Kun je hem nu wel kijken dan?! fifa 12 vloog toen straks echt door de kamerquote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Muahahahahah Ajax.![]()
![]()
![]()
Nu hopen dat PSV wel wint.
Controller ziet er nice uit.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je hem nu wel kijken dan?! fifa 12 vloog toen straks echt door de kamer
Laat dan zien kerelquote:
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.quote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat dan zien kerel! Ik had echt een hoop gekut met die bumpers :/
Ja ook gespoten. Maar de RT en LT weer niet, want krijg ze er slecht af en denk ook slecht weer opquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.
Aan de rechterkant ga ik nog "mist3r" zetten. :p
[ afbeelding ]
Nice gedaan!quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.
[ afbeelding ]
Uh, niks speciaals.quote:Op zondag 6 november 2011 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook gespoten. Maar de RT en LT weer niet, want krijg ze er slecht af en denk ook slecht weer op
Maar wel tof hoor! Wat voor iets gebruik je om te spuiten?!
Ik heb van die dure shitquote:Op zondag 6 november 2011 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uh, niks speciaals.Gewoon spuitbus van de Gamma, sneldrogende shit.
[ afbeelding ]
Sneldrogende, decoratieve lak voor het behandelen van ondergronden van hout,
metaal, aluminium, glas, steen en diverse soorten kunststof.
Trendy Colorline Lak is veegvast, slijtvast en krasvast en is bestand tegen
weersinvloeden.
Tof!quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb van die dure shit. Maar heb nu geel en rood.
Maar heb nu geel en dat had eigenlijk rood moeten zijn.
Wil je een roze?quote:
Ja gelukkig was deze witquote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.
[..]
Wil je een roze?
Gewoon papier en dan naam eruit gesneden. Dan deppen met een spons.quote:Op zondag 6 november 2011 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gelukkig was deze wit! Was de eerste controller die ik had, maar wil iets met strepen doen
.
Hoe wil je naam gaan doen dan?!
Haha ja!quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.
[..]
Wil je een roze?
Nja opzich wel idd, maar tochquote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
triggers gaan ook easy staat wel op YouTube
Ben wel bang dat goedkope verf gauw verdwijnt, je kan het beste van die modelbouw verf gebruiken, ik dacht dat ie uitermate geschikt was voor dit soort dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |