Jij hebt toch commentaar op alles wat met mw3 te maken heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nog het treurigste vind in dit filmpje, is dat het enige nieuwe hierin (die gun van hem) er ontzettend karig uit ziet.
Nee hoor. Wel op veel dingen. Ik vind het gewoon een enorme deceptie dat er zo weinig vernieuwd is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch commentaar op alles wat met mw3 te maken heeft.
Ik heb dat echt altijd, en het blijft keer op keer ongemakkelijk.quote:
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel op veel dingen. Ik vind het gewoon een enorme deceptie dat er zo weinig vernieuwd is.
Dit is mijn eerste battlefield sinds battlefield 1943, dus ja, er is een hele hoop veranderd.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.
Verdronken in het bier.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is onze opperbaas PierreTT eigenlijk gebleven?
Ik zit ook wel te bitchen op MW3, maar BF3 is meer veranderd sinds BF2 dan MW3 is sinds MW1.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zit ook wel te bitchen op MW3, maar BF3 is meer veranderd sinds BF2 dan MW3 is sinds MW1.
Maar denk dat gewoon de grootste fout van MW is dat ze niet een nieuwe engine hebben gemaakt.
Hoe is dat met de MW3 hyped mensen dan? tili heb jij niet een klein beetje en baal gevoel dat het zo gelijk is aan de voorgangers? heb je niet het idee dat je stiekum meer had willen zien? of ben je 100% tevreden?quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.
Dat komt omdat jij het leuk vind om op mij te haten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.
Begrijp ik, maar wat hadden zij volgens jou meer moeten veranderen? Het is toch een vervolg? Dus dat het lijkt op het vorige deel is wel logisch. Wat gaat Gayarch doen met hun volgende deel? Totaal een nieuw idee uitwerken? Als IW veel verandering zou moeten brengen in de game konden ze net zogoed aan een nieuw serie werken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu snap ik dat het een jaar duurde
Nee maar zonder gein, als ik die filmpjes kijk is de hele hype bij mij ineens weg![]()
Het bevestigd alleen maar meer het DLC gevoel bij mij, niet dat dit heel erg is, als ik hem koop vermaak ik me er vast wel mee. Maar had gewoon zo veel liever weer een nieuwe topper in de serie gezien ipv een kloon van een kloon.
Nee ik baal niet hoor, ik kan er ook niets over zeggen want heb mw1 bv nooit gespeeld. Ik vind het niet erg dat mw2 lijkt op mw3. Snap dat andere dat wel hebben maar na 1 keer zeggen snappen we dat ook wel maar kk moet het in elk topic tig keer herhalen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe is dat met de MW3 hyped mensen dan? tili heb jij niet een klein beetje en baal gevoel dat het zo gelijk is aan de voorgangers? heb je niet het idee dat je stiekum meer had willen zien? of ben je 100% tevreden?
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het leuk vind om op mij te haten.
Maar als vervolg kan je dus ook gewoon nieuwe maps als DLC verkopen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar wat hadden zij volgens jou meer moeten veranderen? Het is toch een vervolg? Dus dat het lijkt op het vorige deel is wel logisch. Wat gaat Gayarch doen met hun volgende deel? Totaal een nieuw idee uitwerken? Als IW veel verandering zou moeten brengen in de game konden ze net zogoed aan een nieuw serie werken.
Super vetquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorlopig laat ik m zo. Naam was beetje mislukt, gelukkig kon ik het nog weghalen. Door de flits lijkt het licht, maar hij is donkerrood en geil.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorlopig laat ik m zo. Naam was beetje mislukt, gelukkig kon ik het nog weghalen. Door de flits lijkt het licht, maar hij is donkerrood en geil.
[ afbeelding ]
Dan hadden ze BF3 ook als DLC van BFBC2 uit kunnen brengen, aangezien alles op de wapens, voertuigen en maps nog nagenoeg hetzelfde is. Met een nieuwe game verdienen ze natuurlijk veel meer, maar als ze het goede van MW2 behouden (en dat was er zeker, want anders hadden we er niet allemaal 20+ dagen aan speeltijd in zitten) en het slechte er uitlaten (OMA, veel te sterke n00btube, Commando) vind ik dat niet erg. BO was wél geheel anders dan MW2, maar zeker niet beter, vind ik.quote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar als vervolg kan je dus ook gewoon nieuwe maps als DLC verkopen?
Aangezien de engine etc toch hetzelfde is vraag ik me af of ze dit niet gewoon als een DLC pack hadden kunnen verkopen, en het niet als compleet nieuwe titel brengen.
Kijk bijvoorbeeld naar BFbc2 vietnam, daar kreeg je ook een "game" als DLC nieuwe maps andere wapens en dat als DLC.
En dan zodra je een nieuwe engine hebt dat je het een vervolg noemt of dat je een compleet andere richting opgaat.
Deze?quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil stiekem nog steeds die van TRON wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |