Kom er zo aanquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef KneusTeun het volgende:
Eindelijk tijd voor BF, is er amper iemand online
Ziet er goed uitquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.
Aan de rechterkant ga ik nog "mist3r" zetten. :p
[ afbeelding ]
Kan begrijpen dat die 8 euro wel veel voor jou is.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom geld uitgeven om je controller te pimpen. Hij doet het zo toch ook.
Dat zijn 160 5 cent muntjes die ik in m'n reet zou kunnen stoppen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat die 8 euro wel veel voor jou is.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Speciaal voor jou een lekkere DnB-plaat:
Ik heb ook dat dubbele gevoel, maar dan herinner ik me dat ze niets gedaan hebben om de lag en de spawns te verbeteren, dus heb ik weer motivatie om het af te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Begin stiekem wel een beetje zin te krijgen in MW3
Wat is er anders aan het geluid? die P90 in dat filmpje is niks anders, de stem is ook exact hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geluiden zijn zeker wel anders. Enige wat veranderd is aan de hud, is de notificatie rechts. Dat f-ing lelijk is.
Dat heb jij wel vaker of niet?quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Vervelend is dat, een betoog moeten schrijven over iets waar je het dus totaal niet mee eens bent
Van sommige wapens is het geluid wel veranderd. UMP, Scar en ACR. Volgens mij nog een paar.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is er anders aan het geluid? die P90 in dat filmpje is niks anders, de stem is ook exact hetzelfde.
Nu snap ik dat het een jaar duurdequote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Van sommige wapens is het geluid wel veranderd. UMP, Scar en ACR. Volgens mij nog een paar.
Wat ik eigenlijk nog het treurigste vind in dit filmpje, is dat het enige nieuwe hierin (die gun van hem) er ontzettend karig uit ziet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Lol. Had het toch iets leuker verwacht. Sowieso met het bekende juggernaut geluidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |