Ah, je komt uit de kast ?quote:
No problem; sinterklaas bestaan nietquote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nou voor Sinterklaas moet vragen
je bent er uit dus?quote:Op zondag 6 november 2011 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achter de kast, onder de kast, en achter de plintjes vooral
Ssssstquote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No problem; sinterklaas bestaan niet
WAT?????!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard zondaggevoel.quote:Op zondag 6 november 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik verveel me
(Lees: ik heb wel dingen te doen maar daar heb ik geen zin in)
naughty boyquote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, en er ook weer in zo af en toeligt er maar net aan waar er wat getrokken moet worden
Ja, tis jammer dat Cat al met hem fietst, maar anders was ie wel geschikt voor jouquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
zet de webcam ff aanquote:
Ik heb nog een reservefiets.quote:Op zondag 6 november 2011 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, tis jammer dat Cat al met hem fietst, maar anders was ie wel geschikt voor jou
ik hoef geen net uit ff kast manquote:Op zondag 6 november 2011 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, tis jammer dat Cat al met hem fietst, maar anders was ie wel geschikt voor jou
Maar die kun je nog helemaal vormen zoals je wil.quote:Op zondag 6 november 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hoef geen net uit ff kast man
quote:Op zondag 6 november 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het punt is dat ik niet weet wat voor boek of luchtjequote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
WAT?????!!!!
MP, de complete Saw-box? De Harry Potter-box (tip: amazon is goedkoop)? Een mooi boek? Een lekker luchtje?
Mijn lijstje is lang zat. Nu het budget nog
Als dat konquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |