Doe jij dat dan even voor TS.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
Zoiets zou ik gewoon met potlood en liniaal doen en later inkleuren met wat fineliners ofzo.
Nee ik heb daar m'n programma's voor. Maar daar heeft ts dus geen geld voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Doe jij dat dan even voor TS.
Even een plaatje importeren uit Googlemap en dan heb je het prima voor elkaar. MIschien zijn de kaarten van OpenStreetMaps.org mischien nog iets geschikter voor je doel. Ligt een beetje aan de locatie.quote:
Als je die programma's toch al hebt, waarom doe jij dat dan even niet voor TS?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee ik heb daar m'n programma's voor. Maar daar heeft ts dus geen geld voor.
Wat denk je zelf? Ga lekker gehandicapten begeleiden ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:04 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je die programma's toch al hebt, waarom doe jij dat dan even niet voor TS?
Dat doe ik al.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ga lekker gehandicapten begeleiden ofzo.
Waar heb je het over man, alsof ik geld wil voor een plattegrond. Lees die OP eens zou ik zeggen, ts heeft geen geld voor programma's.quote:
Sketchup werkt prima als je er mee kan werken hiervoor. Voor jou is de TOP knop belangrijk. Zo als ik al eerder zij OpenStreetMap.org kan je prima kaarten weghalen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef D-Dave het volgende:
Ik vind het niet nodig om voor 1 plategrondje geld uit te geven dus zoek ik een gratis programma.
Mijn broer heeft wel Autocad aangezien die bouwkunde studeert, is hier makkelijk mee te werken?
Sketch Up heb ik al geprobeert maar dat is meer voor 3D en vind ik niet echt lekker werken
En met een printscreen van google earth is te slordig en onduidelijk.
Ik moet het plan natuurlijk wel aan de gemeente tonen dus als ik dan met google maps plaatjes aan kom zullen ze niet tevreden zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |