Meh, dat wit met roze is niet echt mooi. Beter verkopen ze gewoon hello kitty hoesjes.quote:
Dat werkt niet zo goed tegen stingers lijkt mequote:Op maandag 7 november 2011 10:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heel potje zonder flares rondgevlogen. Die flares boeien geen kut, dat is toch maar een laatste redmiddel. Je moet zorgen dat je de betere piloot bent. Als je bijvoorbeeld je snelheid ineens dropt schieten ze je bijna altijd voorbij als ze met de minigun op je aan het schieten waren en als ze je aan het locken waren zijn ze hun lock gegarandeerd kwijt. Meestal worden de rollen dan omgedraaid en naai je ze zo uit de lucht.
dm of pm eens een linkjequote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, je kan ipv de thumbsticks te verven ook nieuwe kopen he, 1 euro nog wat zijn ze en je hebt ze echt in 300 kleurtjes op ebay.
Ik heb ze net ook besteld.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meh, dat wit met roze is niet echt mooi. Beter verkopen ze gewoon hello kitty hoesjes.
quote:
Stingers worden echt weinig gebruikt. Maar anti stingers is heel hoog, of heel laag vliegen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo goed tegen stingers lijkt me
Duur!quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vandaan.
http://stores.ebay.nl/Pim(...)trksid=p4634.c0.m322
Ja jezus Teun, die paar cent meer.quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Duur!
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)&hash=item1e6835f469
Eer dat jij hier bent met paard en wagen ben ik al weer beter.quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best nog wel tof.
[..]
Gezelschap nodig?
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jezus Teun, die paar cent meer.
Om je verdriet weg te spelen van een beschamende wedstrijd?quote:
Die eend is een babyboomer. Geld moet rollen, anders was het wel vierkant.quote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!
Dit is te nakkelijk.......quote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die eend is een babyboomer. Geld moet rollen, anders was het wel vierkant.
Ik heb wel geld zodra mijn eerste loon binnen is, maar dat is pas de 25e.quote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!
Pics?quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat de secretaresse van mijn schoonvader de zus van Yolanthe Bakpao van Geldwolven is
Lekker?quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat de secretaresse van mijn schoonvader de zus van Yolanthe Bakpao van Geldwolven is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |