Ajaxquote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Om je verdriet weg te spelen van een beschamende wedstrijd?
She has two belly's that are bigger than her boobs!quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb wel geld zodra mijn eerste loon binnen is, maar dat is pas de 25e.![]()
Oh wauw.
[ afbeelding ]
Doe die 2e van links maar, die vind ik het leukst.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
En zijn wel allemaal al zenuwachtig voor morgen?????![]()
![]()
![]()
![]()
Is er morgen iets boeiends dan?quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
En zijn wel allemaal al zenuwachtig voor morgen?????![]()
![]()
![]()
![]()
Heb niet gezegd dat ik ze zou verven gekkie. Gewoon loskopen idd.quote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, je kan ipv de thumbsticks te verven ook nieuwe kopen he, 1 euro nog wat zijn ze en je hebt ze echt in 300 kleurtjes op ebay.
Ik heb ze net ook besteld.
Oh dacht zoiets ergens gelezen te hebben. Sorry!quote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik ze zou verven gekkie. Gewoon loskopen idd.
Wanneer ga je een xbox kopen?quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dacht zoiets ergens gelezen te hebben. Sorry!
Eind deze maand pas. Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.quote:
Ga je dan echt bij vrienden langs en vragen of je even op hun xbox mag spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.![]()
Lol nee, als ik bij hun ben zijn ze 9 van de 10 keer aan het gamen dus dan schuif ik gewoon aan.quote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga je dan echt bij vrienden langs en vragen of je even op hun xbox mag spelen?![]()
Niet lullig bedoelt, maar zo duur is zo'n ding toch niet?
Was geen verwijt hoorquote:Op maandag 7 november 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee, als ik bij hun ben zijn ze 9 van de 10 keer aan het gamen dus dan schuif ik gewoon aan.
En nee dat klopt maar ik heb een tijdje zonder baan gezeten he, dus het geld wat ik nog had ging op aan rekeningen etc. En ik werkte toen ook maar parttime he. Krijg de 25e pas het loon van mijn nieuwe baan. Duidelijk?
Nee weet ik!quote:Op maandag 7 november 2011 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was geen verwijt hoor![]()
Maar vroeg me gewoon af, ik werk ook parttime en houd ook genoeg geld over aan het einde van elke maand.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eind deze maand pas. Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.![]()
Hoezo? Wou je je xbox doneren aan mij?
En wat is dat precies?quote:
Misschien verkoopt Nicklas er wel eentje voor weinâg. Hij heeft er toch 4 of 5 staan volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik!Bedoelde het ook niet zo. Normaal houd ik ook nog wel wat over maar heb nogal veel geshopt de laatste tijd, als ik geweten had dat ik weer terug ging verhuizen en ik een tijd zonder baan zou zitten had ik dat ook nooit gedaan.
Nu heb je de slim met 250 gb en 2 spellen voor 225.quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat is dat precies?Daar wou ik jullie nog voor vragen welke ik moet halen, je hebt er een van 4 gb, maar is dat niet een beetje weinig?
Ik hoef geen 2 spellen erbij want die vind ik toch meestal niet leuk. Als ik er maar mw3 op kan spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu heb je de slim met 250 gb en 2 spellen voor 225.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |