.
Oke dit klinkt nu heel vaag.
Ja duh, je kent me tochquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:12 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel Pedagogisch Werker.
Je viel ooit op mijquote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap het, legal heeft uiteindelijk het laatste woord meestal
[..]
Ja duh, je kent me toch
Eerst een beetje neuzen zeker?quote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef Evie het volgende:
[..]Best leuk werk lijkt me!
Die 4 seconde regel houd ik meestal aan voordat ik een kerel zoen
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap het, legal heeft uiteindelijk het laatste woord meestal
Nee eerst 4 seconde kijken of ze echt niet te stom zijn. En meestal is de conclusie dat ze dat wel zijn, en dan is het slaan i.p.v. zoenenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Je viel ooit op mijSmaak heb je dus zeker wel
![]()
![]()
Ooh dat herken ik helemaal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Maar het meeste heeft te maken met dat het bedrijf gewoon veels te snel is gegroeid.
Ooh zo bedoel jequote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee eerst 4 seconde kijken of ze echt niet te stom zijn. En meestal is de conclusie dat ze dat wel zijn, en dan is het slaan i.p.v. zoenen
Hahahaha ok, laten we even afspreken dat we de foto's wel smakelijk houden hoor!!quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik ga gewoon random meiden vragen om met mij op de foto te gaan dat ze in m'n haar zitten
quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ooh zo bedoel je
Haha, ja die 4 seconden regel ken ik ook wel!
Vooral niet als ze lijkt op een Michelinmannetjequote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha ok, laten we even afspreken dat we de foto's wel smakelijk houden hoor!!
Hoef geen foto van een vrouw die op je hoofd zit![]()
LOL, dat zou wel briljant zijnquote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha ok, laten we even afspreken dat we de foto's wel smakelijk houden hoor!!
Hoef geen foto van een vrouw die op je hoofd zit![]()
Hahahahaha wat???quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Vooral niet als ze lijkt op een Michelinmannetje
Jij sexy beastquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee eerst 4 seconde kijken of ze echt niet te stom zijn. En meestal is de conclusie dat ze dat wel zijn, en dan is het slaan i.p.v. zoenen
jij kent duidelijk mijn smaak nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Vooral niet als ze lijkt op een Michelinmannetje
Jij valt juist op Michelinmannetjes?quote:
Kijk Evie, PeuRac snapt het welquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij valt juist op Michelinmannetjes?
Hahahahaquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal gepaste afstand bewaren als wij ooit eens elkaar gaan ontmoeten danquote:
Nee.quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hahahaha jou zou ik natuurlijk ook meteen op je bek pakken.. je kleren uitscheuren en meteen keihard neukenquote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal gepaste afstand bewaren als wij ooit eens elkaar gaan ontmoeten danOh nee, er zit al 3000 kilometer tussen, gelukkig
Ja ik gebruik alleen nicotine, marihuana en alcohol.quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef o43blondiee het volgende:
Maarre ff tussendoor, ben ik hier de enige drugsgebruiker dan?
Nommquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha jou zou ik natuurlijk ook meteen op je bek pakken.. je kleren uitscheuren en meteen keihard neuken
Hangt ervan af wat je onder drugs verstaat.quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef o43blondiee het volgende:
het gaat er niet om wat je gebruikt, maar hoeveel.quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef o43blondiee het volgende:
niet meer, ja, ja, jaquote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef o43blondiee het volgende:
Ik versta onder drugs; Roken, alcohol, wiet, MDMA.
Nee, ik heb verder niks gebruiktquote:
Of misschien ook wel: hoe vaak.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat je gebruikt, maar hoeveel.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of misschien ook wel: hoe vaak.
Wiet dagelijks, roken dagelijks, alcohol in het weekend en MDMA héél af en toe.quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of misschien ook wel: hoe vaak.
In dat geval ben je niet de enige drugsgebruiker hier. Het is me alleen wel wat te vroeg voor cocktails. Plus ik denk dat mijn collegas er niet zo blij mee zouden zijn nu.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef o43blondiee het volgende:
Hm dagelijks wiet..quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Wiet dagelijks, roken dagelijk, alcohol in het weekend en MDMA héél af en toe.
waar ga je altijd uit? *ben ik wel nieuwsgierig naar*quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Wiet dagelijks, roken dagelijks, alcohol in het weekend en MDMA héél af en toe.
Jij bedoelt Blue69 enzo?quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval ben je niet de enige drugsgebruiker hier. Het is me alleen wel wat te vroeg voor cocktails. Plus ik denk dat mijn collegas er niet zo blij mee zouden zijn nu.
Geloof me, dagelijks wiet verneukt je op lange termijn echt gigantisch.quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Gewoon lekker in Maasje!quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar ga je altijd uit? *ben ik wel nieuwsgierig naar*
Ware woorden van een ware alcoholistquote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen.
Afgezien van alcohol, heb ik de rest pas 1x dit jaar gedaanen alcohol doe ik ook bijna niet meer. Nouja, glas wijn bij een goed diner tel ik niet mee.
En das best wel veul, sorry dat ik het zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
nee (nooit gedaan), af en toe, nee (nooit gedaan) en nee (nooit gedaan)quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef o43blondiee het volgende:
Ik ga daar ook wel mee minderen hoor. Ik heb er het geld niet echt meer voor.quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dagelijks wiet verneukt je op lange termijn echt gigantisch.
Ik zie de titel, ik zit op mijn werk, to click or not to clickquote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mpert_rallypr0n.html
Barbie voor jou, ff skippen naar 2:30
Nouhouuu saaahaaai!quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Aww die 190quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik bedoel wat?quote:
Die is een grootgebruikster bij de nachtapothekerquote:
Geld is geen goed excuus, je moet het doen om je gezondheid. Een jointje om de zoveel weken kan niet zoveel kwaad. Mensen die elke dag blowen heb ik tot nu toen eigenlijk alleen nog maar hun leven zien verneuken. Zelfs nadat ze gestopt zijn duurt het nog tijden voordat ze weer enigszins normaal kunnen functioneren, sommigen lukt dat nooit door de schade aan hun korte termijn geheugen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik ga daar ook wel mee minderen hoor. Ik heb er het geld niet echt meer voor.
klik, het is SFW, geen pron, wel dikke V8 hill climbquote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie de titel, ik zit op mijn werk, to click or not to click
Wtf.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Blue Curacao gemixt met GHB en MDMA
quote:
Sorry, maar het is zondag. Ik begrijp de vraag nog steeds niet. Wat heeft één of andere junk met mij, cocktails drinkend op het strand, te maken?quote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is een grootgebruikster bij de nachtapotheker
quote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geld is geen goed excuus, je moet het doen om je gezondheid. Een jointje om de zoveel weken kan niet zoveel kwaad. Mensen die elke dag blowen heb ik tot nu toen eigenlijk alleen nog maar hun leven zien verneuken. Zelfs nadat ze gestopt zijn duurt het nog tijden voordat ze weer enigszins normaal kunnen functioneren, sommigen lukt dat nooit door de schade aan hun korte termijn geheugen.
Dat klinkt interessant.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Say what!quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hehe, ik zit met m'n totale consumptie nog onder de limieten van een alcoholist en ik kan ook prima zonder. Ga ook uit zonder alcohol te nuttingen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ware woorden van een ware alcoholist
Wtf, dat is sick. Alcohol met twee andere soorten drugs mixxenquote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, behalve dat ik jaloers ben en ook coctails wil drinken op het strandquote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar het is zondag. Ik begrijp de vraag nog steeds niet. Wat heeft één of andere junk met mij, cocktails drinkend op het strand, te maken?
Ah defile draait n collega van mij en carnaval is niet mijn dingquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Meestal Defilé en La Cloche
Maar fessa met carnaval is top!
Iets wat je ook kan drinkenquote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar het is zondag. Ik begrijp de vraag nog steeds niet. Wat heeft één of andere junk met mij, cocktails drinkend op het strand, te maken?
Sjah dat is de manier om 17 jarige meisjes te verkrachten zonder dat ze er erg in hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik zit met m'n totale consumptie nog onder de limieten van een alcoholist en ik kan ook prima zonder. Ga ook uit zonder alcohol te nuttingen.
[..]
Wtf, dat is sick. Alcohol met twee andere soorten drugs mixxen
Wát een sound hèquote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Blij dat ik er niet woonquote:Op zondag 6 november 2011 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah joh ze komt uit Maastricht, ze kan er niks aan doen
Superdoeiiiii!quote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef o43blondiee het volgende:
Haha, gelukkig heb ik dat nog nooit gebruikt. Ik zou niet durven
Maarre ik zal mijn huiswerk maar eens gaan maken, om de goede vrede te bewaren
Doeidoeiii xx
Ja echt geil, wel jammer hier zijn geen circuits, dan moet ik naar de UKquote:
Vandaar dat ik het niet ken, ik hoef geen vrouwen te verkrachten om sex te hebben. Wel sneu als je dat vrijwillig drinktquote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat is de manier om 17 jarige meisjes te verkrachten zonder dat ze er erg in hebben
Doei en wat zij zegt:quote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef o43blondiee het volgende:
Haha, gelukkig heb ik dat nog nooit gebruikt. Ik zou niet durven
Maarre ik zal mijn huiswerk maar eens gaan maken, om de goede vrede te bewaren
Doeidoeiii xx
quote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Superdoeiiiii!En niet gebruiken die shit he?!
Zeker, ben bang dat ze in maastrigggg dat ook aan hun vriendinnetjes geven, zodat die ook gewillig zijn voor groepsverkrachtingquote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt geil, wel jammer hier zijn geen circuits, dan moet ik naar de UK
[..]
Vandaar dat ik het niet ken, ik hoef geen vrouwen te verkrachten om sex te hebben. Wel sneu als je dat vrijwillig drinkt
ik ben blij als ik straks weer weg benquote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet woon![]()
Wel in Limburg overigens ook import
Luilak!! Nog niet buiten geweest dan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prima prima.... straks maar eens lekker naar buiten
ik vind Maastricht een best wel criminele kutstadquote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, ben bang dat ze in maastrigggg dat ook aan hun vriendinnetjes geven, zodat die ook gewillig zijn voor groepsverkrachting![]()
Waarom ben ik een luilak? Binnen zitten wil niet zeggen dat je niks gedaan hebtquote:
Vind ik ook maar Heerlen en Kerkrade, Hoensbroek mij godquote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind Maastricht een best wel criminele kutstad
...quote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, ben bang dat ze in maastrigggg dat ook aan hun vriendinnetjes geven, zodat die ook gewillig zijn voor groepsverkrachting![]()
Klinkt alsof ze daar dan wel werk voor je moeten hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Limburg is crimineelquote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind ik ook maar Heerlen en Kerkrade, Hoensbroek mij god
Wat een lekker boodschappenautootjequote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klik, het is SFW, geen pron, wel dikke V8 hill climb
Kan ik me voorstellen als ik het zo hoorquote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Omdat je een man bent?quote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom ben ik een luilak? Binnen zitten wil niet zeggen dat je niks gedaan hebt
Was het maar zoquote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
Limburg.... hadden ze dat niet aan Belgie kunnen geven?
Vond ik ook, kan ik wel gebruiken voor m'n woon/werk verkeer vanaf morgen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een lekker boodschappenautootje
Waar ik woon niet alleen gelovigen jehova aan de deurquote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Limburg is crimineelen ik vind t stom hier maarja iets over hebben voor mn papiertje
Je bent welkom, jij welquote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, behalve dat ik jaloers ben en ook coctails wil drinken op het strand![]()
ik wil richting Den Haag hiernaquote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als ik het zo hoor![]()
Wanneer kom je weer gezellig terug naar Utrecht??
[..]
Omdat je een man bent?
quote:
Waarom zou ik?!quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan mag je die wel eens gaan bijspijkeren
Omdat die blijkbaar niet zo goed isquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is zo verweg
..
[..]
Waarom zou ik?!
Den Haag, de stad met 50 jeugdbendesquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil richting Den Haag hierna
quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die blijkbaar niet zo goed is
Toch niet Den Haag zelf?quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil richting Den Haag hierna
Omdat jij zegt dat ik een luilak ben vanuit diezelfde "mensenkennis"quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat ik een luilak ben vanuit diezelfde "mensenkennis"
Gelukkig weet ik zelf beterquote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]Lief he?!
In mijn ogen ben je al snel een luilak hoor.. don't worry
Gelukkig besloten mijn ouders op tijd te verhuizen anders was ik een Hagenees geweest. Dat had ik ze echt nooit kunnen vergeven. Het is een van de weinige dingen die ze goed hebben gedaan.quote:
Haten is een groot woord.... Maar heb weinig met die stad en het volkquote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat een Den Haag hatersAaaaaiiiiiirrr? help me
De stad zelf? Weinig. Ik wil er alleen niet wonenquote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat een Den Haag hatersAaaaaiiiiiirrr? help me
Zeg dat dan meteen.... ik dacht dat ik moest sssst-en omdat ik het niet mocht jinxen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
SSST ik wil het later pas kijken grmbl
quote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.... ik dacht dat ik moest sssst-en omdat ik het niet mocht jinxen.
limburgquote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
Voor een mooie omgeving hoef ik niet naar Den Haag.Dan zou ik eerder Limboland zeggen
Er zijn wel meer plaatsen met een mooi centrum dicht bij het strandquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Den Haag= vlakbij strandmooi centrum, mooie omgeving,
Alleen zo jammer van al die limburgers..quote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
Voor een mooie omgeving hoef ik niet naar Den Haag.Dan zou ik eerder Limboland zeggen
De kleine dorpjes hebben wel iets hoorquote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
t ligt redelijk centraalquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plaatsen met een mooi centrum dicht bij het strand
Den Haag is ook erg duur volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en Den Haag redelijk centraal, en betaalbaar
Utrecht is ook tof maar om daar terug te komen? lastig, heel lastig en heel duur
nee valt erg meequote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Den Haag is ook erg duur volgens mij
Dat heb je als normaal persoon toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Het enige goede wat ooit uit den haag gekomen is is harry jekkers.. Voor de restquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en Den Haag redelijk centraal, en betaalbaar
Utrecht is ook tof maar om daar terug te komen? lastig, heel lastig en heel duur
Hahahaha waar zat jij net man?!quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb je als normaal persoon toch helemaal niet nodig?
Nou dat vind ik dus wel meevallen.... tis kut om te bereiken tijdens de spits... op zomerdagen kan je nergens je auto kwijt.... Neuh.. Den Haag.... er zijn veel betere optiesquote:
Strand is hier altijd vlakbijquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zoals? Overal elders?quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus wel meevallen.... tis kut om te bereiken tijdens de spits... op zomerdagen kan je nergens je auto kwijt.... Neuh.. Den Haag.... er zijn veel betere opties
ik heb dan ook geen autoquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus wel meevallen.... tis kut om te bereiken tijdens de spits... op zomerdagen kan je nergens je auto kwijt.... Neuh.. Den Haag.... er zijn veel betere opties
Op mijn werkquote:
Ahhh heb je geen 10 jaar wachttijd of geld om een huisje te kopen??quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen autoen beter opties kom maar op? ik wil in omg. randstand wonen, rotterdam en amsterdam zijn hell fucking no, Utrecht zie ik niet gebeuren
Omgeving Haarlem? Zaanstad? Kennemerland?quote:Op zondag 6 november 2011 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen autoen beter opties kom maar op? ik wil in omg. randstand wonen, rotterdam en amsterdam zijn hell fucking no, Utrecht zie ik niet gebeuren
Leidenquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omgeving Haarlem? Zaanstad? Kennemerland?
no thanks, dat valt niet onder centraal bij mij en veel te saai daarquote:Op zondag 6 november 2011 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omgeving Haarlem? Zaanstad? Kennemerland?
Ik overleef het wel, ik hou van mijn werkquote:
Wat doe je precies eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, ik hou van mijn werk
Dat jij er nog niet woont bijvoorbeeld.quote:
Ik woon vlak bij t strand, mooie omgeving, mooie centrumquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Airquote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij er nog niet woont bijvoorbeeld.
Vuige snobist die ik ben, dat neuk ik er wel uit.quote:
Online gamingquote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat doe je precies eigenlijk?haha (sorry als je het al eens hebt verteld.. )
Ik heb 't gelezen ja.quote:
Kom nu eens met een goed argument dat Den Haag leuk is. Tot nu toe heb ik die nog niet gezienquote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar Den Haag is wel leuk he?stommerds hier
Ik vind van wel. Ik wil er nooit meer weg en vindt het ook prima als al die zure figuren hier ver van Den Haag wegblijven.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar Den Haag is wel leuk he?stommerds hier
Het is geen Dortquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom nu eens met een goed argument dat Den Haag leuk is. Tot nu toe heb ik die nog niet gezien
ik vind Den Haag leuk, kwestie van smaak (en gebrek aan smaak bij julliequote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom nu eens met een goed argument dat Den Haag leuk is. Tot nu toe heb ik die nog niet gezien
Oh ja, das waar ook.... de Haagse inteelt..... want niemand wil daar weg....quote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik wil er nooit meer weg en vindt het ook prima als al die zure figuren hier ver van Den Haag wegblijven.
ik ben niet zuurquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik wil er nooit meer weg en vindt het ook prima als al die zure figuren hier ver van Den Haag wegblijven.
Dat vind jijquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind Den Haag leuk, kwestie van smaak (en gebrek aan smaak bij jullie)
waar slaat dat nu weer op?quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.... de Haagse inteelt..... want niemand wil daar weg....
Is gewoon een feit... Het is net Volendam... maar dan aan zee....quote:
Genoeg nieuw vlees, zie M-M, om de genen zuiver te houden.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, das waar ook.... de Haagse inteelt..... want niemand wil daar weg....
bullshit,quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit... Het is net Volendam... maar dan aan zee....
quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg nieuw vlees, zie M-M, om de genen zuiver te houden.
+1quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef ayumu het volgende:
Altijd als het over Den haag gaat moet ik toch echt aan dit volk denken.
75% procent ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want dat staat ook voor ALLE Hagenezenbekrompen mensen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |