Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
Admin voor kick(xfire): jedi05071977 of kogelvoer Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Net 13-2 gepakt met mortieren maar die geven eigenlijk maar bar weinig punten. Had 2k terwijl ik dik meer k/d had dan sommige anderen.
Ik kom op Damavand aanrennen, arm een M-com, trek in dekking, en knal na het onploffen meteen naar de tweede plaats, kwestie van prioriteiten. KD is voor pussies.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Ik kom op Damavand aanrennen, arm een M-com, trek in dekking, en knal na het onploffen meteen naar de tweede plaats, kwestie van prioriteiten. KD is voor pussies.
Dit. Het is geen MW waar het alleen om KD draait
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b] Hoe word je een gewaardeerd user op fok? Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Mwah, Goede KD gaat automatisch met conquest Heb 2.02 nu
Lolwut. zelfs in rush in BC2, waar ik ook echt rushte en geen snipa was had ik 1.60 minimaal
Jij gaat zeker ook nooit in vehicles?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b] Hoe word je een gewaardeerd user op fok? Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Wie was die prutser die net op het laatst crashte in een heli?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wanneer ik kan, altijd, in tanks of APC is kills maken echt een piece of cake. Ben PR(project reality) gewend voor het goed rondkijken naar enemies enz dus , lekka makkelijk. Jets waren ook vet in BF2, nu wat minder tbh.
Altijd prima punten maken ja:Y De rest is te druk met kills scoren, waardoor de verdedigers niet bij de mcoms staan en de aanvallers ze nieteens opmerken.
Zelfde geldt ook voor de conquest vlaggen in de grotere maps. Zitten ze op een caspian border server flink te vechten bij, noem maar wat, het checkpoint.. Kan je donderop zeggen dat het bij de antenna of gas station bijna verlaten is. Hop weer 400 puntjes per vlag en misshcien nog een verdwaalde kill van iemand die er rond hing.
Let maar niet op mij terwijl ik vies doe met de mortier
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D