dit dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:15 schreef junkiexp het volgende:
Spreek haar dan aan, autist.
Of vindt je dat eng
boeiend doe gewoon normaalquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Alleen als 'je' ervoor staat kneus.
Het is toch ook 'Fiets je?' i.p.v. 'Fietst je?'.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:21 schreef leuke_gebuiker het volgende:
[..]
boeiend doe gewoon normaal
Oftewel voor FOK!kers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:17 schreef standbouwer het volgende:
ik ga nooit met de bus.. da's voor lozers en studenten en zieke hoeren....
oh neewacht..
dat is thee drinken......
Goed zo, je bent onder zijn vraag uitgekomen. Waarschijnlijk ben je gewoon bij de volgende halte uitgestapt zonder dat je haar hebt aangesproken.quote:
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo, je bent onder zijn vraag uitgekomen. Waarschijnlijk ben je gewoon bij de volgende halte uitgestapt zonder dat je haar hebt aangesproken.
Ga weg homo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef Fopje het volgende:
Ik vind dat TS dit topic alleen nog maar kan redden door een foto van zijn zak te plaatsen
Kan het dat ik je eergisteren rond 21:00 op Zuidplein zag? Bij het busstation onder de metro's.quote:
Dat was ik. Vanavond sta ik er weer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan het dat ik je eergisteren rond 21:00 op Zuidplein zag? Bij het busstation onder de metro's.
Nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan het dat ik je eergisteren rond 21:00 op Zuidplein zag? Bij het busstation onder de metro's.
Oh oke. Ik wil jou nog steeds een keer tegenkomen, sta je wel eens bij het busstation daar of bij de metro's?quote:
Bijna nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh oke. Ik wil jou nog steeds een keer tegenkomen, sta je wel eens bij het busstation daar of bij de metro's?
Een ander metrostation misschien?quote:
Ik sta elke dag tussen 17:13 en 17:27 op Delft station.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een ander metrostation misschien?
Soms zie ik wel een plastic zakje liggen en dan denk ik dat jij er misschien tussen ligt, maar ik durf ze dan nooit aan te spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |