Is een andere engine. En daar is het HUD anders en BF3 is niet het vervolg van BFBC2quote:Op zondag 6 november 2011 23:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan hadden ze BF3 ook als DLC van BFBC2 uit kunnen brengen, aangezien alles op de wapens, voertuigen en maps nog nagenoeg hetzelfde is. Met een nieuwe game verdienen ze natuurlijk veel meer, maar als ze het goede van MW2 behouden (en dat was er zeker, want anders hadden we er niet allemaal 20+ dagen aan speeltijd in zitten) en het slechte er uitlaten (OMA, veel te sterke n00btube, Commando) ben ik tevreden. BO was geheel anders dan MW2, maar voor mij wel een flop.
Heel tof pringles! Welke naam zet je er dan op? Deze of van de xbox?quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorlopig laat ik m zo. Naam was beetje mislukt, gelukkig kon ik het nog weghalen. Door de flits lijkt het licht, maar hij is donkerrood en geil.
[ afbeelding ]
Ja, alleen gebruikt microsoft torx met een soort beveiliging. Ik heb ze eruit gekregen met een kleine platkop. De helft van die puntjes braken af en ik kon de torx gebruiken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb je zeker wel zo'n torxschroevendraaier voor nodig? Heb hier vier van die kutdingen liggen, omdat bijna ieder apparaat een andere maat schroefjes heeft.
Klopt, maar de site had een fijne tool zodat je kleuren kon zien op de controller. Zo kun je zelf een mooie colorway uitzoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
90 dollar. En een spuitbus is maar ongeveer 10 euro.
Dan koop je hem toch niet?! Elke keer hetzelfde gezeikquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
Toch elke keer als ik MW3 filmpjes zie, vind ik het verschil met 2 zo marginaal, de geluiden zijn exact hetzelfde de complete HUD hetzelfde enige wat anders is zijn de maps heb ik het idee en wat wapens.
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet?! Elke keer hetzelfde gezeik
Mister hij is tof geworden hoor
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.quote:Op maandag 7 november 2011 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.
Maar dat van mij was eigenlijk alleen om mee te kutten
Dik karton ofzo?!quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Koop een stukje vinyl, knip je naam eruit en klaar, je kan ook anders doen, je koopt vinyl plak letters en plakt ze op je controller en spuit met de spuitbus er redelijk wat op, wacht tot droog is en trek eraf, beetje druip effect kan leuk zijnquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
China is een weekje, en US kan als sneller, ligt beetje aan wat je besteld en hoeveel en hoe de douane erover denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geen nederlandse site? Altijd zo lang wachten bij ebay etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |