abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 11:41:03 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_104916019
quote:
Q: There are medical historians who state that the overall decline of illnesses was not due to vaccines.
A: I know. For a long time, I ignored their work.

Q: Why?
A: Because I was afraid of what I would find out. I was in the business of developing vaccines. My livelihood depended on continuing that work.

Q: And then?
A: I did my own investigation.

Q: What conclusions did you come to?
A: The decline of disease is due to improved living conditions.

Q: What conditions?
A: Cleaner water. Advanced sewage systems. Nutrition. Fresher food. A decrease in poverty. Germs may be everywhere, but when you are healthy, you don't contract the diseases as easily.

Q: What did you feel when you completed your own investigation?
A: Despair. I realized I was working a sector based on a collection of lies.

Q: Are some vaccines more dangerous than others?
A: Yes. The DPT shot, for example. The MMR. But some lots of a vaccine are more dangerous than other lots of the same vaccine. As far as I'm concerned, all vaccines are dangerous.

Q: Why?
A: Several reasons. They involve the human immune system in a process that tends to compromise immunity. They can actually cause the disease they are supposed to prevent. They can cause other diseases than the ones they are supposed to prevent.
bron
kortom vaccineren is misdadig. En je zou je kapot moeten schamen als verpleegster dat je vaccins zet. Of als RIVM het dwangmatig 'verplichten' van.

In mijn beleving is een ieder die pro vaccineren en geen kanttekeningen plaats bij nut van vaccineren is óf achterlijk (dom, naïef, onwetend) óf crimineel. Een tussen weg is er niet.

Ergo iemand die werkzaam is met vaccins is crimineel of ontoerekeningsvatbaar. Want het is ronduit kwalijk te noemen die iemand niet weet wat de geschiedenis, fabricage en effectiviteit is van een vaccin. Ik weet wat niet erger is. Iemand die niet weet wat ie doet, of dat iemand wel weet maar willens en wetens toch doet omdat er anders geen brood op de plank ligt. En ja ook de geïnterviewde van aangehaalde bron was crimineel. Maar wel eentje die zijn ogen heeft geopend.

Een ouder die zijn kind laat vaccineren is dom, naïef, onwetend. Want met goed verstand kun je geen vaccin laten plaatsen als je je verdiept hebt in vaccins. Tenzij je natuurlijk een Sietske H.-moeder bent.

[ Bericht 44% gewijzigd door Lambiekje op 28-11-2011 12:13:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_104917341
quote:
Tenzij je natuurlijk een Sietske H.-moeder bent.
Ken ik niet.
pi_104918458
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kortom vaccineren is misdadig. En je zou je kapot moeten schamen als verpleegster dat je vaccins zet. Of als RIVM het dwangmatig 'verplichten' van.
Dat je het woord verplichten tussen aanhalingstekens zet betekent dat je zelf ook beseft dat het niet verplicht is.

quote:
In mijn beleving is een ieder die pro vaccineren en geen kanttekeningen plaats bij nut van vaccineren is óf achterlijk (dom, naïef, onwetend) óf crimineel. Een tussen weg is er niet.
Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij. Dat doe ik bij alles. In mijn ogen is het achterlijk, dom, naïef en onwetend om ergens voor, maar evengoed tegen zonder kanttekeningen te plaatsen bij je eigen overtuiging en open te staan voor een tussenweg. De kans is altijd groter dat je fout zit met je overtuiging, dan goed. Zeker als je geen verstand hebt van hetgeen je over spreekt.

quote:
Ergo iemand die werkzaam is met vaccins is crimineel of ontoerekeningsvatbaar. Want het is ronduit kwalijk te noemen die iemand niet weet wat de geschiedenis, fabricage en effectiviteit is van een vaccin. Ik weet wat niet erger is. Iemand die niet weet wat ie doet, of dat iemand wel weet maar willens en wetens toch doet omdat er anders geen brood op de plank ligt. En ja ook de geïnterviewde van aangehaalde bron was crimineel. Maar wel eentje die zijn ogen heeft geopend.
Wat je hier schrijft geldt nog meer voor een alternatieve genezer, dan een arts, farmaceut of apotheker. Als dat dan ook niet meer kan, blijven we over met survival of the fittest, wat nogal barbaars is in mijn ogen.

quote:
Een ouder die zijn kind laat vaccineren is dom, naïef, onwetend. Want met goed verstand kun je geen vaccin laten plaatsen als je je verdiept hebt in vaccins. Tenzij je natuurlijk een Sietske H.-moeder bent.
Een ouder die zijn kind laat vaccineren kan dom, naïef en onwetend zijn, maar is boven alles een ouder. Een ouder die gelooft dat dit de beste keuze is om te maken voor haar kind. Zij plaatst haar vertrouwen in de arts, overheid of een andere expert op dit gebied, die zich vervolgens baseren op cijfers. En cijfers kan je niet omheen.
  maandag 28 november 2011 @ 13:42:20 #179
52357 Lambiekje
pi_104920061
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ken ik niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Sietske-H.dhtml

nog lage straf overigens...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 28-11-2011 14:03:37 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_104920461
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt zulke oogkleppen op dat je helaas niet meer doorhebt wat voor onzin je aan het uitkramen bent. Het enige wat je doet is de interwebs afspeuren op tekstjes die je snapt en bevestigen wat er in je hoofd geetst staat. Je staat volkomen niet open voor argumentatie van 'andersdenkende' of enige kritische noot van jouw kant. Dat je daarbij ook hele bevolkingsgroepen tot op het bot beledigt (Modjes lijken dat maar lekker te gedogen) lijkt de gewoonste zaak van de wereld.

Het is prima om een mening te hebben en deze uit te dragen, maar om elke discussie of argumentatie van anderen stelselmatig neer te halen of te negeren maakt je alleen maar ongeloofwaardiger en doet de zaken waarvoor je staat absoluut geen goed.
  maandag 28 november 2011 @ 13:56:11 #181
52357 Lambiekje
pi_104920528
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat je het woord verplichten tussen aanhalingstekens zet betekent dat je zelf ook beseft dat het niet verplicht is.
ja maar daarmee sluit je wel uit dat je kind naar school of op een cursus kan. Door sociale druk is het dus wel verplicht.

Het is nog niet zo dat fascistpolitie aan je deur komt en geforceerd je kind gaat vaccineren en anders ben je uit het ouderlijk macht.

maar ach 5 jarige worden daar al behandeld als extreem zware criminelen.

quote:
[..]

Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij. Dat doe ik bij alles. In mijn ogen is het achterlijk, dom, naïef en onwetend om ergens voor, maar evengoed tegen zonder kanttekeningen te plaatsen bij je eigen overtuiging en open te staan voor een tussenweg. De kans is altijd groter dat je fout zit met je overtuiging, dan goed. Zeker als je geen verstand hebt van hetgeen je over spreekt.

[..]
Dan heb je nog niet goed genoeg onderzocht.

quote:
Wat je hier schrijft geldt nog meer voor een alternatieve genezer, dan een arts, farmaceut of apotheker. Als dat dan ook niet meer kan, blijven we over met survival of the fittest, wat nogal barbaars is in mijn ogen.

[..]
Natuurlijk zijn er ook crackheads bij het alternatieve. Maar de reguliere is geoorloofd misdadiger.
En dat is een groot verschil. En mag niet eens gezien worden of aangesproken op zijn of haar gedrag. Tenzij het zo overduidelijk is.... maar dan nog kan en mag het woekeren als een Jansen Steur. Je moet het wel zo extreem bond maken als reguliere misdadiger arts dat is met geen pen te beschrijven.

quote:
Een ouder die zijn kind laat vaccineren kan dom, naïef en onwetend zijn, maar is boven alles een ouder. Een ouder die gelooft dat dit de beste keuze is om te maken voor haar kind. Zij plaatst haar vertrouwen in de arts, overheid of een andere expert op dit gebied, die zich vervolgens baseren op cijfers. En cijfers kan je niet omheen.
Natuurlijk maar dat betekend dat hij of zij niet goed heeft geïnformeerd. Of beter gezegd voornamelijk overheids- of autoriteitsgelul. Dat is de facto quatsch in het kwadraat.

Nee maar de cijfers die zij gebruiken zijn vals. Dat moge in middels wel duidelijk zijn.

Hoe en vredesnaam kun je met je verstand beredeneren dat vaccins goed en onschuldig zijn.

In mijn beleving is de Nederlander dom, achterlijk, onwetendheid, dociel en ter goeder trouw. De gemiddelde Nederlander is de domste naïefste en achterlijkste wereldburger
  maandag 28 november 2011 @ 13:58:51 #182
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_104920604
quote:
En cijfers kan je niet omheen.
Hij wel hoor, hij negeert ze namelijk gewoon.
  maandag 28 november 2011 @ 14:04:46 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104920794
ach big pharma is voor lambiekje de krenten uit de pap halen natuurlijk... 1 miljoen positieve dingen staat natuurlijk in geen enkele verhouding met die ene krent die in zijn strot blijft hangen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_104920941
quote:
Ach wat meelijwekkend. Dieptriest zelfs (voor haar).
  maandag 28 november 2011 @ 14:15:40 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104921142
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gelukkig beginnen onafhankelijke wetenschappers 'wakker te worden' en beseffen dat vaccins saboteert ipv helpt.
En hoe doet een vaccin dat nou precies?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_104921160
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar daarmee sluit je wel uit dat je kind naar school of op een cursus kan. Door sociale druk is het dus wel verplicht.

Het is nog niet zo dat fascistpolitie aan je deur komt en geforceerd je kind gaat vaccineren en anders ben je uit het ouderlijk macht.

[..]

[..]

Natuurlijk zijn er ook crackheads bij het alternatieve. Maar de reguliere is geoorloofd misdadiger.
En dat is een groot verschil. En mag niet eens gezien worden of aangesproken op zijn of haar gedrag. Tenzij het zo overduidelijk is.... maar dan nog kan en mag het woekeren als een Jansen Steur. Je moet het wel zo extreem bond maken als reguliere misdadiger arts dat is met geen pen te beschrijven.

[..]

Natuurlijk maar dat betekend dat hij of zij niet goed heeft geïnformeerd. Of beter gezegd voornamelijk overheids- of autoriteitsgelul. Dat is de facto quatsch in het kwadraat.

Nee maar de cijfers die zij gebruiken zijn vals. Dat moge in middels wel duidelijk zijn.

Hoe en vredesnaam kun je met je verstand beredeneren dat vaccins goed en onschuldig zijn.

In mijn beleving is de Nederlander dom, achterlijk, onwetendheid, dociel en ter goeder trouw. De gemiddelde Nederlander is de domste naïefste en achterlijkste wereldburger
Dat soort uitspraken, Lambiekje toch :N
  maandag 28 november 2011 @ 14:23:39 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104921454
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken, Lambiekje toch :N
Idd... :N Ook weer dat als je het niet met ons eens bent, dan heb je niet of niet goed genoeg gelezen gedoe. Alsof je niet tot een andere conclusie mag komen, aan de hand van dezelfde informatie.
Onikaan ni ov dovah
pi_104921535
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bezwijken onder sociale druk is je eigen verantwoordelijkheid.

quote:

Ander land. Foute vergelijking.

quote:
[..]

Heb er een academisch diploma voor ontvangen.

quote:
[..]

Tsja, wij leven in de wereld van cijfers en controle. Zolang die blijken te kloppen, klopt ook de behandeling. Zo niet, dan verandert die (vroeg of laat).

quote:
[..]

Eigen verantwoordelijkheid.

quote:
Nee, maar je bent welkom om aan te tonen waarom die cijfers fout zijn.

quote:
Ik weet hoe ze werken, wat de bestanddelen doen, welk resultaat het heeft en wat gebeurt wanneer niet gevaccineerd wordt. Ik vraag me af hoe jij zonder gedegen kennis durft te zeggen dat je dit op verstand concludeert.

quote:
Ligt aan de persoon die het zegt denk ik.
  maandag 28 november 2011 @ 14:58:12 #189
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_104922671
@Lambiekje wat een uitspraken weer... wat moet het naar zijn om jou te zijn, met zo`n gedachtenwereld. Sterkte man.
pi_104923297
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef DaneV het volgende:
@Lambiekje wat een uitspraken weer... wat moet het naar zijn om jou te zijn, met zo`n gedachtenwereld. Sterkte man.
QFT...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_104924821
Het is jammer dat kritiek slechts zijn gevoel van gelijk en suprioriteit vergroot.
  maandag 28 november 2011 @ 16:04:28 #192
52357 Lambiekje
pi_104925171
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Bezwijken onder sociale druk is je eigen verantwoordelijkheid.
klopt maar met de ziekelijke marketing en leugens die het RIVM verkondigd is het ondoenlijk om eerlijke informatie te krijgen.

Het is namelijk niet alleen vaccins waar je op je hoede moet zijn. Het geld voor voedsel, speelgoed en noem maar op.

We worden zo overstelpt met kwalijke rommel. Wat ook nog eens wettelijk of reglementair is bepaald.

quote:
[..]

Ander land. Foute vergelijking.
We veramerikaniseren. Het is alleen maar een voorbode wat we hier ook gaan krijgen.
Met het HPV-vaccin werd er misleiding en omkoperij toegepast. Op zijn Amerikaans met iPod lokkertjes. (wat nu weer blijkt zodat er spyware door de overheid geïnstalleerd kan worden middels de iTunes)

quote:
[..]

Heb er een academisch diploma voor ontvangen.
Natuurlijk wel goed dat je dat weet te halen. maar het zegt niets. In mijn ogen ben je een academische naprater. Geeft het alleen maar aan hoe leeg en eenzijdig het eigenlijk is.

Onderwijs ( >> nietwijs) is er om dom en dociel te worden. School is een (indoctrinatie)gevangenis.

quote:
[..]

Tsja, wij leven in de wereld van cijfers en controle. Zolang die blijken te kloppen, klopt ook de behandeling. Zo niet, dan verandert die (vroeg of laat).
De cijfers kloppen niet. Net als andere takken van wetenschap. de cijfers kloppen botweg niet.
Neem de Climategate, Stapel, mexgriep. Achteraf komen zaken toch uit dat het nonsens cijfers waren.

Computer says no! Het humane aspect verdwijnt gewoon uit de samenleving.

Snap de wandel en handel van geld, macht en je weet per definitie dat de officiële cijfers nooit kloppen.

quote:
[..]

Eigen verantwoordelijkheid.
Klopt. Maar de bullshit die autoriteiten, media, tv en kranten verkondigen is zo walgelijk.
Er zijn maar weinig door die luchtbel kunnen heen kijken. Het verbaast me ook niets dat menig BNWer maar in schaal 7/8 zit :)

The Corporation zou verplichte kost moeten zijn voor elke individu.

quote:
[..]

Nee, maar je bent welkom om aan te tonen waarom die cijfers fout zijn.
Nee toon maar aan dat vaccins echt onschadelijk zijn. En nee officiële onderzoeken dat is ghostwritten met onzin statistieken.

het is gewoon absurd om te denken dat vaccin clean en zonder bijwerkingen zijn. Helemaal in het licht van de onwaarschijnlijk rommel die er in verwerkt is.

quote:
[..]

Ik weet hoe ze werken, wat de bestanddelen doen, welk resultaat het heeft en wat gebeurt wanneer niet gevaccineerd wordt. Ik vraag me af hoe jij zonder gedegen kennis durft te zeggen dat je dit op verstand concludeert.

[..]
Heel gek dat artsen, wetenschappers, biologen die na hun werkzame leven pas gaan klokkenluiden. Je wordt onder druk gezet. Als je uit de pas loopt van wat de farmacistische industrie dicteert dan wordt je leven (en dat van je familie) zuur gemaakt. Of je wordt met je lab en al geëxplodeerd, sabotage of carrière dood.

Als er geen dergelijke consequenties meer zijn dan kan men uit de school klappen Of je moet gewoon dermate op je strepen staan en de confrontatie met de industrie aangaan.

quote:
Ligt aan de persoon die het zegt denk ik.
Klopt als je zelf naïef en ongeïnformeerd bent dan is een witte-jas al snel erudiet.
En de walgelijke doorzichtige aannames voor waar aan neemt.
  maandag 28 november 2011 @ 16:06:34 #193
52357 Lambiekje
pi_104925277
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef DaneV het volgende:
En ik ben nog aardig ingetogen want ik mag al niet eens die kansloze figuren van Penn & Teller beschimpen.
  maandag 28 november 2011 @ 16:13:05 #194
52357 Lambiekje
pi_104925579
quote:
Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality - Michael Ellner
Met dag ben ik er steeds van overtuigender dan dit klopt als een bus.

quote:
Slechts 2 zaken zijn oneindig: het universum en menselijke domheid - en van het eerste ben ik niet zeker. A. Einstein
En de Nederlander is nog een keer zo dom.
pi_104925679
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En ik ben nog aardig ingetogen want ik mag al niet eens die kansloze figuren van Penn & Teller beschimpen.

Ingetogen is niet het eerste woord wat in me opkomt als ik aan jouw posts denk :o .
  maandag 28 november 2011 @ 16:15:25 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_104925687
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat klopt er inhoudelijk niet aan dat filmpje dan? Ik weet dat ze het wat chargerend brengen, maar daar ben ik persoonlijk eigenlijk wel fan van. Voor sommige mensen is dat gewoon nodig.
Onikaan ni ov dovah
pi_104926357
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

klopt maar met de ziekelijke marketing en leugens die het RIVM verkondigd is het ondoenlijk om eerlijke informatie te krijgen.

Het is namelijk niet alleen vaccins waar je op je hoede moet zijn. Het geld voor voedsel, speelgoed en noem maar op.

We worden zo overstelpt met kwalijke rommel. Wat ook nog eens wettelijk of reglementair is bepaald.
Ik ben het met je eens dat we worden overladen met rommel. Het vaccin daartegen is goed onderwijs, zelfkritiek en een sterke dialoog tussen mensen.

quote:
[..]

We veramerikaniseren. Het is alleen maar een voorbode wat we hier ook gaan krijgen.
Met het HPV-vaccin werd er misleiding en omkoperij toegepast. Op zijn Amerikaans met iPod lokkertjes. (wat nu weer blijkt zodat er spyware door de overheid geïnstalleerd kan worden middels de iTunes)
Eens met dat we veramerikaniseren. Toch kan je niet een voorbeeld uit een ander land halen en hier toepassen, wanneer dat hier niet plaatsvindt.

quote:
[..]

Natuurlijk wel goed dat je dat weet te halen. maar het zegt niets. In mijn ogen ben je een academische naprater. Geeft het alleen maar aan hoe leeg en eenzijdig het eigenlijk is.
Weinig goeds aan, aangezien ik er weinig tot geen moeite voor heb hoeven doen. In jouw ogen kan ik best een academische naprater zijn, maar je hebt mij nooit gezien tijdens mijn studie, waar ik juist bekend stond als criticaster.

quote:
Onderwijs ( >> nietwijs) is er om dom en dociel te worden. School is een (indoctrinatie)gevangenis.
Dom ben ik niet met je eens, dociel wel. De huidige vorm van onderwijs (en maatschappij) biedt weinig ruimte voor creativiteit. Ik zie alleen niet in waarom we het over onderwijs hebben in dit topic. ;)

quote:
[..]

De cijfers kloppen niet. Net als andere takken van wetenschap. de cijfers kloppen botweg niet.
Neem de Climategate, Stapel, mexgriep. Achteraf komen zaken toch uit dat het nonsens cijfers waren.
Drie verschillende casussen met drie verschillende verlopen.

quote:
Computer says no! Het humane aspect verdwijnt gewoon uit de samenleving.
Deels mee eens, maar onderwerp voor een ander topic.

quote:
Snap de wandel en handel van geld, macht en je weet per definitie dat de officiële cijfers nooit kloppen.
Ik zie hoe die twee verbonden kunnen zijn, maar trek hier geen directe gevolgtrekking. Dat zou jij ook niet moeten doen.

quote:
[..]

Klopt. Maar de bullshit die autoriteiten, media, tv en kranten verkondigen is zo walgelijk.
Er zijn maar weinig door die luchtbel kunnen heen kijken. Het verbaast me ook niets dat menig BNWer maar in schaal 7/8 zit :)

The Corporation zou verplichte kost moeten zijn voor elke individu.
Wederom ander topic. Orden je uitspraken en gedachten een beetje Biek.

quote:
[..]

Nee toon maar aan dat vaccins echt onschadelijk zijn. En nee officiële onderzoeken dat is ghostwritten met onzin statistieken.
Vaccins doen al meerdere jaren hun werk. Aangezien jij in navolging van de MMR-affaire van de Britten, vervolgens de Amerikanen kritiek levert op het gebruik van vaccins, is het aan jou om jouw bewering te staven. Ik ga niet tegenargumenten oplepelen voor een bewering waar je zelf geen argumenten voor levert.
Ik kijk graag naar wat je aandraagt, maar zie dan ook graag dat je kijkt wanneer ik (of anderen) laat zien waarom het niet klopt. En vervolgens openminded genoeg bent om je mening bij te stellen.

quote:
het is gewoon absurd om te denken dat vaccin clean en zonder bijwerkingen zijn. Helemaal in het licht van de onwaarschijnlijk rommel die er in verwerkt is.
Ik heb nooit gezegd dat vaccins clean of zonder bijwerkingen zijn. Ik zou niet durven, gezien mijn achtergrondkennis.

quote:
[..]

Heel gek dat artsen, wetenschappers, biologen die na hun werkzame leven pas gaan klokkenluiden. Je wordt onder druk gezet. Als je uit de pas loopt van wat de farmacistische industrie dicteert dan wordt je leven (en dat van je familie) zuur gemaakt. Of je wordt met je lab en al geëxplodeerd, sabotage of carrière dood.
Interessant. Heb je ook voorbeelden om deze uitspraak te staven? Lijkt me leuk voor een nieuw topic, of om te plaatsen in het topic Verdachte Sterfgevallen. ;)

quote:
Als er geen dergelijke consequenties meer zijn dan kan men uit de school klappen Of je moet gewoon dermate op je strepen staan en de confrontatie met de industrie aangaan.
Helemaal mee eens. Het zou de wetenschap en de maatschappij ten goede komen.

quote:
[..]

Klopt als je zelf naïef en ongeïnformeerd bent dan is een witte-jas al snel erudiet.
En de walgelijke doorzichtige aannames voor waar aan neemt.
Daar betrap ik je wel heel vaak op, al zie jij de witte jassen niet als erudiet, maar als criminelen door je persoonlijke geschiedenis.
pi_104927508
What would Jezus do?
pi_104927629
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Gray het volgende:
Ik ben pro-vaccinatie en toch zet ik er kanttekeningen bij.
Je bent niet de enige. Ben vader van 2 kinderen en de derde is onderweg. Het kost mij de nodige hoofdbrekens waartegen ik wel en niet laat vaccineren.
Het DKTP vaccin heb ik ze nooit onthouden, maar het Mexcicaanse griep vaccin bijv wel.
Gelukkig heb ik nog n paar maanden om te beslissen over de vaccins voor de derde, maar met alles wat ik lees wordt het er niet makkelijker op.

http://www.examiner.com/u(...)ildren-not-effective
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 november 2011 @ 18:01:59 #200
52357 Lambiekje
pi_104930199
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat we worden overladen met rommel. Het vaccin daartegen is goed onderwijs, zelfkritiek en een sterke dialoog tussen mensen.

[..]

Eens met dat we veramerikaniseren. Toch kan je niet een voorbeeld uit een ander land halen en hier toepassen, wanneer dat hier niet plaatsvindt.

[..]

Weinig goeds aan, aangezien ik er weinig tot geen moeite voor heb hoeven doen. In jouw ogen kan ik best een academische naprater zijn, maar je hebt mij nooit gezien tijdens mijn studie, waar ik juist bekend stond als criticaster.
Moet je nagaan hoe hol het eigenlijk dan eigenlijk is....

quote:
[..]

Dom ben ik niet met je eens, dociel wel. De huidige vorm van onderwijs (en maatschappij) biedt weinig ruimte voor creativiteit. Ik zie alleen niet in waarom we het over onderwijs hebben in dit topic. ;)
Het vermogen om te doorzien dat de industrie er niet voor ons is maar voor het geld.
Meer dan 50% van de leerling moet VWO aankunnen. Dat staat gelijk aan verlaging van de standaard. Ergo dommer.

quote:
[..]

Drie verschillende casussen met drie verschillende verlopen.
Dat klopt ... maar de overlapping is wel dat er in eerste instantie geknoeid is met de cijfers.

quote:
[..]

Deels mee eens, maar onderwerp voor een ander topic.
Dat ben ik ook mee eens ander onderwerp.
quote:
[..]

Ik zie hoe die twee verbonden kunnen zijn, maar trek hier geen directe gevolgtrekking. Dat zou jij ook niet moeten doen.
Geldstroom is juist een belangrijk aspect. Met wat voor informatie je geïnformeerd wordt.

quote:
[..]

Wederom ander topic. Orden je uitspraken en gedachten een beetje Biek.

[..]

Vaccins doen al meerdere jaren hun werk.
En daar komt men steeds meer op terug. Mede door de absurditeiten van HPV en MexGriep.
FOI maakt het ook mogelijk dat de industrie heeft gelogen en nog steeds doet.

quote:
Aangezien jij in navolging van de MMR-affaire van de Britten, vervolgens de Amerikanen kritiek levert op het gebruik van vaccins, is het aan jou om jouw bewering te staven. Ik ga niet tegenargumenten oplepelen voor een bewering waar je zelf geen argumenten voor levert.
Ik kijk graag naar wat je aandraagt, maar zie dan ook graag dat je kijkt wanneer ik (of anderen) laat zien waarom het niet klopt. En vervolgens openminded genoeg bent om je mening bij te stellen.

[..]
Ik wil er best naar kijken maar de wandel en handel van geld heeft voor mij al de keuze bepaalt.
Ik ben klaarblijkelijk te diep de rabbit hole in gegaan om nog de goedheid van onze (corrupte) maatschappij te zien.

quote:
Ik heb nooit gezegd dat vaccins clean of zonder bijwerkingen zijn. Ik zou niet durven, gezien mijn achtergrondkennis.
dat is al iets. Dan ben je al verder dan een Couthino

quote:
[..]

Interessant. Heb je ook voorbeelden om deze uitspraak te staven? Lijkt me leuk voor een nieuw topic, of om te plaatsen in het topic Verdachte Sterfgevallen. ;)

[..]

Helemaal mee eens. Het zou de wetenschap en de maatschappij ten goede komen.

[..]

Daar betrap ik je wel heel vaak op, al zie jij de witte jassen niet als erudiet, maar als criminelen door je persoonlijke geschiedenis.
Nier persoonlijk maar wel verhalen van. Maatschappij kennis. En zoals al eerder aangegeven de geldstroom.

Grappig dat bij jouw is wel te zien dat je een ui-laag gepeld hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')