Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet?! Elke keer hetzelfde gezeik
Mister hij is tof geworden hoor
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.quote:Op maandag 7 november 2011 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.
Maar dat van mij was eigenlijk alleen om mee te kutten
Dik karton ofzo?!quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Koop een stukje vinyl, knip je naam eruit en klaar, je kan ook anders doen, je koopt vinyl plak letters en plakt ze op je controller en spuit met de spuitbus er redelijk wat op, wacht tot droog is en trek eraf, beetje druip effect kan leuk zijnquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
China is een weekje, en US kan als sneller, ligt beetje aan wat je besteld en hoeveel en hoe de douane erover denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geen nederlandse site? Altijd zo lang wachten bij ebay etc.
Volgens mij kun je het beter ook met een spuitbus doen en dan van een grote afstand sprayen zodat er een klein laagje vormt en je dus geen druppeltjes kan krijgen. Wel de rest je controller goed afdekken natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Dat is wel iets voor mijquote:
Ik heb precies hetzelfde, en zonder die flares ben je gewoon kansloos tegenwoordig, toch wel jammer dat je zo afhankelijk van upgrades bentquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! (quote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzatquote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! () punten!
quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzat
Veelste koud!quote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Dus, wie gaat er vanavond al in zijn slaapzakje voor de deur van de MM liggen?
Dito, maar dan met DA:2 en forza 4.quote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Veelste koud!
Denk dat ik zelf eerst skyrim haal en daarna mw3! Vermaak me ondertussen wel met bf3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |